Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
t0mal, tu się nie zgodzę.
jak miałem wcześniej AAZ'a miałem przez pewien problem z uzyskaniem 1.8bara nawet na zaślepionym WG
jak się okazało wystarczyło wtedy zmienić zaworek od ciśnienia wewnętrznego na taki który miał mniejsze ciśnienie niż mój ori.
i po tym zabiegu turbo nie miało oporów przed zamykaniem skali manometru.
proponowałbym ise zająć na pierwszy ogień pompą ale nie mówię też że turbo jest na 100% sprawne bo go nie miałem w rękach
jak miałem wcześniej AAZ'a miałem przez pewien problem z uzyskaniem 1.8bara nawet na zaślepionym WG
jak się okazało wystarczyło wtedy zmienić zaworek od ciśnienia wewnętrznego na taki który miał mniejsze ciśnienie niż mój ori.
i po tym zabiegu turbo nie miało oporów przed zamykaniem skali manometru.
proponowałbym ise zająć na pierwszy ogień pompą ale nie mówię też że turbo jest na 100% sprawne bo go nie miałem w rękach
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
To można zrobić tak - jak nie żre oleju trzeba podmenić pompę na starą, z 1.6 - jak na niej dmuchnie 2 bary to znaczy, że była to wina pompy.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
NO jest to jakiś pomysł
muszę to wypróbować, mam pompę z SB której jeszcze nie rozebrałem do końca
a moją modzoną pompę rozbiorę i zmienię podkładkę pod falą, albo po prostu wyślę do Trochimsa :]
Swoją drogą i tak szukam dobrej sprężarki
te gt 2052 ma bliżej do T-3 czy do T-2 ??
Pozdro
muszę to wypróbować, mam pompę z SB której jeszcze nie rozebrałem do końca
a moją modzoną pompę rozbiorę i zmienię podkładkę pod falą, albo po prostu wyślę do Trochimsa :]
Swoją drogą i tak szukam dobrej sprężarki
te gt 2052 ma bliżej do T-3 czy do T-2 ??
Pozdro
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Zupełnie inna konstrukcja, nie ma nic wspólnego ze starymi garrettami. Źle wystrojona może spowodować połamanie wału, albo podpór wału, potrafi dowalić solidne ciśnienie od samego dołu.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Ale straszysz
chodzi mi o charakterystykę, każda ma jakąś mapę która powinna pasować do danego silnika
Myślałem że seria gt 20 jest raczej do większych silników niż 1,6
chodzi mi o charakterystykę, każda ma jakąś mapę która powinna pasować do danego silnika
Myślałem że seria gt 20 jest raczej do większych silników niż 1,6
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Tak, 2052V siedzi w 2.5 TDI
tu masz lag http://www.youtube.com/user/euglen1#p/u/10/pCdjAdTk2mc" onclick="window.open(this.href);return false;
tu masz lag http://www.youtube.com/user/euglen1#p/u/10/pCdjAdTk2mc" onclick="window.open(this.href);return false;
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Czemu to ciśnienie tak skacze??
ta sprężarka tak reaguje szybko na dodanie gazu ??
ta sprężarka tak reaguje szybko na dodanie gazu ??
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Tak, dlatego też jest niebezpieczna dla silnika, no i wymaga mocnego sprzęgła.
Ten konkretny film dotyczy vnt17, mniejszego turba
Ten konkretny film dotyczy vnt17, mniejszego turba
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
a tak się zachowuje na AAZ'cie
[youtube][/youtube]
to żeby nie wstawała za nisko można ogranicznikiem ładnie wyregulować.
[youtube][/youtube]
to żeby nie wstawała za nisko można ogranicznikiem ładnie wyregulować.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Wiecie co
no fajne to jest, ale wydaje mi się że kombinowanie VNT w 1,6 td będzie kosztować tyle pracy i kasy co wrzucenie 1,9 tdi
Nie czuje jakiejś wielkiej potrzeby mega modzenia tego silnika, i tak nie dojdę do tego co zrobili inni.
Chcę tylko by się fajnie zbierał, tak jak to było wcześniej na T-2
Wczoraj rozebrałem garretta T-3 którego kupiłem razem z moim silnikiem
Wszystko się dało rozebrać, wirniki nie mają żadnych uszkodzeń.
Jest wyczuwalny luz osiowy, ale nie ma więcej chyba niż 0,5 mm, muszę to zmierzyć. Jak bym zalał łożysko olejem to pewnie by się zmniejszył
Tyle że to jest z wzdłużnego silnika. Musiał bym przełożyć gorącą muszlę z T-3 którą mam teraz w golfie.
Zastanawiam się czy nie pójść z tym do serwisu żeby mi ją sprawdzili, ewentualnie wymienili uszczelnienia.
Nie wiem ile to może kosztować.
Rozbieram jeszcze T-2 tyle że tamta jest mocno dojechana, ma jakiś ubytek na kole kompresji
no fajne to jest, ale wydaje mi się że kombinowanie VNT w 1,6 td będzie kosztować tyle pracy i kasy co wrzucenie 1,9 tdi
Nie czuje jakiejś wielkiej potrzeby mega modzenia tego silnika, i tak nie dojdę do tego co zrobili inni.
Chcę tylko by się fajnie zbierał, tak jak to było wcześniej na T-2
Wczoraj rozebrałem garretta T-3 którego kupiłem razem z moim silnikiem
Wszystko się dało rozebrać, wirniki nie mają żadnych uszkodzeń.
Jest wyczuwalny luz osiowy, ale nie ma więcej chyba niż 0,5 mm, muszę to zmierzyć. Jak bym zalał łożysko olejem to pewnie by się zmniejszył
Tyle że to jest z wzdłużnego silnika. Musiał bym przełożyć gorącą muszlę z T-3 którą mam teraz w golfie.
Zastanawiam się czy nie pójść z tym do serwisu żeby mi ją sprawdzili, ewentualnie wymienili uszczelnienia.
Nie wiem ile to może kosztować.
Rozbieram jeszcze T-2 tyle że tamta jest mocno dojechana, ma jakiś ubytek na kole kompresji
Somewhere in Nowhere
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
superkasztan, wyglądać wygląda ładnie.
czasem na zimnej muszli nie masz napisu AIRRESERCH ?
jak tak i nakrętka na kompresorze jest na kluczyk 11mm to jest duże prawdopodobieństwo że masz turbo na grubszym wałku
czasem na zimnej muszli nie masz napisu AIRRESERCH ?
jak tak i nakrętka na kompresorze jest na kluczyk 11mm to jest duże prawdopodobieństwo że masz turbo na grubszym wałku
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Coś było napisane
ale nie jestem pewien
leży zawinięte w szmatki na półce
sprawdzę jak pojadę do serwisu
ale nie jestem pewien
leży zawinięte w szmatki na półce
sprawdzę jak pojadę do serwisu
Somewhere in Nowhere
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Heja
Byłem w moto remo w Chorzowie,
Kolo obejrzał i stwierdził że koło kompresji miało kontakt z muszlą. wypatrzył że łopatki mają ślady otarcia i są podwinięte w jednym miejscu.
- pierwszy krok, kpl. ekspertyza 250 pln
- wymiana łożyskowania i uszczelnienia 700 pln
- jeżeli wymiany będzie wymagało koło kompresji, ok 1000 pln
Czyli masakra
Myślę że włożę to do auta i zobaczę jak działa
Byłem w moto remo w Chorzowie,
Kolo obejrzał i stwierdził że koło kompresji miało kontakt z muszlą. wypatrzył że łopatki mają ślady otarcia i są podwinięte w jednym miejscu.
- pierwszy krok, kpl. ekspertyza 250 pln
- wymiana łożyskowania i uszczelnienia 700 pln
- jeżeli wymiany będzie wymagało koło kompresji, ok 1000 pln
Czyli masakra
Myślę że włożę to do auta i zobaczę jak działa
Somewhere in Nowhere
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości