z pierwszego zdjęcia wynika że prawe koło z przodu jest wysuniete o 4 mm w przód,a tylne prawe o 2 mm do tyłu, czyli różnica miedzy rozstawami osi po prawej stronie wynosi 6 mm. Z drugiego że tylne koła są wciśniete do środka odpowiednio dla prawego i lewego - 10mm i 3mm. A na trzecim są podane
kąty poczylenia, tu masz to zobrazowane(poczylenia są wporządku):
a Tutaj, to na górze to
zbieżność(jest źle, opony będą sie szybciej zużywać):
To jest
WSZ. Dla zepszego sterowania amortyzator powinien ciągnąć koło, a nie pchać bo wtedy sam skręca, czyli powinien być wysuniety do przodu - w strone zderzaka, u Ciebie miesci sie w normie. Można to przyrównać do kółek w fotelu, mocowania je ciągną, jak ustawisz je w kierunku poruszania się to obrócą sie do tyłu, to samo dzieje się z kołami tylko że sie nieobrócą tylko będa skrecać.
Podsumuwując - musisz ustawić zbieżność we wszystkich kołach ponieważ opony nie dotykają całą powierzchnią podłoża, a to przekłada sie na szybsze ich zużywanie. Powinieneś również przesunąć prawe koła w strone ich osi, a z tyłu je troche wyciągnąć na zewznątrz, aktualne ustawienie sprawia że samochód niejedzie prosto, to też w jakimś stopniu przekłada sie na szybsze zużycie opon, co prawda są to małe wartości ale powinieneś to zrobić. Wszystko zrobią Ci na stacji diagnostycznej.