SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: arwam » pn maja 02, 2011 14:33

Michał_1977 pisze:arwam,a ja za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,wyczarowuję sobie co tylko chcę...ot tak jak pstryknięcie palcem... :chytry:
Wytoczenie pierścienia i dorobienie śrub z kabłąkami to czas 1h,a jazda po szrotach w celu znalezienia wspornika,to może być cały dzień i nie wiadomo,czy coś przywiozę,więc nie mów mi o utrudnianiu sobie życia :bajer:

jak się wcześniej nie myśli to potem potrzebujesz różdżki.
bo ja nie potrzebuję i mam kilka takich wsporników albo u Ciebie telefon widocznie od parady jest :jaja:



krzyszto72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 12, 2009 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: krzyszto72 » wt maja 03, 2011 13:42

Witam .apropo czarodziejskiej różdżki to zależy kto czym dysponuje i jakie ma zaplecze warsztatowe lub auto części, ale bardzo dziekuję za dyskusje :pub: :pub: :pub: .Ja dopiero odwinąłem tą blaszkę na śrubie od dawki paliwa i zwiększyłem dawkę i czarnego bąka mogę puszczać z rury ale jazdy próbną zrobię dopiero jutro.Jeśli chodzi o wymianę wspornika i pompy to na razie się wstrzymam próbując wskrzesić to co mam ,może się skuszę o założenie LDA do tej pompy którą mam bo wnioskuje z powyższych wypowiedzi ze jest to do zrobienia.Czym sie różni pompa od silnika AAZ od tej z mojego auta? Zmartwiłem się bo pasek rozrządu pracuje równo z krawędzią kół zębatych i ociera o osłonę paska rozrządu,przypuszczam ze pasek stracił na szerokości z dwa milimetry i jest postrzępiony.Ten pasek zakładałem nowy ok 10 tys km temu ,stary pasek tez był tak zjechany .wymieniłem wtedy koło na wałku rozrządu (na używane w lepszym stanie)i wydawało mi się je już będzie ok a tu zonk , próbowałem podkładkę podłożyć pomiędzy pompę wtr. a wspornik ale się wstrzymałem ,muszę pogoglować i poszukać sprawdzonych rozwiązań.Pozdrawiam .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: Michał_1977 » wt maja 03, 2011 14:04

arwam pisze:u Ciebie telefon widocznie od parady jest
Rozumiem,że masz czarodziejski telefon i przez niego podałbyś mi ten wspornik...Zrozum,że jak mam auto rozgrzebane,to części potrzebne są JUŻ,a nie za dzień,czy 2 :bajer:
Dobra,skończmy już ten off topic.
krzyszto72 pisze:Czym sie różni pompa od silnika AAZ od tej z mojego auta?
Właśnie tym,że nie ma LDA i nie podaje dodatkowej dawki paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania.Wysokość fali też może być inna.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krzyszto72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 12, 2009 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: krzyszto72 » sob maja 07, 2011 17:53

Witam .Auto idzie teraz jak burza i czuć wyraznie ze turbo jest :D :okej: .Z rury czarnego dymu nie widać ,czy dawka została zwiekszona maksymalnie to trudno mi powiedziec ale chyba juz duzo nie brakowało aby były problemy z zakresem regulacji wolnych obrotów i tak to zostawiłem kontrujac nakretką srubę od dawki .Teraz jeszcze wypadało by sprawdzic ile pali do tego czasu to ok 10 litrów mi palił srednio w trybie mieszanym (troche miasto troche trasa ,troche po wertepach ,z ładunkiem i bez),mam jeszcze stuki dziwne w silniku i zdarty pasek rozrządu ale to wątek na nowy temat. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi :pub: :pub: :pub:



arwam

SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: arwam » sob maja 07, 2011 23:32

co do tego że pasek nie pracuje jak powinien to do wymiany masz na 90% panewkę na wałku pośrednim



krzyszto72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 12, 2009 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Post autor: krzyszto72 » sob lip 02, 2011 11:19

Witam ponownie -może troszke odchodzę od tematu ale apropo luzów na wałku pośrednim to można łatwo rozpoznac czy istnieją -jak są wycieki oleju przy uszczelniaczu na wałku pośrednim to jest duże prawdopodobieństwo ze luzy są spore i simering na wałku ich nie ogarnia-jesli jest tam sucho to nie ma co tam szukac luzów ,(u mnie było sucho )moge jeszcze dodac że widziałem blok silnika 1.9 td w którym luz promieniowy miedzy wałkiem pośrednim a panewką wynosił 1mm lub nawt 2mm i widac było ze są na simeringu przecieki . .Zmierzam jednak do tego ze mimo takich luzów to ślad po pasku rozrządu na kole wałka pośredniego był ok 4 lub 5 mm od zewnętrznej krawędzi koła -jednym słowem można powiedziec że ten spory luz nie miał wpływu na ułozenie paska rozrządu który w tym przypadku układał się prawidłowo na kole pośrednim (przy moim silniku pasek biegnie na równo z zewnętrzną krawedzią mimo ze luzów na wałku brak).Luzy mam na kole pompy wtryskowej -na razie podłożyłem podkładke pomiędzy pompe a wspornik i jest prawie dobrze ale trzeba będzie pompe dac do fachowca zeby tulejke dorobił .Nie wykluczam ze byc moze mam zle ustawioną głowice wzgędem bloku silnika -sam ją kiedyś montowałem lecz przed demontarzem pasek też "szedł "nieprawidłowo.Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości