2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: CrocodileReggae » czw maja 12, 2011 11:38

Octavia I Grześka - DobryGrzesWawa z OCP (DGW)
z NX i metanolem
Obrazek

ON
Obrazek


http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17#" onclick="window.open(this.href);return false;

Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW

Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki


Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy


Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy

Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec


Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE

Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania

Układ chłodzenia: seria

Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife

Strojenie: Rogalotti z MR Motors

Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.

Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)
Ostatnio zmieniony pn maja 16, 2011 13:56 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: italiano_83 » czw maja 12, 2011 15:11

O ja pitole :blush: Na samym ON to musi asfalt zwijać :satan: Ładnie jedzie od samego dołu, to tym się spokojnie da jeździć na co dzień :helm:
A po włączeniu "dopalacza" na górze robi się kompletna "dzicz" :hmm: moment pewnie urywa głowę :los2:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: miras 33 » czw maja 12, 2011 17:57

szacun dla konstruktora nareszcie ktoś poszedł na grubo


ciekawe jak kierownik tego pendzidła się przyzwyczai do tej mocy czy spróbuje iść dalej w moc :food: :food: :food:


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: CrocodileReggae » czw maja 12, 2011 18:03

ponoć Grzesiek ma apetyt na 4xx


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: cowboy » czw maja 12, 2011 20:37

italiano_83 pisze: to tym się spokojnie da jeździć na co dzień :helm:
przeciez Grzes tym jezdzi na codzień :okej:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: italiano_83 » czw maja 12, 2011 20:46

cowboy pisze:przeciez Grzes tym jezdzi na codzień :okej:
To ma pewnie niezłą frajdę :los2: Bardzie chodziło mi to, że to auto nie jedzie tylko "górą" :bigok: Wiem, że nie "wykres" jedzie, ale jak się czasami przegląda pomiary, to z dołu długo cisza i dopiero wysoko, wysoko miazga momentu i mocy :satan:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: Daron7 » czw maja 12, 2011 22:52

Na jakim turbie można taki przepiękny kompromis osiągnać ? Moment non stop od dołu do końca i piękna moc ?



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: CrocodileReggae » pn maja 16, 2011 13:57

dodałem szczegółowy opis


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: miras 33 » ndz lip 17, 2011 23:09

zastanawia mnie czy lepszą bazą był by 2.0 16v


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi 8v mody + NX + metanol 367KM 566Nm

Post autor: Ral1n » wt kwie 10, 2012 12:40

Proszę nie bić za odgrzanie kotleta.

Chciałem się wywiedzieć jak w praktyce wygląda zrobienie silnika na twardo (eliminacja hydrauliki)? Że niby tłoki z zaworami się nie całują z bliska? Jak to jest?

Dzięki.


P.S. Niebieska zrobiła 12.660 na ćwiartkę - należy się tu update. :bajer: :jezor:

EDIT: Acha - czy orientujecie się jak jest z używalnością NX'a? Ot tak - że np. nie mogę objechać kolejnej fury to wciskam 'se' czerwony guziczek i sruuu czy tylko bardzo sporadycznie, np. wyścig równoległy na zawodach?

Raz jeszcze przepraszam za odświeżenie tematu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości