Gdy wyczyściłem mojego S2C miałem nadzieję że turbodziura chociaż trochę się zmniejszy.. Myliłem się..
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
No i postanowiłem, że chociaż trochę muszę się jej pozbyć. Znalazłem na necie książkę " Usprawnienia Poloneza " , w której jest opisane jakim sposobem możną się tego cholerstwa pozbyć.Pierwszym moim krokiem były kombinacje z rurką emulsyjną F35, która jest na I przelocie ( zalutowałem otworki aby zmniejszyć dopływ powietrza do kanału rozpylacza ), po czym przejechałem się i żadnej większej różnicy nie było
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Wkurzyłem się i po kilku dniach udało mi się zdobyć rurkę emulsyjną F30 ( taka jak na II przelocie ) i następnego dnia założyłem ją na I przelot. Efekt ?? Poprawiło się
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Turbodziura była mniejsza
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Kolejnym moim krokiem było założenie na I przelocie dyszy powietrza 220 ( wcześniej miałem 230 ) oraz przy okazji zwiększyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Tym razem moja radość była baaaardzo duża
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Zmniejszyłem tą cholerną turbodziurę o jakieś 50 %
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Dynamika mojego golfa się polepszyła , no i w końcu tak nie szarpie jak dodam gazu
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
W najbliższym czasie mam zamiar założyć na I przelot dyszkę paliwa 117 ( obecnie mam 115 ). Zobaczymy czy coś się jeszcze polepszy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)