brak mocy po regeneracji turba
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy po regeneracji turba
Witam.Miałem zapieczone turbo po regeneracji zrobił się mocniejszy ale i tak nie na tyle co powinien jest to golf 110km. po miesiącu znowu wpada w tryb awaryjny i brak mu mocy
.patrzałem i cięgnem od zmiennej geometri da się poruszac.znowu zapieczona czy moze jakies złe ciśnienia jak to sprawdzic i co to moze być?
.patrzałem i cięgnem od zmiennej geometri da się poruszac.znowu zapieczona czy moze jakies złe ciśnienia jak to sprawdzic i co to moze być?
- Coldfire28
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: pn lis 30, 2009 08:14
- Lokalizacja: Zgorzelec
brak mocy po regeneracji turba
Logi zrób.... Sprawdz zawod n75...
MESS WITH THE BEST, DIE LIKE THE REST :]
Mój Gofer --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4148474#4148474
Mój Gofer --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4148474#4148474
brak mocy po regeneracji turba
jak zrobić logi? mam kabel. mozna zamienic z tym drugim zaworem zeby sprawdzic?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Vag/engine/bassic settings grupa 011 logujesz na obrotach biegu jałowego przez 60s
Dynamiczny na trzecim biegu od 1400-4000 z gazem na 100% od początku do końca silnika 90C, vag/engine/meass blocks logujesz 003.008.011 razem i 011.010.
Dynamiczny na trzecim biegu od 1400-4000 z gazem na 100% od początku do końca silnika 90C, vag/engine/meass blocks logujesz 003.008.011 razem i 011.010.
brak mocy po regeneracji turba
zrobiłem tak jak napisałeś oto wyniki:
LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOG-01-011-010
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46169.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i jak to wygląda? przy trzech tys obrotów wpadał w awaryjny
LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOG-01-011-010
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46169.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i jak to wygląda? przy trzech tys obrotów wpadał w awaryjny
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Masz przeładowanie ostre , ciśnienie doładowania jest niestabilne, w 011 bs brak zmiany ciśnień co wskazuje, że kierownice się nie ruszają jak powinny.
W ostatnim logu 011 jest już lepiej, ale nadal n75 jest wysterowany na max a ciśnienie doładowania za duże, czy ktoś regulował długość sztangi przy turbo?
Sprawdź czy można wcisnąć sztangę do turbo i na jaką głębokość.
Wygląda na to, że kierownice znowu się zapiekły, rozruszaj porządnie ręcznie mechanizm i zrób jeszcze raz logi 011bs i 011 dynamiczny.
W ostatnim logu 011 jest już lepiej, ale nadal n75 jest wysterowany na max a ciśnienie doładowania za duże, czy ktoś regulował długość sztangi przy turbo?
Sprawdź czy można wcisnąć sztangę do turbo i na jaką głębokość.
Wygląda na to, że kierownice znowu się zapiekły, rozruszaj porządnie ręcznie mechanizm i zrób jeszcze raz logi 011bs i 011 dynamiczny.
brak mocy po regeneracji turba
a jest mozliwosc ze podcisnienie jest za małe? po po miesiącu od naprawy by się zapiekła? jutro rozruszam. jaki powinien byc skok?
brak mocy po regeneracji turba
dodam ze przy poruszaniu sztangą słychać skrzypienie jak od sprężyn w starym tapczanie
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Jakiś tam odgłos wydaje uginająca się sprężyna w gruszce, ale skrzypieniespavnonix pisze:dodam ze przy poruszaniu sztangą słychać skrzypienie jak od sprężyn w starym tapczanie
Podciśnienie, możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnienia, po miesiącu to rzeczywiście bardzo szybko.... skok sztangi to 15-20mm, rozruszaj porządnie mechanizm i wrzuć logi, tylko dynamicznego 011 zacznij od 1400 bo wtedy widać, co się dzieje z turbo z dołu i jak "wstaje" .spavnonix pisze:a jest mozliwosc ze podcisnienie jest za małe? po po miesiącu od naprawy by się zapiekła? jutro rozruszam. jaki powinien byc skok?
brak mocy po regeneracji turba
rozruszałem sztange zatrzymywała się w połowie godzina szarpania i zaczeła jakoś chodzic, odrazu dostał buta jak powinien
nowe logi:
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46213.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nowe logi:
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46213.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Teraz jest już lepiej, jeszcze przegoń auto i rozruszaj kiery i powinno być dobrze, wysterowanie n75 spadło do akceptowalnego poziomu, ale bost nadal jest.
brak mocy po regeneracji turba
bost czyli przeładowanie? moze się musi jeszcze rozruszać troche. jak się znowu zapiecze to ta sama sekwecja i będzie latał znowu?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Tak "przeładowanie" w momencie wstawania turbo, jest trochę za długi ten bost, na razie ciśnienie jest lepsze od tego co było na początku, ale wciąż dalekie od ideału, dlatego warto jeszcze ręcznie popracować. Trudno powiedzieć na jak długo to pomoże, wszystko zależy od stylu jazdy, tego jak turbo wygląda w środku, mechanizm kierownicy i tego czy nie puszcza oleju z uszczelniaczy.spavnonix pisze:bost czyli przeładowanie? moze się musi jeszcze rozruszać troche. jak się znowu zapiecze to ta sama sekwecja i będzie latał znowu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 15 gości