sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
arwam napisał;
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
arwam napisał;
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
ok rozeznam sie jeszcze jak tam z cenami ale na 99% wezmę statim-a w te auto nie wkładam najtańszych części i jeżeli cena nie będzie bardzo wysoka wolę dołożyć parę zł i mieć lepszy zestaw
co do trwałości sprzęgła to zależy tez od stylu jazdy XD dzięki panowie leci pomógł.
co do trwałości sprzęgła to zależy tez od stylu jazdy XD dzięki panowie leci pomógł.
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
Mumin90 pisze:to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
przy seryjnym JP nie siądzie tak szybko tylko po co przepłacać za gorszy towar?
tylko dlatego że to LUK?
to było z poprzednim silnikem AAZ. seryjnie miał tylko 75KM a z serii to w nim tylko głowica i blok z korbowodami były.
potem przez 1,5 roku było M-TDI
a teraz mam trochę bardziej zaawansowany silnik ale też TD tylko na podzespołach TDI
LUK był również montowany na pierwszy montaż w fabryce ale to co teraz robiąjako częsci zamienne to woła o pomstę
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
w mk1 to sie nazywa JK ale w sumie to nie istotnearwam pisze:przy seryjnym JP nie siądzie tak szybko
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
byłem w sklepie i co się okazało komplet luka jest droższy od statima luk 350zł sprzegło +docisk a statim 250komplet
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
Mateusz90, Statim jest nie tylko tańszy ale i o niebo lepszy
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
zobaczymy myślę ze moim wymaganiom da rade
chyba trzeba kupić druga skrzynie tej raczej nie opłaca się remontować cieknie z wałka sprzęgowego z flanszy przy przegubie,i z uszczelniacza tej dźwigni co naciska docisk i linkę do niej się podczepia,a głownie o wymianie skrzyni przesadziło to ze jest czterobiegowa i wyją łożyska podczas jazdy.W sobotę poszukam na szrotach jakiejś pięciobiegowej od diesla albo td z mk2
chyba trzeba kupić druga skrzynie tej raczej nie opłaca się remontować cieknie z wałka sprzęgowego z flanszy przy przegubie,i z uszczelniacza tej dźwigni co naciska docisk i linkę do niej się podczepia,a głownie o wymianie skrzyni przesadziło to ze jest czterobiegowa i wyją łożyska podczas jazdy.W sobotę poszukam na szrotach jakiejś pięciobiegowej od diesla albo td z mk2
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
wczoraj wsadziłem skrzynie o oznaczeniu 4t złożyłem to na sprzęgle statima i powiem ze statim to konkretna firma nie ma opcji ze się sprzęgło pośliźnie nawet udało mi się zapiszczeć przy zmianie biegu z 1 na 2 więc sprzęgło musi dobrze łapać
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
jakbyś miał trochę mocnijeszy silnik i sprzęgło 210mm to i na trójce by sięjeszcze koła śmiałyMateusz90 pisze:nie ma opcji ze się sprzęgło pośliźnie nawet udało mi się zapiszczeć przy zmianie biegu z 1 na 2 więc sprzęgło musi dobrze łapać
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
hehe nom skrzynia 4t niby kruciutka a i tak ma ciut dłuższe przełożenia od ori czwórki silnik jak silnik jak szybciej przyspieszam to czuć ze brakuje niutonów i zapiszczeć nim przy zmianie biegu z 1 na 2 to trzeba dobrze go testować i mieć fart heh ale katować silnika swojego nie lubię i nie ma za bardzo co tam męczyć te 54 kuce to raczej do lansu na wsi
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
Mateusz90 pisze:nie ma za bardzo co tam męczyć te 54 kuce to raczej do lansu na wsi
a ile z nich pozostało przy życiu?
bo w moich okolicach to jest spory nienaturalny przyrost w dieslowskiech podmaskowych stadninach
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
hehe nie wiem ile pozostało ale parę uciekło bo uszczelka pod głowica znowu kaput i konie zamiast kręcić korbę idą w układ chłodzenia ale ogarnę w przyszłym miesiącu ten temacik i nie wiem jak zwykłego diesla podkręcić żeby stado się rozrosło ale chyba tylko na pompie można by było lekko zwiększyć minimalnie dawkę żeby nie była tez za bogata mieszanka
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6
Ja oscyluje w granicach 100KM i sachs zrobił już 20000km i nie siadł.. (210mm) Niby polecali wtedy.. O Statim'ie pierwszy raz słysze... ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości