nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
witam zrobiłm ustawienie tps'u tak jak powino byc i wszystko zaczeło działc po przejechaniu jakis 50 km problem sie powtózył wienc wymieniłem krokowca na nowy ze sklepu problem powruciał po kolejnych 100 km ;/;/
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Masz gaz (LPG) więc pewnie sterownik silnika głupieje. Co to jest za instalacja LPG?
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
tak mam gaz jest to instalacja chyba pierwszej generacji niewiem dokładnie bo nie znam sie na tym
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
ale znalazłam jeszcze jedne mankament miałem delikatne zwarcie na przewodach od krokowego tps'u i wtrysku kiedy nimi ruszałem krokowy zaczynał sie wysuwać lub chować(przetarte izolacje ) po zaizolowaniu ponownie przewodów problem ustał tylko mam na benzynie strasznie niskie obroty około 500-750;/
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Spróbuj zrobić reset i adaptację czyli poczekać na benzynie bez dotykania gazu aż włączy się wentylator. A te niskie obroty są na ciepłym silniku czy cały czas - na zimnym też?
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
tak nisie sa na zimny silniku jak sie nagrzeje to obroty sie normuja do 950-1000 na gazie to samo lecz czasem sie zdazy ze nawet na ciepłym spadaj niski i gasnie ale to zadko
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
A sprawdzałeś czujnik temperatury tzn czy ma właściwy opór przy różnych temperaturach?
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
nie bo nie wiem zabrdzo jak sie za to zbrac a jaki powinien miec opór przy jakich temperaturach ?
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Odłącz wtyczkę i sprawdź wartości pomiędzy pinem 1 i 3. Ogólnie rezystancja maleje wraz ze wzrostem temperatury. Wartości dla temp 20 st to około 3000 Ohm, dla 30 st około 2000 ohm dla 80 st 275-375 Ohm. Ja to zrobiłem tak, że zmierzyłem na zimnym silniku a potem zrobiłem drugi pomiar po nagrzaniu go do ok 90 stopni.
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
hej odszedłem z obrotami wystarczyło wyregulować przepustnice bynajmniej tak twierdzi mechanik u którego byłem .....ale to nie koniec problemów ;/ sprawdziłem czujnik temp. i jest ok ...ale ale maksymalna temperatura jak udaje mi się osiągnąć to 70 stopni i zaraz włącza się wentylator podejrzewam termostat juz nawet zakupiłem nowy tylko nie wiem za bardzo gdzie on się znajduje.... prosił bym o jakieś instrukcje dotyczące wymiany...
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Jeśli włącza się wentylator przy 70°C, to albo wskaźnik pokazuje bzdury albo włącznik wentylatora za wcześnie włącza, chociaż włącznik najczęściej to albo włącza dobrze albo wcale.
Co do termostatu, to jest dobrze ukryty pod alternatorem, w okolicy pompy wspomagania.
Co do termostatu, to jest dobrze ukryty pod alternatorem, w okolicy pompy wspomagania.
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Nawet jakby wiatrak załączał się wcześniej przy 70 to i tak termostat by nie wypuszczał niedogrzanej wody. Stawiam na czujnik temperatury/wskaźnik w liczniku
MK3 ADZ->AGU
nie chodzi na wolnych obrotach mk3 1,8 monowtrysk
Ja również obstawiam czujnik/licznik , żeby wiatrak włączył się przy 70 to musiałby być walnięty termostat (żeby był obieg przez chłodnicę) oraz włącznik wentylatora żeby załączał przy 70... najprostsza metoda - termometr w zbiorniczek
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości