Wydech!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Goofol
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
- Lokalizacja: Solec Kujawski
- Kontakt:
Wydech!!!
Panowie jako ze moj golfika ma juz troche latek jego uklad wydechowy ma wiele do zyczenia wiec zeby nie bylo lipy w lato chcialbym wymienic conieco!!!i bnardzo mnie interesuje ile kosztuja i jakie najlepiej tlumiki wstawic!!! dodam ze poszukuje raczej sportowych, ale niezbyt glosnych (delikatny mily bass)!!! Na 100% musze wymienic tlumik środkowy i koncowy nie wiem co z katalizatorem(moze strumiennica w obudowie katalizatora)???!!! poradzcie mi jakies najlepsze rozwiazania, zarowno cenowe, jakosciowe i ladne!!! Chodzi mi tez zeby moze jakies male 5 koników mi doszlo??? piszcie i polecajcie co macie i co wiecie mile widziane linki do stron!!! z gory dziekuje i pozdrawaim!!!
sam samodzielnie przerabialem juz caly uklad wydechowy. na nim najprosciej mozna uzyskac super efekty jesli chodzi o moc no i o basik
ZAPOMNIJ o tlumikach basowych to badziew ja zastosowalem tlumika ala mugen dostepny na alegro koszt kolo 200 zl jest to tlumik uniwersalny wiec mocowanie trzeba pokombinowac basik bardzo delikatny z niego sie wydobywa zadnego rezonansu i wyglad miodny + kwasowka u mnie po 2 latach wyglada jak nowy. jest to tlumik sportowy przelotowy w 100% + wyciszenie. chodzil tak cicho ze az za cicho jak na efekt ktory chcialem uzyskac wiec postanowilem zamontowac strumiennice.
jesli tez na to sie zdecydujesz to bierz tylko i wylacznie strumionke stozkowa inaczej ponaddzwiekowa zadnych luskowych bo podobno moga nawet uszkodzic silnik (zdaniem weglarskiego) zamontuj ja zamiast tlumika srodkowego nie ruszaj katalizatora chyba ze zamienisz na nowy (weglarski rowniez powiedzil mi ze wywalenie katalizatora moze wplynac niepoprawnie na prace silnika) strumionke stozkowa mozna montowac tez jak najblizej kolektora (za katalizatorem) koszt strumionki to kolo 60 zl tez na allegro.
po tej zmianie nie poznasz auta przepieknie wkreca sie na obroty stare sie wyryne az chce przyspieszac poczujesz efekt odmulenia
co do stosowania rury zamiast strumionki w miejscu tlumika srodkowego odradzam poniewaz moze to zle wplynac na prace silnika (chodzi o zjawiska falowe i powrot spalin do cylindra) strumiennica pozatym spelnia czesc zadan tlumika srodkowego.
ja robilem to na wydechu bez katalizatora mozna bylo uzyskac w ten sposob piekne marchewki przy redukcjach jednak nie musze mowic jak to wplywa na silnik.
aha strumiennica podniesie glosnosc pracy ukladu wydechowego (bez obaw nie tak znacznie) czytaj ladniejszy basik koszt strumionki nie taki wielki wiec polecam (blacha tez jakas lepsza bo jak narazie korozji brak)
pamietaj tylko ze tlumik basowy to nie tlumik sportowy z tymi basowymi to wstyd jezdzic wyje to i juz wogole mnie rozbraja jak widze te 2 sterczace kominy zagiete do gory zazwyczaj jak podniose wzrok na jego tylnia szybe to widze naklejke pioneer pletwe lub i
nne takie lapac tylko za cyfrowke i foty strzelac dla ostrzezenia
wracajac do tematu co do kosztow to tu sie zamykaja bo sam mozesz wszystko spokojnie zrobic kombinujac tak samo jak lepki w warsztatach
ZAPOMNIJ o tlumikach basowych to badziew ja zastosowalem tlumika ala mugen dostepny na alegro koszt kolo 200 zl jest to tlumik uniwersalny wiec mocowanie trzeba pokombinowac basik bardzo delikatny z niego sie wydobywa zadnego rezonansu i wyglad miodny + kwasowka u mnie po 2 latach wyglada jak nowy. jest to tlumik sportowy przelotowy w 100% + wyciszenie. chodzil tak cicho ze az za cicho jak na efekt ktory chcialem uzyskac wiec postanowilem zamontowac strumiennice.
jesli tez na to sie zdecydujesz to bierz tylko i wylacznie strumionke stozkowa inaczej ponaddzwiekowa zadnych luskowych bo podobno moga nawet uszkodzic silnik (zdaniem weglarskiego) zamontuj ja zamiast tlumika srodkowego nie ruszaj katalizatora chyba ze zamienisz na nowy (weglarski rowniez powiedzil mi ze wywalenie katalizatora moze wplynac niepoprawnie na prace silnika) strumionke stozkowa mozna montowac tez jak najblizej kolektora (za katalizatorem) koszt strumionki to kolo 60 zl tez na allegro.
po tej zmianie nie poznasz auta przepieknie wkreca sie na obroty stare sie wyryne az chce przyspieszac poczujesz efekt odmulenia
co do stosowania rury zamiast strumionki w miejscu tlumika srodkowego odradzam poniewaz moze to zle wplynac na prace silnika (chodzi o zjawiska falowe i powrot spalin do cylindra) strumiennica pozatym spelnia czesc zadan tlumika srodkowego.
ja robilem to na wydechu bez katalizatora mozna bylo uzyskac w ten sposob piekne marchewki przy redukcjach jednak nie musze mowic jak to wplywa na silnik.
aha strumiennica podniesie glosnosc pracy ukladu wydechowego (bez obaw nie tak znacznie) czytaj ladniejszy basik koszt strumionki nie taki wielki wiec polecam (blacha tez jakas lepsza bo jak narazie korozji brak)
pamietaj tylko ze tlumik basowy to nie tlumik sportowy z tymi basowymi to wstyd jezdzic wyje to i juz wogole mnie rozbraja jak widze te 2 sterczace kominy zagiete do gory zazwyczaj jak podniose wzrok na jego tylnia szybe to widze naklejke pioneer pletwe lub i
nne takie lapac tylko za cyfrowke i foty strzelac dla ostrzezenia
wracajac do tematu co do kosztow to tu sie zamykaja bo sam mozesz wszystko spokojnie zrobic kombinujac tak samo jak lepki w warsztatach
z tego co wiem to te KM sa malutkie...
ja osobiscie zastanawiam sie nad wsadzeniem czegos takiego:
http://www.lorbi.com.pl/mugen150.html
ja osobiscie zastanawiam sie nad wsadzeniem czegos takiego:
http://www.lorbi.com.pl/mugen150.html
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
kwasowka to roszaj blachy z ktorej wykonany jest tlumik bardzo odporna i trwala
strumiennice wstawiasz zamiast srodkowego za zadanie ma przyspieszyc, ulatwic wylot spalin
mugen nie wiem jak sie sprawuje ale ala mugen z allegro jest swietny i nie robie reklamy bo ich nie sprzedaje sam poprostu go kupilem. bardzo dobre wykonanie jak juz pisalem po 2 latach wyglada prawie jak nowka jesli ktos chce go dla wygladu to glowa mu nie odpadnie od glosnosci muruczy delikatnie bez strumionki i mruczy a nie wyje koszt kolo 200-240 zl
strumiennice wstawiasz zamiast srodkowego za zadanie ma przyspieszyc, ulatwic wylot spalin
mugen nie wiem jak sie sprawuje ale ala mugen z allegro jest swietny i nie robie reklamy bo ich nie sprzedaje sam poprostu go kupilem. bardzo dobre wykonanie jak juz pisalem po 2 latach wyglada prawie jak nowka jesli ktos chce go dla wygladu to glowa mu nie odpadnie od glosnosci muruczy delikatnie bez strumionki i mruczy a nie wyje koszt kolo 200-240 zl
sprawdzasz jaki masz wymiar rury u siebie (tej przed tlumikiem koncowym) i decydujesz sie na tlumik bo zazwyczaj masz kilka srednic do wyboru.
tlumiki z kwasowki polecam kazdemu nawet tym co pragna ciszy(byle nie mialy puszki rezonansowej) w aucie ich trwalosc jest nieporownywalna do zwyklych tlumikow fakt cena wyzsza ale jak widze ojca zmieniajacego co roku (i krucej ) tlumiki to smiac mi sie chce
tlumiki z kwasowki polecam kazdemu nawet tym co pragna ciszy(byle nie mialy puszki rezonansowej) w aucie ich trwalosc jest nieporownywalna do zwyklych tlumikow fakt cena wyzsza ale jak widze ojca zmieniajacego co roku (i krucej ) tlumiki to smiac mi sie chce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości