Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Tomall
no właśnie moje jest używane
myślałem że tak dobrze wygląda i że niewielkim kosztem można je doprowadzić do stanu idealnego.
Jak będę miał chwilę wolnego, włożę tą sprężarkę do auta i zobaczę.
Na pewno będzie puszczało olej.
Dam do regeneracji t-2 ale do komprex'u bo będzie połowę taniej.
Chyba że się trafi jakaś zdrowa t-2
chcę się zapytać jeszcze w motoremo ile by kosztowała GT50 taka zwykła jak w katalogu garretta na WG. taka bez przeznaczenia do konkretnego modelu auta.
no właśnie moje jest używane
myślałem że tak dobrze wygląda i że niewielkim kosztem można je doprowadzić do stanu idealnego.
Jak będę miał chwilę wolnego, włożę tą sprężarkę do auta i zobaczę.
Na pewno będzie puszczało olej.
Dam do regeneracji t-2 ale do komprex'u bo będzie połowę taniej.
Chyba że się trafi jakaś zdrowa t-2
chcę się zapytać jeszcze w motoremo ile by kosztowała GT50 taka zwykła jak w katalogu garretta na WG. taka bez przeznaczenia do konkretnego modelu auta.
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
A widzisz, mówiłem, że turbo padło
Powodu do zmartwienia nie masz - wymiana jest prosta, a sprężarka wiele nie kosztuje. Najlepiej znaleźć samochód na części, bo to znak, że niedawno jeździł, zapewnić sobie możliwość zwrotu i sprawdzić turbo manometrem.
Ja osobiście mam zamontowanego garretta T3 i pompę 11mm i nie narzekam na przyspieszenie, a poza tym auto jest w miarę bezawaryjne. Nie chce mi się rzeźbić, pozatym tubo z dużym lagiem obniża spalanie, kiedy jeździsz powoli.
Powodu do zmartwienia nie masz - wymiana jest prosta, a sprężarka wiele nie kosztuje. Najlepiej znaleźć samochód na części, bo to znak, że niedawno jeździł, zapewnić sobie możliwość zwrotu i sprawdzić turbo manometrem.
Ja osobiście mam zamontowanego garretta T3 i pompę 11mm i nie narzekam na przyspieszenie, a poza tym auto jest w miarę bezawaryjne. Nie chce mi się rzeźbić, pozatym tubo z dużym lagiem obniża spalanie, kiedy jeździsz powoli.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
t0mal, tu bym się nie zgodził, z doświadczenia wiem że jak podkręciłem T2 i dawkę to spalanie spadło. Ponieważ silnik lepiej wykorzystywał podawane mu paliwo. Na serii SB palił mi 5,5-6l po podkręceniu motoru i lekkim udrożnieniu wydechu spalanie spadało 5,2-5,5
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
TOmal
wszystkie są używane, tyle że to co mam w aucie, to go jeszcze nie rozbierałem.
Chce to co pokazałem na zdjęciach wrzucić do auta, seryjną pompę i sprawdzić jak to będzie fungować.
Nie chcę pakować 1000 w to turbo.
Wolę odłożyć na 1,9 tdi i za 1000 mam o wiele lepszą dmuchawę do tamtego silnika
W wolnej chwili zacznę przekładkę i zobaczymy co z tego wyjdzie
Pozdro
wszystkie są używane, tyle że to co mam w aucie, to go jeszcze nie rozbierałem.
Chce to co pokazałem na zdjęciach wrzucić do auta, seryjną pompę i sprawdzić jak to będzie fungować.
Nie chcę pakować 1000 w to turbo.
Wolę odłożyć na 1,9 tdi i za 1000 mam o wiele lepszą dmuchawę do tamtego silnika
W wolnej chwili zacznę przekładkę i zobaczymy co z tego wyjdzie
Pozdro
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
BENITO pisze:t0mal, tu bym się nie zgodził, z doświadczenia wiem że jak podkręciłem T2 i dawkę to spalanie spadło.
t0mal, dobrze mówi: jak zmniejszych opory przepływu w wydechu a największe są na szczelinie spalinowej w turbinie to spalanie spadnie jak podniesiesz dawkę wtedy żadziej redukujesz co też isę przekłada na zmniejszone spalanie.
a spróbuj stałą w trasie trzymać w okolicach 130-150km/h na T2 i na T3 bedziesz wiedział o czym mowa
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
arwam, poza autostradą oraz w nocy w moim rejonie jest to niewykonalne. A i na autostradzie są problemy i żeby nie było nieporozumień mówię o zagęszczeniu ruchu. Zastanawiam się swoją drogą czy jest sens pakowania turbiny T3 do AAZ, który ma pompę dół seria + góra od SB i jakiś tam gov mod, czy może lepiej zacząć od wtrysków, obecnie mam T2 je jeździ to dość przyzwoicie jak na 1250kg masy własnej.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Arek jest zwolennikiem dużych
i z tego co widzę zawsze pisze że T-3 jest lepsze
i z tego co widzę zawsze pisze że T-3 jest lepsze
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
BENITO, Musisz dopracować samochód,forumowicz z takim stażem powinien mieć 140 na trzecim biegu
superkasztan, T3 to dobra sprężarka, bo jest tania, łatwa do założenia, a jednocześnie pozwala osiągnąć więcej mocy niż K14 i T2 łagodniej obchodząc się z napędem.
superkasztan, T3 to dobra sprężarka, bo jest tania, łatwa do założenia, a jednocześnie pozwala osiągnąć więcej mocy niż K14 i T2 łagodniej obchodząc się z napędem.
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
akurat w przypadku turbinek do diesli też jestem zdania, że k24 i t3 lepsze niż małe dmuchawki , jakby miały benzyniaka dmuchać to będą nawet ok, ale przy kręceniu diesla szybko tracą przez to że są mniejsze
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
No tak,
tylko wydaje mi się
że ta sprężarka ma wydajność na wyższych obrotach
a 1,6 nie lubi tych górnych obrotów, bo się grzeje.
Wydaje mi się że lepiej mieć to mniejsze turbo
i mieć lepsze przyśpieszenie,
bo na trasie to stała prędkość lepiej gdy nie przekracza 140 km/h
inaczej silnik może się grzać
a po mieście, prędkości do 80 km/h i przyśpieszenie od samego dołu
bo na autostradę to 1,6 się nie nadaje na wyścigi
tylko wydaje mi się
że ta sprężarka ma wydajność na wyższych obrotach
a 1,6 nie lubi tych górnych obrotów, bo się grzeje.
Wydaje mi się że lepiej mieć to mniejsze turbo
i mieć lepsze przyśpieszenie,
bo na trasie to stała prędkość lepiej gdy nie przekracza 140 km/h
inaczej silnik może się grzać
a po mieście, prędkości do 80 km/h i przyśpieszenie od samego dołu
bo na autostradę to 1,6 się nie nadaje na wyścigi
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
duża dmuchawka mniej nagrzeje to powietrze które dmuchnie więc temp silnika też mniejsza , i silniki mniej się grzeją jak dostarczy im się odpowiednią dawkę paliwa oraz zadba o dobry termostat i drożną chłodnicę, wiem po sobie ;P (wymiana termostatu, nowa chłodnica, nowa pompa wody, włącznik wiatraka chyba na 97stopni) i za dużo roboty nie ma , w korku muszę stać z 15min w jednym miejscu żeby się włączył, a przy jeździe temp jest utrzymywana w granicy 90-95stopni turbo k24
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
superkasztan, z racji budowy 1.6 bardziej lubi wysokie obroty niż 1.9, poza tym 1.9 wydziela dużo więcej ciepła niż 1.6. Miałem mk2 SB a teraz mam AAZ w passacie i w obu autach wymieniałem chodnice.
Różnica w odporności na przegrzanie w dużej mierze tkwi w głowicy która w 1.9 jest solidniejsza.
Różnica w odporności na przegrzanie w dużej mierze tkwi w głowicy która w 1.9 jest solidniejsza.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Wiem
o tym właśnie myślę
fakt, duże turbo się tak nie nagrzeje
ale mi chodzi o szybkie ciśnienie
a głowica jest do bani, niestety możesz mieć chłodnice dwie a i tak jej nie wychłodzisz jak dostaje silnik w palnik.
Tzn jak się jeździ spokojnie, to nie ma problemu
Ja mam nową chłodnicę z td, termostat whaler, nowa pompa wody, termo swich na 78 st. i się w korku nie grzeje.
Ale jak mu otworze to bardzo szybko wskazówka przegina się w prawo
o tym właśnie myślę
fakt, duże turbo się tak nie nagrzeje
ale mi chodzi o szybkie ciśnienie
a głowica jest do bani, niestety możesz mieć chłodnice dwie a i tak jej nie wychłodzisz jak dostaje silnik w palnik.
Tzn jak się jeździ spokojnie, to nie ma problemu
Ja mam nową chłodnicę z td, termostat whaler, nowa pompa wody, termo swich na 78 st. i się w korku nie grzeje.
Ale jak mu otworze to bardzo szybko wskazówka przegina się w prawo
Somewhere in Nowhere
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 60 gości