Wydech ABF i wszystko o nim
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Wydech ABF i wszystko o nim
ale zaciek czego?? oleju, płynu??
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wydech ABF i wszystko o nim
co do zacieku to odsyłam do tematu z moim problemem moze pomogę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=346814" onclick="window.open(this.href);return false;
wychodzi na to że mam pierdzielnięte uszczelniacze zaworowe na 4-tym garze bo znalazłem dwie spręzynki i kawałki gumek w misce.
A już co do wydechu to powiem że testowałem pare opcji:
- brak kata reszta ori z KR firmy polmostrów - cisza jak makiem zasiał wydechu wcale nie słychać nawet po przegazówce
- brak kata, rura 55mm do środkowego, środkowy z PF 8v i końcowy KR 16v - już głosniej głuwnie basowy pomruk, samochód troche żwawszy ale bez szału
- brak kata tłumik wstępny z passata vr6 (55mm) puźniej rura 55mm i końcowy z 16v - głośność? Łeb urywa co do przyrostów to nie czuć
- ostatecznie dałem mix 2 ostatnich opcji czyli brak ktata wstępny passat vr6 potem środkowy 8v przerobiony na średnice 55mm czyli bez dławienia i koncowy 16v i teraz nie jest wcale głośno tylko fajnie mruczy a wydech napewno ma łatwiej bo jest przelotowy a nie jak ori komorowy w środku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=346814" onclick="window.open(this.href);return false;
wychodzi na to że mam pierdzielnięte uszczelniacze zaworowe na 4-tym garze bo znalazłem dwie spręzynki i kawałki gumek w misce.
A już co do wydechu to powiem że testowałem pare opcji:
- brak kata reszta ori z KR firmy polmostrów - cisza jak makiem zasiał wydechu wcale nie słychać nawet po przegazówce
- brak kata, rura 55mm do środkowego, środkowy z PF 8v i końcowy KR 16v - już głosniej głuwnie basowy pomruk, samochód troche żwawszy ale bez szału
- brak kata tłumik wstępny z passata vr6 (55mm) puźniej rura 55mm i końcowy z 16v - głośność? Łeb urywa co do przyrostów to nie czuć
- ostatecznie dałem mix 2 ostatnich opcji czyli brak ktata wstępny passat vr6 potem środkowy 8v przerobiony na średnice 55mm czyli bez dławienia i koncowy 16v i teraz nie jest wcale głośno tylko fajnie mruczy a wydech napewno ma łatwiej bo jest przelotowy a nie jak ori komorowy w środku
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Wydech ABF i wszystko o nim
wrucam filmiki ja jedzie na ori i na drugiej opcji 0 - 180 km/h
najpierw ori:
[youtube][/youtube]
przelot od 8v
[youtube][/youtube]
najpierw ori:
[youtube][/youtube]
przelot od 8v
[youtube][/youtube]
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Wydech ABF i wszystko o nim
wynika że przelot troche lepszy:p
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wydech ABF i wszystko o nim
Moje auto w porównaniu do tego brzmi, jak diesel. Potrzebuję magika od tych silników w Warszawie za rozsądne pieniądze.. Inaczej to ja nic sam nie zdziałam.
Czego to zaciek nie mam pojęcia, bo silnik był ciepły i wybaczcie, że go nie zmacałem i nie sprawdziłem
Raczej olej, ciemnie w ch.. Wygląda, jakby wydech trochę się zapłakał.
Czego to zaciek nie mam pojęcia, bo silnik był ciepły i wybaczcie, że go nie zmacałem i nie sprawdziłem
Raczej olej, ciemnie w ch.. Wygląda, jakby wydech trochę się zapłakał.
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Wydech ABF i wszystko o nim
U mnie wygląda to tak:
1. przelot z 8V czyli rurka 45mm zewnetrznej i koncowy ori z KR Koła 165/50 r15 juz podjechane
2. wydech 2,25" dwururka przedluzona 2x 45mm zewnetrznej, bardzo lagodne przejscie 2W1, pozniej srodkowy przelot i kocowy z KR po rozwiercie wejscia i wyjscia, do tego nadmuch na stozek z zewnatrz. Koła 165/45 R15 Nowki
Jak widać do 160km/h
1 film okolo 15sekund
2 film okolo12-13 sekund a to bardzo duza roznica
Przy drugim filmi mozna odrazu przewinac do 46s bo wtedy ruszam z miejsca.
1.[youtube][/youtube]
2. [youtube][/youtube]
1. przelot z 8V czyli rurka 45mm zewnetrznej i koncowy ori z KR Koła 165/50 r15 juz podjechane
2. wydech 2,25" dwururka przedluzona 2x 45mm zewnetrznej, bardzo lagodne przejscie 2W1, pozniej srodkowy przelot i kocowy z KR po rozwiercie wejscia i wyjscia, do tego nadmuch na stozek z zewnatrz. Koła 165/45 R15 Nowki
Jak widać do 160km/h
1 film okolo 15sekund
2 film okolo12-13 sekund a to bardzo duza roznica
Przy drugim filmi mozna odrazu przewinac do 46s bo wtedy ruszam z miejsca.
1.[youtube][/youtube]
2. [youtube][/youtube]
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wydech ABF i wszystko o nim
miałem podobny setup jak Herbi tzn przelot 45mm z ostatnim tłumikiem , a teraz zmieniłem na rure 60mm i czuć różnice od ok 4tys obr
Wydech ABF i wszystko o nim
takie małe OT na małych kołach dużo lepsza reakcja do setki i elastyczność. Dobrze ze widać rurznice w osiągach w tych samych samochodach ale przekładająć to na inne moze nie być miarodajne. Żeby ktoś nie pomyslał że ABF w serii po wydechu i dolocie jak u Herbiego bedzie mia ł12 sec. do 160km/h
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Wydech ABF i wszystko o nim
prawda, ja mam male koleczka.. ale chodzilo o roznice na wydechach..Marszall pisze:takie małe OT na małych kołach dużo lepsza reakcja do setki i elastyczność. Dobrze ze widać rurznice w osiągach w tych samych samochodach ale przekładająć to na inne moze nie być miarodajne. Żeby ktoś nie pomyslał że ABF w serii po wydechu i dolocie jak u Herbiego bedzie mia ł12 sec. do 160km/h
u mnie napewno jest przeklamanie na liczniku,,
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wydech ABF i wszystko o nim
przekłamanie jest napewno ale to swoją drogą. Chodzi o to że silnik ma łatwiej sie rozpędzić. Może i nie masz tych 100 na h faktycznie ale samochód szybciej ta prędkość osiagnie.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Wydech ABF i wszystko o nim
witam wszystkich soki za wtrącenie sie w temat ale potrzebuje drobnej wiedzy i nie chcem zakladac nowego tematu..
moje pytania to jaka jest srednica zewnetrzna rury w wydechu w abf? i czy 50mm bd sie nadawało do abfa? dzieki za odp
moje pytania to jaka jest srednica zewnetrzna rury w wydechu w abf? i czy 50mm bd sie nadawało do abfa? dzieki za odp
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Wydech ABF i wszystko o nim
srednica zewn. 60mm .50 to za malo
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
Wydech ABF i wszystko o nim
a ja wam mówie 55mm po zewnątrz to świat do ABF'a z tego co pozbierałem informacje to najlepszy układ to 55m i dwa przeloty środkowy i końcowy.
I tu moje pytanie sie rodzi: gdzie dostać albo jak dobrze zrobić koncowy przelot w MKII 16v?
chciałbym zostać przy ori dwururce ale niestety końcowy w 16v jest komorowy.
Może ma ktoś rozkrojony taki tłumik to bym zobaczył co i jak
I tu moje pytanie sie rodzi: gdzie dostać albo jak dobrze zrobić koncowy przelot w MKII 16v?
chciałbym zostać przy ori dwururce ale niestety końcowy w 16v jest komorowy.
Może ma ktoś rozkrojony taki tłumik to bym zobaczył co i jak
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości