[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: doggie » śr maja 04, 2011 22:21

Detektor pisze: doggie KARIA jest kobietą,
nie ma znaczenia, jest po prostu userem jak my

Detektor pisze: Tak więc patrząc na to jeszcze od :ass: strony ja również nie widzę związku
surge z zapiekaniem się kierownic.
o to to miałem na myśli



arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » czw maja 05, 2011 08:59

Detektor pisze:wyjaśniliśmy sobie po kilku zakrętach w tym temacie, że zjawisko surge jest faktycznie szkodliwe
Detektor, powiedz to mojej K03 i T3 która kiedyś zdechła po tym jak omyłkowo wrzuciłem piątkę zamiast trójki na skutek problemów z wybierakiem na skrzyniu biegów :)

jeśli zmontuję układ sterowania podiciśnieniem kierownic to pokażę wam związek pomiędzy sterowaniem a surge.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: doggie » czw maja 05, 2011 21:36

arwam pisze: jeśli zmontuję układ sterowania podiciśnieniem kierownic to pokażę wam związek pomiędzy sterowaniem a surge.

ze szczerością powiem że czekam z niecierpliwością



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » czw maja 05, 2011 21:52

doggie pisze:ze szczerością powiem że czekam z niecierpliwością
ja również chętnie bym to zobaczył, arwam wydaje mi się że jest to tylko możliwe gdyby kierownice były cały czas
w pozycji max. lub nie miały by możliwości powrotu do min. i pracowały by tylko w zakresie powiedzmy od połowy do
max. i z powrotem tak samo co jest chyba tylko możliwe żle wystrojonym softem o ile wogóle jest to możliwe bo nie mam zielonego pojęcia o pisaniu programu.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » sob maja 07, 2011 14:28

Detektor pisze:ja również chętnie bym to zobaczył, arwam wydaje mi się że jest to tylko możliwe gdyby kierownice były cały czas
w pozycji max.

i właśnie o tym mówiłem
dlatego rozgorzała dyskusja bo niestety nie każdy czyta uważnie.

zobacz że w AFN'ach czy starszych TDI'kach nie masz tego zjawiska. tylko w nowszych gdzie regulcja działa prawie jak nadciśnieniowa regulacja.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » sob maja 07, 2011 19:00

arwam pisze:
Detektor pisze:ja również chętnie bym to zobaczył, arwam wydaje mi się że jest to tylko możliwe gdyby kierownice były cały czas
w pozycji max.

i właśnie o tym mówiłem
dlatego rozgorzała dyskusja bo niestety nie każdy czyta uważnie.

zobacz że w AFN'ach czy starszych TDI'kach nie masz tego zjawiska. tylko w nowszych gdzie regulcja działa prawie jak nadciśnieniowa regulacja.
zanim powiesz ze nie wystepuje takie zjawisko w silnikach z turbo vnt zweryfikuj swoja wiedze. najlepiej i najszybciej sprawdz jak turbo sapie gdy..... po prostu zdejmiesz dolot( i tu nie jest wazne czy ta zwezke 23 mm na wlocie filtra czy z przeplywki) kazde turbo przy spadku obrotow silnika polaczonym z zanikiem obciazenia( czyli zdjecie nogi z gazu ) sapie ( tzw surge) nowe auta po prostu nie maja tlumika szmerow ssania bo ogranicza to przeplyw ladunku i co za ty idzie wywoluje problemy z co2 i nie stlumiaja tego halasu. zapewniam cie ze w starym tdi bez tlumika tez to slyszysz. ponadto tez czekam na wyniki sterowania mechaniczno podcisnieniowego, bedzie co podwazac :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » sob maja 07, 2011 23:36

evolution, brat ma w domu AFN'a i tam tego nie ma w kliku innych AFN'ach i AWX'ach znajomych czy tym podobnych żaden nie ma.

w tamtych silnikach jak zdejmiesz nogę z gazu na moment kierownice są otwierane a ciśnienie jest wtedy mocno zbijane to tak jak byś w tradycyjnej turbinie otworzył WG.
nie dawno zmieniałem turbo w silniku BKD i tam już w momencie zdjęcia nogi z gazu gruszka nie wypuszcza sztangi i tu już byłu surge'a słychać

evolution pisze:ponadto tez czekam na wyniki sterowania mechaniczno podcisnieniowego, bedzie co podwazac :)


będzie bo przy nierozgarniętym kierowniku może turbo pierdnąć 2.0bara przy 1200rpm'ach i będzie po zabawie :)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » ndz maja 08, 2011 21:24

przestan bredzic pliss, bo nie chcesz wmowic nikomu chyba ze turbo nie ma bezwladnosci i jej obroty spadaja szybciej niz zapotrzebowanie motorowni na tlen. kazde turbo vnt sapie po lekkiej przygazowce, kazde wnt sapie po mocnej przygazowce. nawet aaz zasapie po tym jak dobrze jebniesz w gaz i odpuscisz. tyle ze musisz miec luzny filtr bez tlumika szmerow by bylo to slyszalne na postoju. zjawisko tak normalne jak snieg w zimie. turbo traci sprawnosc ze spadkiem obrotow to i maksymalna wartosc mozliwego cisniena ladunku spada a w dolocie jest wieksze wiec sie musi cofac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » ndz maja 08, 2011 21:45

evolution pisze:bo nie chcesz wmowic nikomu chyba ze turbo nie ma bezwladnosci i jej obroty spadaja szybciej niz zapotrzebowanie motorowni na tlen.
praw fizyki nie da się oszukać arwam nie bądz uparty bo to jest jasne jak słońce że w turbinach bez zmiennej geo
też będzie występować to zjawisko
evolution pisze:turbo traci sprawnosc ze spadkiem obrotow to i maksymalna wartosc mozliwego cisniena ladunku spada a w dolocie jest wieksze wiec sie musi cofac
inaczej nie będzie


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » pn maja 09, 2011 07:59

arwam pisze:będzie bo przy nierozgarniętym kierowniku może turbo pierdnąć 2.0bara przy 1200rpm'ach i będzie po zabawie
marzenia...........


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » pn maja 09, 2011 08:23

evolution pisze:azde turbo vnt sapie po lekkiej przygazowce, kazde wnt sapie po mocnej przygazowce. nawet aaz zasapie po tym jak dobrze jebniesz w gaz i odpuscisz. tyle ze musisz miec luzny filtr bez tlumika szmerow by bylo to slyszalne na postoju. zjawisko tak normalne jak snieg w zimie. turbo traci sprawnosc ze spadkiem obrotow to i maksymalna wartosc mozliwego cisniena ladunku spada a w dolocie jest wieksze wiec sie musi cofac

to wytłumasz dlaczego jeśli zrobisz układ który przymyka kierownice (mas ciśnienie) od pedału gazu a dopiero potem ingeruje gruszka w stan zamknięcia kierownic to zjawisko przestaje w ogóle istnieć?

evolution pisze: arwam napisał(a):będzie bo przy nierozgarniętym kierowniku może turbo pierdnąć 2.0bara przy 1200rpm'ach i będzie po zabawie


marzenia...........

ja już widzę co się dzieje na WG i pompie 12mm jakoś turbo na WG potrafi dmuchnąć już 0.5bara przy 1600rpm. a GT2052V nie należy do super wielkich loch.
skoro na 1.6TD i pompie 9mm potrafiła dmuchnąć tylko po obciążeniu silnika półsprzęgłem 0.2bara a na dodawnie gazu natychmiast reagowała to nie powiesz że na większej pompie i więkzym silniku nie dmuchnie powiedzmy przy 1200rpm choćby 1.5bara bo pisząc o 2.0bara przy tych obrotach użyłem zamierzonej przesady.
na tak małych obrotach przy odprężonym silniku starając się nadmuchać tyle tylko krzywdę bym silnikowi zrobił.
a skoror mówisz że VNT ma dużą bezwładność to wytłumacz dlaczego startowanie z wolnych obrotów póki miałem VNT prynosiło najlepsze efekty?
bo przy zwiększonych obrotach nie jesteś już w stanie kontrolować trakcji.


P.S.

jak chcesz mogę Ci pokazać że GT20 może tyle dmuchnąć może nie przy 1200rpm ale już spokojnie przy 1400-1500rpm.
ale jak wtedy połamie wał to robisz mi drugą kopię tego silnika.
co Ty na to?
Detektor pisze: evolution napisał(a):bo nie chcesz wmowic nikomu chyba ze turbo nie ma bezwladnosci i jej obroty spadaja szybciej niz zapotrzebowanie motorowni na tlen.


praw fizyki nie da się oszukać arwam nie bądz uparty bo to jest jasne jak słońce że w turbinach bez zmiennej geo
też będzie występować to zjawisko
Detektor, dobrze mówisz prawa fizyki są nie zmienne z tym że jak przy zdjęciu nogi z gazu otworzysz kierownice to wtedy podaż powietrza przez turbo gwałtownie spada i to niemal tak szybko jak obroty silnika.
pomijamy przypadki zastosowania dużych turbin z rodziny GT22 i większych.

nie zapominaj że nowe turbinki żeby miały krótki czas odpowiedzi mają też małą masę wirującą, taki wirnik nie tylko szybko się rozpędza dodatkowo wspomagany przez zmienną geometrię ale i również po otwarciu kierownic bardzo szybko wytraca obroty.

i surge zawsze w jakimś nie wielkim stopniu będzie występować ale nie w takim stopniu jak na dołączych filmikach.


i ta dyskusja prowadzi do nikąd bo widzę że zamiast skupić się na problemie to większość stara się drugą stronę obrzucić błotem.

ja już pakunek doświadczeń ze stereowaniem VNT mam i wiem że można wyeliminować surge na tyle że nie będzie go słychać nawet przy zdjętym dolocie do turbo może tylko początkowe stadium które jest słychać w postacie syku o niskim tonie ale sapanie można wylkuczyć całkowicie
zobaczcie co siędzieje jak macie zaślepiony EGR i zapieką się kierownice w pozycji max doładowania

ja dyskusję uważam za zamkniętą



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » pn maja 09, 2011 19:27

arwarm... ty naprawde dziwny jestes... nie ma opcji zeby turbo przy zdjeciu nogi z gazu nie zasapalo no chyba ze wczesniej sie wogole nie krecilo.. mala masa wirnika ma jeszcze wwiecej do sapania bo napompowuje sie szybciej uzyskujac sprawnosc ale po zdjeciu nogi z gazu wytraca obroty jeszcze szybciej wiec sapnie glosniej, tyle ze raz i krocej bo juz nie bedzie pompowac. nawijasz o 2 barach przy 1200 rpm pozniej plynnie schodzisz do 1,5 bara.. powiem tak... muszisz byc albo mega debilem ( bez obrazy) albo celowo jaja sobie robisz. likwidujesz surge wystepujacy po zaniku obciazenia zupelnie nieszkodliwy wywolujac drugi zabojczy. wiemy juz wszyscy dlaczego turbo ci zdechlo... podpowiem od surge...
jesli probujesz na sile dmuchac duze cisnienie przy stosunkow malym przeplywie zmuszasz turbo do pracy pod mapa( kazdy normalny stara sie by turbo pracowalo w zakresie sprawnosci wydatku kompresora 55..85 procent) , a jesli pracuje pod mapa to momentalnie powstaje surge... wracajac do tematu. nie znam turbiny vgt od 1,9 tdi ktora bedzie wstanie nadmuchac 1 bar przy 1200 rpm. nie znam tez zadnej turbiny w ktorej surge nie wystapi przy cisnieniu 0.5 bara przy 1200 rpm przy silniku 1.9 ( przy 1,6 zapotrzebowanie na tlen jest mniejsze wiec surge wystepuje dluzej w obrotach...) wiec zanim zaszkodzilbys silnikowi w jakikolwiek sposob od doladowania z niskich obrotow( jest jeden kdi( czyli tdi kompresor) ktory ma 0.7 bara juz na biegu jalowym powiem ci ze silnik zyje i to dlugo) turbo dawno bedzie mialo dosyc od pracy pod mapa... jak nieco pomyslisz dowiesz sie czym zabijasz dmuchawe. skoncza sie moze twoje wywody o sterowaniu i sapaniu.
ponadto jak juz bedziesz mial gotowe rozwiazanie niesapiace ja chetnie przyjade z kamerka i pokaze ci ze jednak sapie. po czym wrzuce filmik publicznie na forum.
p.s. jesli nie uslyszysz sapniecia po zdjeciu nogi przy jakiejkolwiek sprawnej turbinie jakkolwiek by nie byla sterowana to albo musisz byc gluchy, albo jw :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » wt maja 10, 2011 21:28

evolution pisze:arwarm... ty naprawde dziwny jestes... nie ma opcji zeby turbo przy zdjeciu nogi z gazu nie zasapalo no chyba ze wczesniej sie wogole nie krecilo.. mala masa wirnika ma jeszcze wwiecej do sapania bo napompowuje sie szybciej uzyskujac sprawnosc ale po zdjeciu nogi z gazu wytraca obroty jeszcze szybciej wiec sapnie glosniej, tyle ze raz i krocej bo juz nie bedzie pompowac. nawijasz o 2 barach przy 1200 rpm pozniej plynnie schodzisz do 1,5 bara.. powiem tak... muszisz byc albo mega debilem ( bez obrazy) albo celowo jaja sobie robisz. likwidujesz surge wystepujacy po zaniku obciazenia zupelnie nieszkodliwy wywolujac drugi zabojczy. wiemy juz wszyscy dlaczego turbo ci zdechlo... podpowiem od surge...

nie wyrywaj wypowiedzi z kontekstu tylko jak już chcesz podważać czyjeś wypowiedzi zrób test który Ci zaproponowałem na początku. jak widzę tylko potrafisz polemizować i serwować teorię nie mająca pokrycia w praktyce.
zresztą poczytaj nawet w temacie Apsika o GTD on też się swego czasu przy GT20 borykał z surge. i zlikwidował to zjawisko za pomocą linkowego sterowania turbiną.
dla mnie jest ono dobre w działaniu ale zbyt zawodne.

i jeszcze jedno. panuj nad swoim językiem. Ja Ci nigdzie nie ubliżyłem i tego samego oczekuję od każdego innego.
a temat proponuję zamknąć do czasu wykonania przez Ciebie w/w testów.
dla takiego programisty jak Ty zrobienie w programie polecenia otwarcia kierownic po zdjęciu nogi z gazu to pestka ale już nie pamiętam czy to Ty czy ktoś inny się uczepił że będzie lag. owszem w postaci może 0,2-0,5s.
zanim znów zaczniesz udowadniać swoje racje zrób to o co Cię poprosiłem i potem powiedz jakie były efekty bo nie powiesz że zbicie ciśnienia przy zdjęciu nogi z gazu jest zabójcze bo jak dobrze wiemy surge pojawia się wtedy kiedy silnik pobeira znacznie mniej powietrza niż tłoczy kompresor co powoduje cofanie się powietrza przez zimną stronę turbiny.


a kiedy turbo pordukuje ciśnienie?
już Ci podpowiem: jako kompresor zastosowano sprężarkę odśrodkową a więc duże obroty wirnika= duże ciśnienie teraz więc mamy sytuację gaz w podłogę obroty 5000rpm i ciśnienie 2,0bara. co się stanie jak po zdjęciu nogi z gazu obroty silnika będą swbodnie spadały.]
bo przy otwarciu kierownic w momencie zdjęcia nogi z gazu obroty wirnika turbiny błyskawicznie będą spadać także ciśnienie w dolocie i zanim obroty będą w okolicy 1000rpm ciśnienie będzie na tyle małe że nie zrobi krzywdy turbinie.
a sapanie nie wystąpi co najwyżej lekki syk w przypadku GT20 przy większych na skutek bezwładności turbin surge jest jest nie unikniony na małych silnikach.

i mam takie pytanko.


kiedy w turbinie jest zbijane ciśnienie? w momencie otwarcia czy zamknięcia kierownic?

teraz powiedz kiedy wystąpi surge jak po zdjęciu nogi za gazu zanim obroty zejdą do 1000rpm już wcześniej nie będize ciśnienia?

możesz mi wytłumaczyć jak bez ciśnienia w dolocie lub przy bardzo małym ( mniejszym niż 0,2-0,3bara) wystąpi surge?

a sapnięcie usłyszysz z wydechu w momencie uchylania kierownic a nie w dolocie :)



a pisząc że turbo współpracując z pompą 12mm mimo że jest to WG potrafi tak sięzachowywać nie znaczy że jeżdżę tak na codzień i wykorzystuję takie obroty do jazdy na codzień. na codzień jeżdżę tak że turbo pompuje do 0,5bara i silnik sobie praqcuje w obrotach 1800-3500rpm
teraz skoro tyle jest spalin że tak isę zachowywuje turbo na WG o to od sporo większego silnika a więc i ze znacznie większą cześcią wydechową( wymiary szczeliny spalinowej) to wyobraź sobie VNT które przy standardowej pompie z tylko podniesioną dawką potrafi przy niższyc obrotach pompować większe ciśnienia to co by się stało przy pompie 12mm? na bank skończyło by sięto połamaniem podpór wału jak i samego wału a na korbach skończywszy.

więc czytaj uważnie a nie wyrywaj z kontekstu


Edit: trochę materiału poświadczonego doświadczeniem innychbo mi nie wierzysz i uważasz mnie za półgłówka:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=546" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=560" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=574" onclick="window.open(this.href);return false;


i tu zwróć uwagę na tą wypowiedź:

Apsik pisze:Teraz cos o elastycznosci: turbodziura jest znaczna bo do 3300rpm, ale to raczej dlatego ze gwaltownie nie wciskam pedalu :helm:
Widac tez dokladnie zaleznosc pomiedzy pozycja pedalu a cisnieniem, tzn. im wiecej wsisniety tym wiekszy boost :grin: czyli wszystko dziala jak powinno
W peaku wskaznik pokazuje do max 0,95, po czym ustawia sie na 0,8bar - narazie starczy.
Co do przyspieszana to chyba cos sprzeglo na 2gim biegu nie wyrabia, ale 100% pewnosci jeszcze nie mam, w kazdym razie rwie sie duzo lepiej niz w czerwcu :green_fuck:
Ale przede wszystkim nie ma turbo surge :bigok:
Wieczorem jeszcze cos napisze :bajer: bo testy trwaja

czy nadal się przy swoim upierasz?

sterowanie na linkę spełnia swoje zadanie ale jest mało odporne na zapiekanie kierownic.
chcę zrobić sterowanie które będzie pozbawione tej wady a dwa że turbina sterowana tym systemem jeśli wszystko zadziała jak należy ( problem uzyskania szczelności na zaworkach kulowych) to dodatkowym plusem będzie to że turbo będzie miało lepszą odpowiedź na wciśniećie gazu niż przy układzie sterowania na linki.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » śr maja 11, 2011 18:06

arwam pisze:a kiedy turbo pordukuje ciśnienie? już Ci podpowiem: jako kompresor zastosowano sprężarkę odśrodkową a więc duże obroty wirnika= duże ciśnienie teraz więc mamy sytuację gaz w podłogę obroty 5000rpm i ciśnienie 2,0bara. co się stanie jak po zdjęciu nogi z gazu obroty silnika będą swbodnie spadały.] bo przy otwarciu kierownic w momencie zdjęcia nogi z gazu obroty wirnika turbiny błyskawicznie będą spadać także ciśnienie w dolocie i zanim obroty będą w okolicy 1000rpm ciśnienie będzie na tyle małe że nie zrobi krzywdy turbinie.
wlasnie wtedy turbo zasapie kolego, sam napisales ze turbo ma sprezarke odsrodkowa ktorej wydatek rosnie z obrotami. jesli gwaltownie zdejmiesz turbinie obroty wywolasz rownie gwaltowny spadek jej sprawnosci.. brawo pomyslales tyle ze masz male ale, cisnienie w dolocie nie znika rownie gwaltownie(wszak silnik zasysa caly czas jednakowa dawke tlenu i nie skonsumuje calosci doladowania z dolotu szybciej niz spadnie sprawnosc turbiny)
co wywola o czym zapomniales pomyslec to sapniecie, powietrze bedzie sie cofac do dmuchawy skoro jej obroty nie pozwalaja na utrzymanie ladunku za nia... nie masz pojecia jak dziala sterowanie kierownic w aucie prubujesz wykazac teoretyczna wyzszosc danego rozwiazania nad drugim.. powiem tak zebys zakumal. im mniej turbo sapie po spadku obciazenia ( pisze zebys wiedzial o jezdzie na obrotach i zmianach biegow) tym lzej ma i mniejszy jest lag. powyzsze nie tyczy sie pracy na biegu jalowym lub okolicach
odpowiadajac na dalsza czesc twojego postu naprawde musialbym cie obrazic( na razie dalem jasny przekaz albo sobie jaja robisz albo...), sprobuje delikatnie - podsumowac,
srasz po gaciach o podpory walu, wal czy korby, rozkminiajac co sie stanie gdyby, ja ci podpowiem to KDi ma wtryskiwacze o 5 otworkach 0.325 na pompie 12, jakos tam podpory nie wyskoczyly mimo ze tlenu dmucha sie duzo juz na jalowym.
zamiast kombinowac z zapiekajacymi sie kierownicami kup zdrowa dmuchawe ze sprawnymi uszczelnieniami. nie ma opcji zeby sie zapieklo.
jak pisalem wyzej czekam az zrobisz i napewno cie odwiedze udowadniajac ci ze turbo musi sapac z dolotu jak jej obroty spadaja.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości