SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » czw maja 05, 2011 00:10

daniel1d pisze:Jaki wynik? U Ciebie koni sporo mniej ale z pół tony lżejszy jest golf.
Wyniki różne, ale obie strony były zadowolone (choć Nikolas pod koniec miał problem, chyba mu rura spadła z IC, ale pogotowie przyjechało).
Problem mieliśmy z synchronizacją na starcie, ale jak ruszaliśmy w miarę równo, to różnice były aptekarskie - bardziej efekt nierównego startu aniżeli aut. Rolka też porównywalna, zależnie od biegu i prędkości był rozrzut wyników.

Jak zwykle, winne DSG ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » czw maja 05, 2011 00:12

Nissan 370Z ma 330 koników,automat to był czy manual?Jak się latało z Nikolasem i ile on tam ma teraz pod machą?



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » czw maja 05, 2011 00:15

Ten 370Z to nie był znany, jechał za mną i Fordziakiem jak wracaliśmy. Nie wiem manual czy automat... I w drodze pokazałem mu jak śpiewa erunia pełną germańską piersią ;)
Nikolas ma 485 mustangów w doładowanym V8. Fura nie jest dragowa, waży bite 2 tony, ale fajnie się zbiera no i ten dźwięk... :food:
Ostatnio zmieniony czw maja 05, 2011 00:18 przez zlos, łącznie zmieniany 1 raz.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » czw maja 05, 2011 00:17

zlos pisze:Nie wiem ile ma 370Z, ale kierownik był bucowaty i się prosił, więc dostał.
Fajną musiał mieć potem minę ;)
zlos pisze:Żałuj, że nie byłeś - mógłbyś poganiać z serią Fordem RS i Mazdą 3 MPS, dobrze ogarnięci kierowcy.
No żałuję :rozpacz:
zlos pisze:Lepszy modzik to pojechać do MG Motorsport i wtedy gra tak, że serce szybciej bije ;) No i te 10% dzikich koników i niutków więcej też nie szkodzi na serducho :D
No ten Twój modzik jest najlepszy, mój jest dla tych co na razie serią latają :bajer:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » czw maja 05, 2011 00:17

vrs pisze:Dla tych co mają seryjne wydechy i im za cicho modzik...
http://www.rforum.co.uk/index.php?topic=620.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Widzę, że Michał nie odpuszcza i przeszukuje internet w poszukiwaniu wiedzy :jezor: Jeśli chodzi o tą modyfikację to ja ją wytestowałem zaraz po tym jak kupiłem Golfa. Różnica jest, ale tylko do momentu kiedy ta klapka nie zamknie się ponownie pod wpływem ciśnienia w wydechu. Moja rada: najlepiej to wjechać na jakiś kanał i przy pomocy kombinerek oraz latarki rozmontować to ustrojstwo :jezor: Wyciągasz ten bolec i później świecąc sobie w wydech ustawiasz nim tak klapę żeby była ustawiona wzdłuż wydechu, a nie w poprzek. Najgorsze jest to, że zamknie się ponownie po przejażdżce bo burczy całkiem fajnie :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » czw maja 05, 2011 00:20

MatthewG pisze:
vrs pisze:Dla tych co mają seryjne wydechy i im za cicho modzik...
http://www.rforum.co.uk/index.php?topic=620.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Widzę, że Michał nie odpuszcza i przeszukuje internet w poszukiwaniu wiedzy :jezor: Jeśli chodzi o tą modyfikację to ja ją wytestowałem zaraz po tym jak kupiłem Golfa. Różnica jest, ale tylko do momentu kiedy ta klapka nie zamknie się ponownie pod wpływem ciśnienia w wydechu. Moja rada: najlepiej to wjechać na jakiś kanał i przy pomocy kombinerek oraz latarki rozmontować to ustrojstwo :jezor: Wyciągasz ten bolec i później świecąc sobie w wydech ustawiasz nim tak klapę żeby była ustawiona wzdłuż wydechu, a nie w poprzek. Najgorsze jest to, że zamknie się ponownie po przejażdżce bo burczy całkiem fajnie :kac:
No z tego co piszą to jak zaatakujesz wężyk a nie bolec to będzie ok. Ja myślałem żeby zostawić bolec tylko wężyk zacisnąć


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » czw maja 05, 2011 00:27

Jaki wężyk?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » czw maja 05, 2011 00:32

MatthewG pisze:Jaki wężyk?
No ten co masz tam na pierwszym zdjęciu... piszą że albo go zacisnąć albo zdjąć bo jak rozłączysz ten bolec to i tak ten tłoczek pracuje i może niechcący popchnąć ten zaworek i zamknąć wydech

EDIT: Albo tu: http://www.vwwatercooled.org.au/f112/ri ... 688-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: gluszcz » czw maja 05, 2011 00:36

vrs pisze:No z tego co piszą to jak zaatakujesz wężyk a nie bolec to będzie ok. Ja myślałem żeby zostawić bolec tylko wężyk zacisnąć
W mk4 r32 też jest taka mozliwość i ja też jeżdżę na zaciśniętym wężyku,taki mod dla ucha za 5 zł :jezor: Zresztą większość tak jeździ :jezor:
Obrazek
Obrazek

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » czw maja 05, 2011 00:37

Wiem już, zamyśliłem się. Możesz tak zrobić, ja po prostu wyciągnąłem bolec..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » czw maja 05, 2011 00:43

gluszcz, Fajny dźwięk ma to R32... ;) Bardzo się ta okolica grzeje? Bo myślę czym ten wężyk i zaworek zabezpieczyć przed brudem


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: gluszcz » czw maja 05, 2011 00:57

U mnie nie ma podwyższonej temp. na zaworze .Ja mam założoną tulejkę w której jest śruba prostopadle do wężyka ,dokręcam ją i wężyk się zaciska...
vrs pisze:Fajny dźwięk ma to R32
Seria w serii daje jakoś radę :D



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » czw maja 05, 2011 01:03

gluszcz pisze:U mnie nie ma podwyższonej temp. na zaworze .Ja mam założoną tulejkę w której jest śruba prostopadle do wężyka ,dokręcam ją i wężyk się zaciska...
Nie przebije tej gumy? Myślałem żeby zdjąć ten wężyk, zgiąć go i taki zgięty zacisnąć opaską uciskową ale nie mam pomysłu co założyć na zaworek żeby się nie zabrudził. I tak wydech idzie po gwarancji do wymiany ale muszę jakoś te dwa lata przetrwać :grin:
Jak to działa, czy tam musi absolutnie nie być ciśnienia w tym wężu żeby się ta zapadka w wydechu nie poruszała czy też wystarczy to ciśnienie tylko zmniejszyć (tzn że jak nie jest odpowiednie to zaworek nie reaguje, działa 0/1 nie ma stanów pośrednich)


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: gluszcz » czw maja 05, 2011 01:25

vrs pisze:Nie przebije tej gumy?
nie ,z wyczuciem dokręcać
vrs pisze:Jak to działa, czy tam musi absolutnie nie być ciśnienia w tym wężu żeby się ta zapadka w wydechu nie poruszała czy też wystarczy to ciśnienie tylko zmniejszyć (tzn że jak nie jest odpowiednie to zaworek nie reaguje, działa 0/1 nie ma stanów pośrednich)
Nie stwierdziłem stanów pośrednich ....
Zobaczysz w Ułeży /- u / :chytry: jak to wygląda u mnie .

Obrazek

dobrać taki ścisk do śr. węża
Ostatnio zmieniony czw maja 05, 2011 09:52 przez gluszcz, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości