A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
Witam
Jako ze jestem tu nowy chciałem się przywitać..
Jest to mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość..
o swoim problemie pisałem już na forum Audi ale ze tam nic się nie dzieje postanowiłem uderzyc tutaj =)
oto link to opisywanewgo przezemnie problemu.. z góry dzięki
http://www.a6klub.pl/-all-a6-c4-19-90km ... t33746.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako ze jestem tu nowy chciałem się przywitać..
Jest to mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość..
o swoim problemie pisałem już na forum Audi ale ze tam nic się nie dzieje postanowiłem uderzyc tutaj =)
oto link to opisywanewgo przezemnie problemu.. z góry dzięki
http://www.a6klub.pl/-all-a6-c4-19-90km ... t33746.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
Po pierwsze to : jak tuner po stwierdzeniu, że auto jest niesprawne mógł się podjąć jego dalszej modyfikacji To jest dla mnie nie pojęte, to auto nie trzymało serii, jak ktoś mógł się podjąć modyfikacji niesprawnego auta
Patrząc na te logi widać, że wskazania przepływomierza są zaniżone w całym zakresie obrotów, mimo tego, że turbosprężarka pompuje zadane ciśnienie doładowania.
Próbowałeś podmienić przepływomierz na inny ?
Patrząc na te logi widać, że wskazania przepływomierza są zaniżone w całym zakresie obrotów, mimo tego, że turbosprężarka pompuje zadane ciśnienie doładowania.
Próbowałeś podmienić przepływomierz na inny ?
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
niestety jeszcze nie podmieniałem przepływki.. nie znam sie na logach i laikiem jestem wogóle w tym temacie poki co..
moglibyscie mi podpowiedziec gdzie to widac iż przepływka nie daje tyle ile ma miec zadane ? myslicie ze zawalony kolektor ssacy i popychacz tez moze byc owa przyczyną braku mocy ?
moglibyscie mi podpowiedziec gdzie to widac iż przepływka nie daje tyle ile ma miec zadane ? myslicie ze zawalony kolektor ssacy i popychacz tez moze byc owa przyczyną braku mocy ?
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
a sprawdził ktoś z was ciśnienie doładowania ( wskazania map sensora na unieruchomionym silniku i na wolnych obrotach?
ja już dwa razy się na takie przypadki natknąłem i auta trafiały do mnie po tym jak już w serwisie nad nimi ręce rozłożyli. bo przecież MAP sięz założenia nie psuje a jeśłi nie wyskakuje błąd "przerwa w obwodzie" lub "zwarcie" odnoście czujnika doładowania to nikt tam nie zagląda. najlepsze jest to że w pierwszym przypadku gość zostawił w ASO ponad 5000pln a auto jak nie chodziło tak po zrobieniu wszystkiego dalej nie jeździło
podesłał go do mnie kolega, Jego sąsiad mówiąc że zajmuję się starymi klekotami ale jak nie pomogę to i napewno nie zaszkodzę.
więc gość pomyślał spróbować nie zaszkodzi.
srpawdźcie to a jak tu jest w porządku to na dalszy ogień sprawdzić szczelność dolotu, przepływkę, wydech (kat), a na końcu turbo choć może do turba bym najpierw zajrzał bo to najszybciej można zrobić.
i jak będziecie sprawdzać czujnik ciśnienia dobrze by było mechanicznym manometrem się podpiąć i sprawdzać co się w dolocie dzieje.
i jeszcze sprawdźcie poprawnoć ustawienia rozrządu bo ostatnio po "Profesjonalistach" mi się trafił mrkerowy Kwiatek z przestawionym o ząb wałkiem rozrządu i o dwa pompą wtryskową.
ja już dwa razy się na takie przypadki natknąłem i auta trafiały do mnie po tym jak już w serwisie nad nimi ręce rozłożyli. bo przecież MAP sięz założenia nie psuje a jeśłi nie wyskakuje błąd "przerwa w obwodzie" lub "zwarcie" odnoście czujnika doładowania to nikt tam nie zagląda. najlepsze jest to że w pierwszym przypadku gość zostawił w ASO ponad 5000pln a auto jak nie chodziło tak po zrobieniu wszystkiego dalej nie jeździło
podesłał go do mnie kolega, Jego sąsiad mówiąc że zajmuję się starymi klekotami ale jak nie pomogę to i napewno nie zaszkodzę.
więc gość pomyślał spróbować nie zaszkodzi.
srpawdźcie to a jak tu jest w porządku to na dalszy ogień sprawdzić szczelność dolotu, przepływkę, wydech (kat), a na końcu turbo choć może do turba bym najpierw zajrzał bo to najszybciej można zrobić.
i jak będziecie sprawdzać czujnik ciśnienia dobrze by było mechanicznym manometrem się podpiąć i sprawdzać co się w dolocie dzieje.
i jeszcze sprawdźcie poprawnoć ustawienia rozrządu bo ostatnio po "Profesjonalistach" mi się trafił mrkerowy Kwiatek z przestawionym o ząb wałkiem rozrządu i o dwa pompą wtryskową.
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
i jak tam sie problem rozwinoł?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=376358" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi: KW/A8/S4
Audi: KW/A8/S4
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
to co arwan pisze to i ja moge potrwierdzic , ostanio robilem Sharana 130KM i tez mial taki blad sporadyyk , ale myysle zobacze jak doladowane czyta , i patrze to tu zonk czy na wolnych czy gaz w podlodze 2536mbar i juz wiedzialem co sie swieci, wymieniony i sharan hula jak wsciekly.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
Witam ponownie...
po krotce co zostało zrobione..
zakupiony ori przepływomierz Pierurga.. n75 Pierurga wymieniłem zaraz po kupnie C4..
Zaślepiony EGR..
Wycięty katalizator.. ( był drożny ) wspawana rura i przy okazji wymieniona złączka (była NOK) elastyczna (lekki rezonans w okolicy 2000RMP na 4 i 5 biegu nadal jest =( ) wydech i jego mocowanie jest OK
wymienione szklanki popychaczy na INA (kilka było wyklepanych)
wymieniony wałek rozrządu ( 3 krzywki były wytarte =/ )
powyższe 2 rzeczy jak i przepływa prawdopodobnie były przyczyną braku mocy..
wtryski które miałem zamontowane od użytkowania MuszkaD z allegro musiałem odesłać do ponownego sprawdzenia.. niby wszystko ok ale po dłuższym postoju auto ciężko paliło.. mechanik który robił mi pare rzeczy przy aucie poki co użyczył mi swoich starych 1Zowych wtrysków co bym mógł jezdzić i auto nie stało.. (zimne pali OK) stwierdził ze pompe mam sprawną bo paliwa daje odpowiednio.. dawka rozruchowa na 216 zwiększona i nic.. ciepły palił na dotyk.. z pompy nie cieknie.. narazie czekam na info odnośnie wtrysków.. i zastanawiam się też nad sensem zakładania pompy z AFNa czy cos da ? (z fasolkami.. moja jest gładka)
podobno pasuje P&P .. ma inna fale i podobno parę kucy moze być więcej.. zastanawiam sie też czy mając juz w aucie zamontowane 216 i ustawiona dawke na powiedzmy 3,5mg/skok będzie duża przepaść pomiędzy 216 z chipem.. ? w planach mam jeszcze zrobić wolną odme co by w dolocie było chłodniej w gorące dni.. to tyle poki co.. z góry dzięki za wszsytkie odpowiedzi.. pozdrawiam
po krotce co zostało zrobione..
zakupiony ori przepływomierz Pierurga.. n75 Pierurga wymieniłem zaraz po kupnie C4..
Zaślepiony EGR..
Wycięty katalizator.. ( był drożny ) wspawana rura i przy okazji wymieniona złączka (była NOK) elastyczna (lekki rezonans w okolicy 2000RMP na 4 i 5 biegu nadal jest =( ) wydech i jego mocowanie jest OK
wymienione szklanki popychaczy na INA (kilka było wyklepanych)
wymieniony wałek rozrządu ( 3 krzywki były wytarte =/ )
powyższe 2 rzeczy jak i przepływa prawdopodobnie były przyczyną braku mocy..
wtryski które miałem zamontowane od użytkowania MuszkaD z allegro musiałem odesłać do ponownego sprawdzenia.. niby wszystko ok ale po dłuższym postoju auto ciężko paliło.. mechanik który robił mi pare rzeczy przy aucie poki co użyczył mi swoich starych 1Zowych wtrysków co bym mógł jezdzić i auto nie stało.. (zimne pali OK) stwierdził ze pompe mam sprawną bo paliwa daje odpowiednio.. dawka rozruchowa na 216 zwiększona i nic.. ciepły palił na dotyk.. z pompy nie cieknie.. narazie czekam na info odnośnie wtrysków.. i zastanawiam się też nad sensem zakładania pompy z AFNa czy cos da ? (z fasolkami.. moja jest gładka)
podobno pasuje P&P .. ma inna fale i podobno parę kucy moze być więcej.. zastanawiam sie też czy mając juz w aucie zamontowane 216 i ustawiona dawke na powiedzmy 3,5mg/skok będzie duża przepaść pomiędzy 216 z chipem.. ? w planach mam jeszcze zrobić wolną odme co by w dolocie było chłodniej w gorące dni.. to tyle poki co.. z góry dzięki za wszsytkie odpowiedzi.. pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
Witam, kolega w golfie IV zamiast 110KM maił 80KM, sprawdzane na hamowni u Goduli, też ręce rozkładali nie wiedząc co tam może być, stwierdzali przepływkę, ale jak kolega im powiedział, że przepływka jest nowa to takiego im gwoździa zabił, że nawet za hamownie nie skasowali. Jeździł z tym autem po różnych fachowcach i każdy go kasował twierdząc, "że co on chce, przecież dobrze chodzi". Miał już takie nerwy, że chciał sprzedawać golfa. Jednak przypomniało mi się jeszcze o jednym mechaniku, mówię jak on nie pomoże to wtedy możesz na serio pomyśleć o sprzedaży. Pojechał tam i też nie od razu, ale po podłączeniu Vaga i jeździe chyba z pół godziny okazało się, że nastawnik miał złe ustawienie. Po przestawieniu nastawnika autko tak jeździło jak powinno, a koszt tylko 50zł.
Także trza uważać na niby fachowców. Dziwię się również co za koleś robi program do nie sprawnego samochodu?
Pozdrawiam.
Także trza uważać na niby fachowców. Dziwię się również co za koleś robi program do nie sprawnego samochodu?
da, ale musisz wgrać mapy z AFNa, bo inaczej nie będziesz zadowolony, bo jak sam napisałeś ma inną falę i inne mapy wtrysku.i zastanawiam się też nad sensem zakładania pompy z AFNa czy cos da ?
Pozdrawiam.
Tomek
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
to jest czesty objaw na duzych wtryskach ze zwiekszonym cisnieniem( do seryjnego ecu cisnienie powinno zostac 190 bar, a nie 220 i auto lepiej pali na mniejszym cisnieniu i ciszej chodzi). bez korekty softu palic bedzie zawsze ciezko jak i korekcje beda dziwne.Zwierzu25 pisze:niby wszystko ok ale po dłuższym postoju auto ciężko paliło
co do virusa, bedzie duza przepasc miedzy seria z 216 a strojona
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
czyli aby lepiej palił musowo trzeba jechać na strojenie ? =/ czy będzie duża przepaść pomiędzy 1Z z 216 i zwiększoną dawką na 3,5mg skok a 1Z z 216 + chip ? czy zmiana pompy z AFN da cokolwiek i czy warto ? i czy warto robić tą wolną odme czy też nie ? z góry dzięki za odp
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
tak jak wtryski maja wyzsze cisnienieZwierzu25 pisze:czyli aby lepiej palił musowo trzeba jechać na strojenie
tak i tak oraz przydatna rzecz? =/ czy będzie duża przepaść pomiędzy 1Z z 216 i zwiększoną dawką na 3,5mg skok a 1Z z 216 + chip ? czy zmiana pompy z AFN da cokolwiek i czy warto ? i czy warto robić tą wolną odme czy też nie ? z góry dzięki za odp
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
a co gdyby ustawić je na 190/300 ? będzie palił zimny ? mam możliwość kupienia pompy z afna w cenie 500 PLN z założeniem ..warto ? =) korekcja softu może w późniejszej przyszłości.. =/
teraz mam dyelmat bo wtryski odesłałem do sprzedawcy do ponownego sprawdzenia.. nie wiem czy mam mu teraz dzwonić i poprosić o ustawienie je na 190/300 ? =/ będzie słabszy ? czy jakoś tak ? jakie to będzie miało skutki ? czy lepiej zostawic na 220..
teraz mam dyelmat bo wtryski odesłałem do sprzedawcy do ponownego sprawdzenia.. nie wiem czy mam mu teraz dzwonić i poprosić o ustawienie je na 190/300 ? =/ będzie słabszy ? czy jakoś tak ? jakie to będzie miało skutki ? czy lepiej zostawic na 220..
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
A6 C4 1.9 90KM AKTUALNIE 68KM =( POMOCY
evolution pisze:do seryjnego ecu cisnienie powinno zostac 190 bar, a nie 220 i auto lepiej pali na mniejszym cisnieniu i ciszej chodzi). bez korekty softu palic bedzie zawsze ciezko jak i korekcje beda dziwne.
Racja, ale nie zawsze .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości