Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: t0mal » pn maja 09, 2011 21:42

Nie masz tego czujnika to jest zwykła mechaniczna pompa, nie pół-elektroniczna.

Przyczynny trzeba szukać gdzie indziej czyli pozostają:
-wycieki
-zapieczony zawór upustowy turbosprężarki
-trzymające hamulce



Lukas2z107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw lip 15, 2010 09:32
Lokalizacja: Łukawica/Roztocze
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: Lukas2z107 » wt maja 10, 2011 10:36

Wycieków nie ma pompa sucha ,turbo to KKK k14 ja nie wiem w którym miejsu ten zawór jest ,jak wygłąda??hamulce nikogo ani niczego nie trzymaja...

i dalej nic ...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: t0mal » wt maja 10, 2011 12:28

Trzeba zmierzyć doładowanie.



Lukas2z107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw lip 15, 2010 09:32
Lokalizacja: Łukawica/Roztocze
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: Lukas2z107 » wt maja 10, 2011 13:09

ok doładowanie zmierze na dniach ....ale co z tym spalaniem bo to jest główny problem 10l/100km :grrr:



Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: Krystian GTD » wt maja 10, 2011 13:38

Lukas2z107 przyczyny szukaj w układzie zasilania paliwa. Spróbuj pobawić się dawką paliwa. Kręcenie śrubkami od pompy na pewno nie zaszkodzą. A mogą pomóc. W AAZ jest zwykła pompa mechaniczna i kręcenie przynosi dość duże wahania w spalaniu. Tylko zapamiętaj ile obrotów wykręciłeś/wkręciłeś daną śrubą aby powrócić do starych ustawień. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: t0mal » wt maja 10, 2011 14:59

Krystian GTD, Plomba jest na śrubie od dawki.



Lukas2z107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw lip 15, 2010 09:32
Lokalizacja: Łukawica/Roztocze
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: Lukas2z107 » wt maja 10, 2011 17:17

Krystian GTD , właśnie boję się troche krecić tymi śróbkami bo od kiedy mam golfa to nie były one ruszane i było dobrze...a możliwe jest ze pompa wtryskowa się wykańcza??



Lukas2z107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw lip 15, 2010 09:32
Lokalizacja: Łukawica/Roztocze
Kontakt:

Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km

Post autor: Lukas2z107 » czw maja 12, 2011 13:50

zmniejszyłem dawkę o 0.25 obrotu , ale masakra jest nie da sie jechac ,wrażenie jest jak bym ciagnol na haku z 5 ton ładunku.Wróciłem do fabrycznego ustawienia dawki paliwa...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości