1.9DObierek pisze:Panowie powiecie mi jaki to jest silnik ? SDi czy D ??
Czym sie rozni SDI od 1.9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
1.9d o oznaczeniu 1Y Przelewy już widzę trochę sporej "objętości" - może należałoby pomyśleć o wymianie ?
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
- Lokalizacja: Gdańsk
Znalazlem w końcu nr na silinku: 1Y0925...
To sugeruje silnik 1.9 D i tak mam w dowodzie.
Natomiast silnik ma turbosprężarkę, kolektor wydechowy bez ERG, pompę nieco inną niż w wiekszości 1.9 TD AZZ oraz naklejka w bagażniku na karoserii jest z informacją o silniku AAZ.
Ciekaw jestem czy przy remoncie ktoś wymienił blok silnika na 1Y czy tez ten oryginalny silnik 1Y ktoś uturbił.
Samochód trafił do Polski w 2002r. W Polsce jestem jestem jego 4-tym właścicielem.
Autko sprawuje sie dobrze po drobnych konserwacjach. Jeżdzi głównie po mieście.
To sugeruje silnik 1.9 D i tak mam w dowodzie.
Natomiast silnik ma turbosprężarkę, kolektor wydechowy bez ERG, pompę nieco inną niż w wiekszości 1.9 TD AZZ oraz naklejka w bagażniku na karoserii jest z informacją o silniku AAZ.
Ciekaw jestem czy przy remoncie ktoś wymienił blok silnika na 1Y czy tez ten oryginalny silnik 1Y ktoś uturbił.
Samochód trafił do Polski w 2002r. W Polsce jestem jestem jego 4-tym właścicielem.
Autko sprawuje sie dobrze po drobnych konserwacjach. Jeżdzi głównie po mieście.
mettenos, ja miałem ibize poprzednią 1,9sdi AEY 64 ps to paliła minimalnie 4,2 w trasie a 5,2-,5,5 w miescie, zimą wiec potwierdzam to ci piszesz ....
inni moga nie wierzyc ale dlaczego miał bym kłamac???
demon predkosci to nie był ale spalanie pięknie....
teraz mam tdi w tej samej budzie w ibizie i spalanie w miescie to 6,5-8L a trasa 5,6
sdi to mistrz oszczednosci
inni moga nie wierzyc ale dlaczego miał bym kłamac???
demon predkosci to nie był ale spalanie pięknie....
teraz mam tdi w tej samej budzie w ibizie i spalanie w miescie to 6,5-8L a trasa 5,6
sdi to mistrz oszczednosci
- KrisGliv
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:10
- Lokalizacja: Gliwice / UK
- Kontakt:
Czym sie rozni SDI od 1.9D
Cześć wszystkim.
Nie chcę zakładać nowego wątku więc podepnę się pod ten.
Czy orientujecie sie czy silniki SDI w MK5 mialy też problem z głowicą i pompą oleju które występowały w TDI 140 konnych, czy to tylko przypadłość tych drugich?
Dzięki wielkie.
Nie chcę zakładać nowego wątku więc podepnę się pod ten.
Czy orientujecie sie czy silniki SDI w MK5 mialy też problem z głowicą i pompą oleju które występowały w TDI 140 konnych, czy to tylko przypadłość tych drugich?
Dzięki wielkie.
Re: Czym sie rozni SDI od 1.9D
i jeszcze jedno czy w 2.0 sdi jest pompa ? jezdzi moze ktos czyms takim ??
Re: Czym sie rozni SDI od 1.9D
Ja słyszałem że 2.0 TDi 140 konne są nieudaną konstrukcją, większość użytkowników na nie narzeka. U mojego taty w pracy jeździ taki silniczek (2.0 TDi 140 km) wozi ludzi do pracy (ok ~50km kilka razy dziennie) i są z nim ciągłe problemy... Pompowtryskiwacze to podobno skaranie tego silnika. Remont jednego (z pięciu) to koszt blisko 1600zł... Gdzie się podziała kompletna niezawodność którą prezentował VW swoimi silnikami diesla?
Ja osobiście uważam że 1.9 (D/SDI/TDI/TD) jest najlepszą konstrukcją. Wytrzymują nawet 500 000km bez większych problemów, przy właściwym użytkowaniu. Osobiście mam 1.9D- 1Y- jestem nieziemsko zaskoczony elastycznością tego silnika. Na każdym biegu nawet od 1000 obrotów do blisko 5000 bez problemu ciągnie. Na trasie mi w zupełności wystarczy, a jeżdżę miesięcznie blisko 1000km, z czego 400 w trasie. Polecam tą jednostkę, całkowicie niezawodną, BEZ ELEKTRONIKI!
Ja osobiście uważam że 1.9 (D/SDI/TDI/TD) jest najlepszą konstrukcją. Wytrzymują nawet 500 000km bez większych problemów, przy właściwym użytkowaniu. Osobiście mam 1.9D- 1Y- jestem nieziemsko zaskoczony elastycznością tego silnika. Na każdym biegu nawet od 1000 obrotów do blisko 5000 bez problemu ciągnie. Na trasie mi w zupełności wystarczy, a jeżdżę miesięcznie blisko 1000km, z czego 400 w trasie. Polecam tą jednostkę, całkowicie niezawodną, BEZ ELEKTRONIKI!
Golfi III 1.9D, wolnossący, 64 konny, niezawodny klekot (1Y) ;)
Czym sie rozni SDI od 1.9D
Dobrze wiedzieć że VW wprowadził nową jednostkę 2.0 tdi to jest V5 czy R5?Elusiwe pisze:Remont jednego (z pięciu)
Czym sie rozni SDI od 1.9D
Z tego co wiem to tamten silnik posiada 5 cylindrów.
Golfi III 1.9D, wolnossący, 64 konny, niezawodny klekot (1Y) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 164 gości