GOLF MK5 1.9TDI 105PS CR vs. SEAT LEON II 2.0TDI 140PS DSG
GOLF MK5 1.9TDI 105PS CR vs. SEAT LEON II 2.0TDI 140PS DSG
U mnie przy 130KM raczej więcej niż ok 205 nie poleci (210 licznikowo, może ciut więcej) choć kiedyś widziałem ponad 215 ale to chyba było delikatnie z górki. Czy 105KM poleci 200? wg mnie nie ale wszystko jest możliwe. Ostatnio leciałem autostradą i chyba było minimalnie pod górkę (choć ciężko to było jednoznacznie stwierdzić) bo doszło do 190km/h i nic więcej więc jak sprawdzać vmax to tylko na płaskim terenie bo inaczej wyniki można sobie włożyć między bajki.
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
GOLF MK5 1.9TDI 105PS CR vs. SEAT LEON II 2.0TDI 140PS DSG
Nie ma co dywagować, v-max przy słabych autach typu okolice ~100KM zależy od bardzo wielu czynników*, nachylenie terenu, kierunek wiatru, kondycja silnika, opory toczenia opon, waga kół, ilość paliwa, aktualne zużycie energii (żarówki, radio etc.). Ziarnko do ziarnka... i no właśnie, wszystko razem powoduje dość spore straty. Jednego dnia polecimy 185km/h, a drugiego 190km/h
* przy mocniejszych tak samo, ale niektóre opory przy odpowiednio mocnych samochodach można pominąć bo ich wpływ jest marginalny.
* przy mocniejszych tak samo, ale niektóre opory przy odpowiednio mocnych samochodach można pominąć bo ich wpływ jest marginalny.
330KM/450Nm
GOLF MK5 1.9TDI 105PS CR vs. SEAT LEON II 2.0TDI 140PS DSG
Golf sprzedany
Ktoś tam pisał że 200 nie pojdzie, 220 rekord.
Koleś powiedział że poleci nim na hamownie więc się wyjaśni, ale prawdopodobnie miał on wiecej niż 105PS, niemożliwe dla mnie zeby tak pocinał ;/
Ktoś tam pisał że 200 nie pojdzie, 220 rekord.
Koleś powiedział że poleci nim na hamownie więc się wyjaśni, ale prawdopodobnie miał on wiecej niż 105PS, niemożliwe dla mnie zeby tak pocinał ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości