Jak w temacie, mam do wymiany ten "drobiazg" ale nie to jest problem.
Otóż od jakiegoś czasu autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech
myślałem, że to wina ogumienia ale po sprawdzeniu okazało się że nie. W poniedziałek chcę wymienić ten sworzeń i zobaczyc czy się coś zmieni. Czy to może być wina sworzenia i czy trzeba po odkręcaniu go zawsze jechać na ustawienie zbieżności ktoś tak pisał na forum, a ja wymieniałem tuleje wachacza i go odkręcałem.
Dzięki za odpowiedzi
[Mk II]sworzeń wachacza do wymiany
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie gałeczki w wachaczu nie trzeba ustawiać zbierzności możesz tylko sprawdzić dla świętego spokoju.
Jak wymieniasz gałke w układzie kierowniczym to niestety ale zbierzność trzeba już ustawić.
Co masz na myśli *autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech*?
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.
Pozdrawiam
Jak wymieniasz gałke w układzie kierowniczym to niestety ale zbierzność trzeba już ustawić.
Co masz na myśli *autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech*?
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.
Pozdrawiam

Co masz na myśli *autkiem troszkę kołysze przy niskich prędkościech*?
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.
GEORG wygląda to trochę tak jakby samochód kulał co w efekcie przenosi się na budę i kołysze autem w płaszczyźnie poziomej. Kręci kuferkiem
. Kiedyś jeszcze we fiacie działo mi się tak gdy na oponie miałem guza ale te były sprawdzane i guza nie ma. Jak mogę sprawdzić amorki i czy przy ich zurzyciu auto zaczeło by uciekać w prawo tak jak mi się to dzieje, a no i gumy mi piszczą na zakrętach szczególnie w lewo. 
Jak dla mnie to kołysanie jest oznaką zużytych amorków lub sprężyn.
GEORG wygląda to trochę tak jakby samochód kulał co w efekcie przenosi się na budę i kołysze autem w płaszczyźnie poziomej. Kręci kuferkiem


Jeżeli tak jest to trzeba zbierzność ustawić, pozatym, na oko to trochę ciężko stwierdzić.fido pisze:Jeszcze jedna rzecz przy prawidlowym (czyt; prostym) ustawieniu kiery
prawe koło jest skierowane lekko w prawo, a lewe jest prosto czy toteż sworzeń, amortyzator albo jeszcze coś innego
Pliska pomocy!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości