1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: swampshark » pn kwie 25, 2011 12:38

dziabi3 pisze:nie smaruj sylikonem żadnych uszczelek bo wessie go w dolot tak czy inaczej
warstwa silikonu była bardzo cienka. raczej do wypełnienia nierówności na tych uszczelkach z tektury
dziabi3 pisze:bierz się kolego za kata bo tam pewnie już z niego ściana betonowa jest anie przelot
w najbliższym czasie wyeksmituję go z auta. Podobno stówkę można za niego na złomie wziąć więc będzie akurat na flaszkę



swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: swampshark » wt maja 10, 2011 20:50

napotkałem nowy kłopot w swojej maszynce. Problem w tym mianowicie, że 500km temu zalałem mu 10litrów benzyny i używałem jej tylko do odpalania i od razu przełączałem na benzynie ewentualnie 50 metrów przejechałem na niej, a pomimo tego dzisiaj mi zgasł i nie chciał odpalić na benzynie. paliwo normalnie znikło. Odcinanie benzyny mam zrobione na wtryskiwaczu i pompa paliwa cały czas chodzi. Może to wtryskiwacz być nieszczelny? Czy tymczasowo można podłączyć przekaźnik odcinający zasilanie pompki paliwa do zasilania elektrozaworów przy reduktorze?



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: herbiasty » wt maja 10, 2011 21:11

mozna zrobic odcinanie pompy na przekazniku za centralka gazu...
moze pompa umarla jak caly czas pracowala??


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: swampshark » wt maja 10, 2011 21:17

nie umarła niby bo nadal ją słychać. Można wyjąc bezpiecznik od niej żeby się nie spaliła zanim dojadę na stacje po benzynę?



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: herbiasty » wt maja 10, 2011 21:22

tak


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: evilenko » śr maja 11, 2011 16:59

Duże zużycie benzyny podczas rozruchu zimnego silnika może być związane z emulacją na masę. Jeśli zauważyłeś, że dodatkowo silnik nierówno chodzi albo pojawiły się jakieś dziwne zachowania silnika po odpaleniu na benzynie to zrób reseta i przeprowadź na nowo adaptację.



swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: swampshark » sob maja 28, 2011 18:25

problem rozwiązałem. Zainstalowałem przekaźnik odcinający zasilanie pompy paliwa po przełaczeniu na gaz i teraz po zatankowaniu 10 litrów i przejechaniu ok. 700km wskazówka poziomu paliwa nie drgnęła. Samochodu używam tak jak przed modyfikacją czyli odpalenie na benzynie i od razu na gaz, a potem 50 metrów od domu znów na benzynę. Prawdopodobnie wtryskiwacz nie jest szczelny. Przeprowadzę test w tym tygodniu dla 100% pewności. Przekaźnik to rozwiązanie tymczasowe, ponieważ chciałbym by moje auto normalnie jeździło na benzynie więc planuje wymienić wtryskiwacz. I teraz mam pewne pytanie. Otóż wiem jak sprawdzić wtryskiwacz w aucie. Natomiast nie mam pojęcia jak zweryfikować stan wtryskiwacza pochodzącego z demontażu trzymając go w dłoni czy nie pochodzi z silnika który miał najechane jakieś 500kkm. Da się to organoleptycznie sprawdzić?



swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

1.8 AAM brak mocy powyżej 3000obr

Post autor: swampshark » ndz gru 25, 2011 02:25

Witam.
Postanowiłem po dłuższym czasie odświeżyć temat. Otóż problemy które miałem zostały już prawie rozwiązane. Zostało tylko obserwować co się dalej z tym wszystkim będzie działo. Co do muła na benzynie to pomogła wymiana filtrów i wtryskiwacza oraz zablokowanie klapki od ciepłego powietrza w filtrze na zaciąganie cały czas zimnego. Troszkę przymulony jeszcze jest ale myślę ze to wina zwężki w postaci miksera i tego, że to marne AAM.
Na gazie problem również znikł. Tutaj wina była chyba po stronie gazownikow. podjechałem do innego fachmana, który zamontował mi śrubę zamiast korkowca i nieco sie polepszyło, ale mówił ze nie da się go dobrze wyregulować bo mikser musi być zły. Po wymianie miksera na taki polecany przez niego i regulacji zaczął chodzić już w miarę. Jednak stwierdziłem że przecież może lepiej jechać i mało palić jeżeli uruchomię centralkę, bo skoro juz ja mam to jaki sens jeździć na śrubie, no a skoro chodzi na niej to i silniczek krokowy ustawiony na taki sam przekrój powinien działać i trochę regulować. Zmontowałem sobie kabel i zacząłem mozolną regulacje. Nic mi nie wychodziło bo krokowy robił co chciał. Okazało się że tps nie został podpięty więc go zamontowałem lezc nic to nie dało. Mój sterownik miał w sobie trzy diody, które wskazywały rodzaj mieszanki bogata, stechiometryczna i uboga. Problem był w tym że ani wskaźnik diodowy ani wskazania na komputerze nie pokrywały się z pomiarami miernikiem np. napięcie na sondzie był 0,23 a sterownik otwierał krokowy bo wydawało mu sie ze jest bogata i na odwrót. Winowajcą okazał cut-off który był za nisko ustawiony i nawet na wolnych obrotach sterownik głupiał. Po wyłączeniu tej opcji i ponownej adaptacji wszystko zaczęło hulać a przynajmniej wskazania zaczęły sie pokrywać. Teraz juz normalnie sonda oscyluje itd. Po przestawieniu zapłonu na 12 stopni i ustawieniu wszystkich opcji wzbogacania na wysokich i przy gwałtownym depnięciu samochód dostał kopa. Teraz da się normalnie jeździć a i spalanie lepsze. Mój sterownik to BRC Just Junior. Jezeli ktoś miałby problemy z ustawieniem to chętnie pomogę. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości