Amorki MTS i springi FK-nadal twardo

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Amorki MTS i springi FK-nadal twardo

Post autor: Michał_1977 » czw maja 12, 2011 09:22

Hej
Lepię nowy temat,bo po podpięciu się pod inny długi temat,nikt nie pomógł :-( ...
Otóż chodzi mi o to,że śmigałem na kicie MTS (-40/-40),ale było zdecydowanie za twardo (beton! :grrr: ).
Zmieniłem springi na FK z MK3 benzyna (siadł -65/-65) i jest nieco lepiej,ale nie tak jak opowiadał kolega,który jeździł na kompletnym kicie FK,a później dał mi owe springi.Najbardziej tłucze tyłem...
Teraz mam takie pytanie-czy połączenie amorów MTS ze springami FK,może powodować to,że będzie twardziej niż na kompletnym kicie FK? :bajer:
Z ciekawości pobuszowałem trochę po aledrogo i znalazłem taki komplecik http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 34466.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli klamka zapadnie,że zmieniam,to oczywiście udam się do Mapeta po zakup,nich swój chłop zarobi,ale muszę na 100% wiedzieć,że będzie lepiej,więc czekam na odpowiedzi :bajer:

EDIT:
Nikt mi nie pomoże? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości