Czy to przepływomierz czy coś innego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: radmen2 » czw maja 19, 2011 22:17

Witam,
piszę tego posta w imieniu kolegi. Walczymy z jego samochodem już od jakiegoś czasu. Problemem był brak mocy. Po zamianie zaworków, przepływomierza i przewodów zdecydowaliśmy się wymontować turbinę. Była w opłakanym stanie. Znajomy kupił regenerowaną i... No właśnie. Jest różnica ale drobna, zaczyna ciągnąc dopiero od 2,5-3 tys. obrotów. Przy dawaniu gazu przewód idący od IC robi się tylko lekko twardy. Podłączyłem VAGa i w 3 grupie zauważyłem odchył od normy. MAF specified wynosi 285 mg/R natomiast MAF actual 105 mg/R czyli wiele za mało. Z tego co się domyślam jest to przepływ masy powietrza. I tu jest moje pytanie czy temu jest winna przepływka czy może coś innego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Radmen2


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: damcio151 » czw maja 19, 2011 22:30

zaślep EGR, jeśli po tym będzie tylko trochę lepiej to wycinaj katalizator



radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: radmen2 » czw maja 19, 2011 23:46

W jaki sposób zaślepić EGR?


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: Detektor » pt maja 20, 2011 05:44

radmen2 pisze:W jaki sposób zaślepić EGR?
wycinasz blaszaną flansze tylko nie z "foli aluminiowej", wiercisz otwory na śruby i wstawiasz :bigok:
najlepiej przy kolektorze wydechowym ewentualnie pod zaworem


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: radmen2 » pt maja 20, 2011 10:29

Zaślepić wszystkie przewody idące do EGR? I czy to na pewno to? Bo myślałem, że to wina przepływki.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: italiano_83 » pt maja 20, 2011 10:47

radmen2 pisze: Bo myślałem, że to wina przepływki.
To zrób logi bassic settings 003 i 011 każdy po 60 na biegu jałowym, oraz dynamiczne 003.008.011 i 010.011


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: radmen2 » sob maja 21, 2011 20:03

Zrobiłem dziś logi statyczne BS. Można je obejrzeć tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=404535
Nie mogłem natomiast zrobić logów dynamicznych, bo bateria w lapku mi nie trzyma. Naprawdę już nie wiem co się dzieje z tym samochodem. Zmieniliśmy dziś przepływkę i lekko się poprawiło. Od 2500 obrotów ciągnął juz do końca bez przerwy (wcześniej było tak, że ciągnął od 2500 do 2700, dalej do 3000 przestawał, od 3000 znów ciągnął, itd.). Choć nie jestem pewien czy ta druga przepływka jest do końca sprawna. Podmienialismy też zaworki, w sumie 4 sztuki. Zero poprawy, jedynie jak włożyliśmy rozpieprzony to wogóle samochód nie ciągnął. Po wszystkim zauważyliśmy, że dolot od filtra do turbiny lata jak stara k**wa. Mechanik nie dokręcił go dobrze przy wymianie turbiny. Dokręciliśmy go z nadzieją, że to może on jest winien, ale jedyna różnica była taka, że samochód zaczął po wszystkim kopcić na niebiesko... Naprawdę chciałbym pomóc mojemu koledze, ale nie mam już sił ani pomysłów..


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: Detektor » sob maja 21, 2011 21:36

ładuj baterie i rób odrazu dynamiczne


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: Fahoo » sob maja 21, 2011 21:46

radmen2, przepływke mozna emulowac w cenie 15gr :hmm:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

radmen2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontakt:

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Post autor: radmen2 » ndz maja 22, 2011 17:30

Jutro zrobię dynamiczne, znajomy wpadnie ze swoim lapkiem, bo u mnie bateria wogóle nie trzyma.


Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości