Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Po ponad czterech miesiącach przejechanych z turbem, mogę coś powiedzieć. Wszystko chodzi wzorcowo, jest odpowiednia różnica w mocy, lag był duży, zrobiliśmy z kolegą przelot 2,2 cala, (prędzej były ori dwa tłumiki i 1,6 cala). Teraz dużo przyjemniej to zabiera, ostatnio zamontowałem wtryski 265 i turbo podkręciłem na 1,1 bara, jest ok
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Lekki odkop
Okazało się, że jest to 1,5(CK), a nie 1,6.
Gadali, że hamownia z dupy, no ale:
Wtedy pomiar na małej dawce i trochę większej, 1,4 bara. Trzeba coś zmodzić, żeby kąt przyspieszało w wyższych obrotach bo trochę nisko ta moc jest.
Na dzień dzisiejszy jest 1,7 bara, dawka lekko zwiększona, cały czas ori pompa z 1,5D. Sesja się powoli kończy, więc się biorę za IC i pompę z LDA.
Okazało się, że jest to 1,5(CK), a nie 1,6.
Gadali, że hamownia z dupy, no ale:
Wtedy pomiar na małej dawce i trochę większej, 1,4 bara. Trzeba coś zmodzić, żeby kąt przyspieszało w wyższych obrotach bo trochę nisko ta moc jest.
Na dzień dzisiejszy jest 1,7 bara, dawka lekko zwiększona, cały czas ori pompa z 1,5D. Sesja się powoli kończy, więc się biorę za IC i pompę z LDA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości