Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matti86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 04, 2011 12:10

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: matti86 » śr maja 04, 2011 13:11

Witam wszystkich
Mam golf II 1.3 z gaźnikiem pierburg 2E jakiś czas temu wymieniłem gaźnik gdyż w starym przepustnica się wyrobiła i jak się ściągało nogę z gazu to zaczynał dostawać coraz większych obrotów, dobra ale nie o tym chciałem odnoszę wrażenie ze ten gaźnik który obecnie mam bierze zdecydowanie za dużo paliwa ssanie się wyłącza po przejechaniu niekiedy 6 km przy temperaturze na zewnątrz 20 stopni ( w zimie rozumie ale teraz ....) poza tym lejąc po 10L do baku jak przejadę 30 km to widać znaczny ubytek paliwa co przy silniku 1.3 raczej dziać się nie powinno poza tym kiedyś aż tyle nie brał, co mi poradzicie odnosnie tego gaźnika gdzie szukać wady ? i jak rozwiązać ten problem ?



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: adamtb » śr maja 04, 2011 17:38

na dole w wyszukiwarce wpisz: pierburg 2e3 jest o tym gaźniku cała masa postów



matti86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 04, 2011 12:10

Re: Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: matti86 » czw maja 05, 2011 01:40

Szukałem i niema o rzeczach które mnie interesują tj o nie wyłączającym się ssaniu które się potrafi wyłączyć dopiero po 10 km



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: adamtb » czw maja 05, 2011 03:36

Sprawdź czy kabelek jest podłączony do ssania automatycznego i czy ta sprężyna bimetalowa w srodku działa.(możesz podłączyć bespośrednio plus i obserwować czy się odchyla klapka ssania do pionu)
Tobie ssanie wyłącza się pewnie dopiero jak się ciecz nagrzeje odpowiednio i tą sprężynkę nagrzeje-rozciągnie a powinna się też nagrzewać od podanego napięcia które idzie najpierw przez wyłącznik termiczny (może być też zepsuty) i nie podaje dalej prądu do sprężynki.
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... 6373#fotka



matti86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 04, 2011 12:10

Re: Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: matti86 » pn maja 09, 2011 16:49

Dziękuje Bardzo to było to :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

Post autor: Paweł Marek » pn maja 09, 2011 22:32

Było źle na starym jest źle na nowym. W tej sytuacji najpierw kontrola ew zmiana podstawki pod gaźnikiem potem dalsze szukanie. Co do wyrobienia przepustnicy - nie kłócę się bo nie widziałem twojego gaźnika ale wątpię. Miałem jetkę na gaźniku z 400 tys. przebiegu i żadnego wyrobienia przepustnicy nie było to nie gaźnik z malucha jest. Więc najpierw podstawka, potem kontrola wężyków podciśnieniowych i tego co kolega wyżej napisał


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości