AGR Mk4 1.9 TDI 90KM ustawianie kąta wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM ustawianie kąta wtrysku
Witam,
Potrzebuję drobnej pomocy, tak naprawdę wiem co dzieje się z autem, ale chciałbym, jeżeli to będzie mozliwe - konkretnej diagnozy.
Mam błąd 17656 czyli problem z początkiem wtrysku. Zgodnie z załączona tabelką mam objawy nr 3 i 4. Mianowicie na zimnym czasem źle pali, a ostatnio też zaczęło się jakieś dziwne "bzyczenie" połączone z zapalającą się i znikającą kontrolką świec. Po takim odpaleniu potrafi zakopcić. Na ciepłym silniku już zero problemu. Dodatkowo strasznie smrodzi spalinami i ostatnio też niestety bardzo niebezpiecznie zaczęło zdarzać się, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka świec i auto przygasa, a raz też zgasło :/ raz stało się to po podskoku auta na wybrzuszeniu.
I teraz tylko pytanie patrząc po tych objawach co wymienić? Bo przyczyn tam dają 5, czy da radę dopasować którąś konkretnie do objawów ?
pozdrawiam
Potrzebuję drobnej pomocy, tak naprawdę wiem co dzieje się z autem, ale chciałbym, jeżeli to będzie mozliwe - konkretnej diagnozy.
Mam błąd 17656 czyli problem z początkiem wtrysku. Zgodnie z załączona tabelką mam objawy nr 3 i 4. Mianowicie na zimnym czasem źle pali, a ostatnio też zaczęło się jakieś dziwne "bzyczenie" połączone z zapalającą się i znikającą kontrolką świec. Po takim odpaleniu potrafi zakopcić. Na ciepłym silniku już zero problemu. Dodatkowo strasznie smrodzi spalinami i ostatnio też niestety bardzo niebezpiecznie zaczęło zdarzać się, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka świec i auto przygasa, a raz też zgasło :/ raz stało się to po podskoku auta na wybrzuszeniu.
I teraz tylko pytanie patrząc po tych objawach co wymienić? Bo przyczyn tam dają 5, czy da radę dopasować którąś konkretnie do objawów ?
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw maja 19, 2011 20:30 przez Rogal7, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 ASZ Variant
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
vag/engine/basisc settings grupa 000 pozycja druga podaj wartość na ciepłym silniku.
Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
sorki, ale wczoraj już nie miałem możliwości sprawdzić, ale dzisiaj prosto z auta:
w zasadzie tak samo na zimnym jak i ciepłym wartość druga skacze 18-20
P.S.
jakbym miał cos zmieniać to proszę pisać jak do 5 latka
w zasadzie tak samo na zimnym jak i ciepłym wartość druga skacze 18-20
P.S.
jakbym miał cos zmieniać to proszę pisać jak do 5 latka
MK4 ASZ Variant
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
Masz opóźniony kąt wtrysku do regulacji na kole pompy wtryskowej regulacja na poziom 50-60 .
Porada odnośnie regulacji.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146" onclick="window.open(this.href);return false;
Porada odnośnie regulacji.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146" onclick="window.open(this.href);return false;
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
dzięki , ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...
MK4 ASZ Variant
Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
prosciej sie nie da luzujesz sruby nr 1 (3 sztuku ) i miminalnie kluczem ta duza na srodku ( naprawde minimalnie) przykrecasz te 3 sruby z nr 1 odpalasz auto i sprawdzasz ile wynosi i tak do skutku a u mechaniora 100zl trzeba dac , a jeszcze trafi sie fachowiec co bez vaga bedzie ustawialRogal7 pisze:dzięki , ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
a ja polecam mój post do ustawienia kąta wtrysku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=381902" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=381902" onclick="window.open(this.href);return false;
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
dzięki wielki Panowie, dzisiaj idę spróbować swoich sił, tylko ostatnie mini pytania.
Rozumiem, że przy luzowaniu tych 3 śrub nie kręci mi się to koło od pompy?
Jak mocno poluzować śruby? Wystarczy, że poczuję odkręcenie, czy wykręcić je z 0,5cm?
Rozumiem, że przy luzowaniu tych 3 śrub nie kręci mi się to koło od pompy?
Jak mocno poluzować śruby? Wystarczy, że poczuję odkręcenie, czy wykręcić je z 0,5cm?
MK4 ASZ Variant
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
Poluzuj na tyle abyś mógł ruszyc delikatnie kołko.
Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
potrzeba pilna pomoc, piszę z auta... chyba mi się coś udało, ale potrzebuję teraz pilnie pomocy, bo niestety mimo, że kręcę śrubą w lewo jak stoję na wprost niej, to teraz widzę jedynie wartości "000" próbowałem więc ciut w prawo, ale nic się nie zmienieło, to wrociłem teraz znowu w lewo i pojawia się na chwilę 048 potem 002 i znowu 000... co robić ??
MK4 ASZ Variant
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
Rozumiem, ze po poluzowaniu 3 srub i kreceniu ta duzą (tej duzej w zadnym wypadku nei odkrecaj uzywaj jedynie to pokrecania ) dokrecasz je i dopiero wtedy sprawdzasz kat wtrysku?
Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
no tak, robię już chyba 8mą taką wycieczkę, teraz po raz kolejny delikatnie w lewo i jest 048, 020 i 000...
MK4 ASZ Variant
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
Przed ustawieniem tez Ci tak kat wtrysku skakal?
Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości