Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Witam .. Mój problem polega na tym ze nie wiem Jak połączyć kilka kabli... ah nie mam cierpliwości do tego .. zacznijmy od cewki
Cewka zwykła . + 15 idące ... jeden do stacyjki zasilający 12V.. drugi idze do moduł . oba kolor czarny ..
następnie -1 czerwono czarny idący z modułu do cewki .. a następnie gdzies do skrzynki ale nie mam pojęcia gdzie go podpiąć.
Z modułu wychodzą jeszcze szary kabel do masy i zielony do ECU DIGIFANT II
...
chciałem pierwsze zeby uzyskać iskre ale na marne .. metodą prób i błędów spaliłem jedną cewkę
następnie nie wiem jak dokładnie podłączyc idące 5 kabli + jeden żółty podobno nie potrzebny .. idące do skrzynki bez .. Wiem ze idą one do 2 przekaźników pompy paliwowej i głownego .. Chciałem podpiąc całego digi najlepiej na krótko osobno te dwa przekaźniki .. pampe paliwową to można nawet chwilowo na stałe podpiąc ..
Jeszcze jedno .. czy potrzebny mi czujnik spalania stukowego . jeśli tak to gdzie on jest ? lub gdzie się go przykręca ....
stary motor to 1.6 na gaźniki 72 km z 88 roku ... nowy pochodzi z passata 93 rok 1.8 PB 112 km DIGIFANT .. posiadam z niego skrzynkę bez i resztę instalacji z pod maski
Bardzo proszę o pomoc ... z góry dzięki
Cewka zwykła . + 15 idące ... jeden do stacyjki zasilający 12V.. drugi idze do moduł . oba kolor czarny ..
następnie -1 czerwono czarny idący z modułu do cewki .. a następnie gdzies do skrzynki ale nie mam pojęcia gdzie go podpiąć.
Z modułu wychodzą jeszcze szary kabel do masy i zielony do ECU DIGIFANT II
...
chciałem pierwsze zeby uzyskać iskre ale na marne .. metodą prób i błędów spaliłem jedną cewkę
następnie nie wiem jak dokładnie podłączyc idące 5 kabli + jeden żółty podobno nie potrzebny .. idące do skrzynki bez .. Wiem ze idą one do 2 przekaźników pompy paliwowej i głownego .. Chciałem podpiąc całego digi najlepiej na krótko osobno te dwa przekaźniki .. pampe paliwową to można nawet chwilowo na stałe podpiąc ..
Jeszcze jedno .. czy potrzebny mi czujnik spalania stukowego . jeśli tak to gdzie on jest ? lub gdzie się go przykręca ....
stary motor to 1.6 na gaźniki 72 km z 88 roku ... nowy pochodzi z passata 93 rok 1.8 PB 112 km DIGIFANT .. posiadam z niego skrzynkę bez i resztę instalacji z pod maski
Bardzo proszę o pomoc ... z góry dzięki
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Problem w tym że są 2 rodzaje schematów - jeśli kabel zielony na 100% nie idzie moduł zapłonowy-cewka tylko do ECU to masz tak jak niżej
zacznijmy cewka:
kolory:
czerwono/czarny - dajesz do wtyczki G1 pin 12 z tyłu skrzynki przekaźników/bezpieczników
czarny - są 2 piny tak naprawdę zmostkowane wewnątrz cewki jeden do wtyczki G1 pin 4 a drugi do modułu pin 4
czerwono/czarny dajesz do modułu pin 1- wg mnie to też jest mostek jak w przypadku kabli kolor czarny
teraz moduł - 2 kable masz opisane wyżej a pozostałe :
pin 6 - kabel zielony do ECU pin 25
brązowo/biały wg mnie to masa
No ale załóżmy ze to wtyczka 5 pinowa idąca od ECU i kolejno piny:
1. czerwono/biały dla sondy lambda (pin 3) - wtyczka G1 pin 8 (zasilanie po bezp 18)
2. czerwono/żółty wtyczka G1 pin 3 (zasilanie po bezp 18)
3. czerwono/zielony - wtyczka F pin 5 z tyłu gniazd przekaźników
4. czarno/żółty do wtyczki G1 pin 10 (od przekaźnika dla ECU - gniazdo przekaźników 3)
5. czerwony - przechodzi za wtyczką w kolor czerwono/czarny - wchodzi do wtyczki Z pin 1 z tyłu gniazd przekaźników (połączone to jest z przekaźnikiem pompy paliwa) a tak wogóle to zasila ci wtryski
zacznijmy cewka:
kolory:
czerwono/czarny - dajesz do wtyczki G1 pin 12 z tyłu skrzynki przekaźników/bezpieczników
czarny - są 2 piny tak naprawdę zmostkowane wewnątrz cewki jeden do wtyczki G1 pin 4 a drugi do modułu pin 4
czerwono/czarny dajesz do modułu pin 1- wg mnie to też jest mostek jak w przypadku kabli kolor czarny
teraz moduł - 2 kable masz opisane wyżej a pozostałe :
pin 6 - kabel zielony do ECU pin 25
brązowo/biały wg mnie to masa
fajnie - ida skąd dokąd - może od szyb a może od lusterekBykasperek pisze:następnie nie wiem jak dokładnie podłączyc idące 5 kabli + jeden żółty podobno nie potrzebny .
No ale załóżmy ze to wtyczka 5 pinowa idąca od ECU i kolejno piny:
1. czerwono/biały dla sondy lambda (pin 3) - wtyczka G1 pin 8 (zasilanie po bezp 18)
2. czerwono/żółty wtyczka G1 pin 3 (zasilanie po bezp 18)
3. czerwono/zielony - wtyczka F pin 5 z tyłu gniazd przekaźników
4. czarno/żółty do wtyczki G1 pin 10 (od przekaźnika dla ECU - gniazdo przekaźników 3)
5. czerwony - przechodzi za wtyczką w kolor czerwono/czarny - wchodzi do wtyczki Z pin 1 z tyłu gniazd przekaźników (połączone to jest z przekaźnikiem pompy paliwa) a tak wogóle to zasila ci wtryski
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Re: Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Dzięki . Podałeś mi dane skrzynki bez. z którego roku ... Mi chodzi o tą starą do 89 czy 90 roku nie pamiętam ... Podłączyłem wczoraj tak .. czarny odrazu po stacyjce a czerwono czarny do skrzynki bez ..... i sprawa wygląda tak ze iskra jest po przekręceniu kluczyka na zapłon ... wtedy wali iskra a gdy pokręcimy silnikiem iskra znika .. aha i czujnik halla mozna wylączyc i dalej to samo ?
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
zakładałem że skoro posiadasz do niego skrzynkę to skrzynka wygląda tak jak taBykasperek pisze:nowy pochodzi z passata 93 rok 1.8 PB 112 km DIGIFANT .. posiadam z niego skrzynkę
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
a skoro masz inną - taką jak ta http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html to trzeba siąść przed schematami i narysować prawidłowe połączenia
widzę ze robisz to na pałę - bez schematów - przecież halla w PB jest podłączony do ECU a nie do modułu zapłonowego jak w modelu EZ RF RH czy GUBykasperek pisze:aha i czujnik halla mozna wylączyc i dalej to samo ?
zanim sfajczysz połowę urządzeń to siądź i przemyśl co masz zamiar zrobić - 3 razy porównaj ze schematami a dopiero się baw.
Ostatnio zmieniony ndz maja 15, 2011 10:26 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Na cewce powinienes miec takie przewody 2 czarne na +15 A z drugiej strony 2 czarno czerwone Czerwono czarny gruby to idzie do modulu a drugi czarno czerwony cienki idzie do obrotomierza Jezeli nie masz iskry to pewnie nie masz podlaczone masy modulu do akumulatora brazowy kabel w czarnym oplocie Druga sprawa musisz miec podane zasilanie ECU po zaplonie kolor czarno zolty bo bez niego nie bedziesz mial iskry
czarno zolty zasilanie ECU
czerwony lub czerwono bialy zasilanie wtryskow z przekaznika pompy paliwa pisze dlatego ze wystepowal tez wlasnie bialo czerwony w nie ktorych modelach
czerwono zolty masa na przekaznik pompy paliwa
czerwono zielony sygnal rozruszika 50
czerwono bialy zasilanie sondy lambda
czarno zolty zasilanie ECU
czerwony lub czerwono bialy zasilanie wtryskow z przekaznika pompy paliwa pisze dlatego ze wystepowal tez wlasnie bialo czerwony w nie ktorych modelach
czerwono zolty masa na przekaznik pompy paliwa
czerwono zielony sygnal rozruszika 50
czerwono bialy zasilanie sondy lambda
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Tak mam skrzynkę ale brakuje mi tam wtyczek .. potrzebuje to wpiąć w starą skrzynkę . moduł Jest umasowiony brązowy przewód i ecu tez brązowy nawet na obudowę modułu dałem mase
ahaam więc tak + 15 czarny mogę go podpiąc odrazu za stacyjką... -1 czerwono czarny do obr ... i zasilanie ecu i powinno działać .. Dzięki , podepnę tak i zobaczymy
ahaam więc tak + 15 czarny mogę go podpiąc odrazu za stacyjką... -1 czerwono czarny do obr ... i zasilanie ecu i powinno działać .. Dzięki , podepnę tak i zobaczymy
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
Ok Jest iskra Kolejnym problemem jest rozrząd ,, ponieważ blok jest z ABS głowica z PB A koło pasowe na wale korb jest z golfa 1.6 na gaźniku . Dlatego ustawiłem rozrząd bez znaków tzn... Pierwszy tłok w GMP , ustawiłem krzywki w pozycji < motylkowej> zawory zamknięte i zapłon chwilunie przed GMP... Odpalałem na autostarcie ,, ale strzela z kolektora ,, gdy ustawię po znakach rozrząd tez strzelaa , nawet jak przestawie zapłon ! Odpalałem na starcie bo wtryski nie ruszają , niewiem dlaczego ,, napięcie im podałem ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości