MK3 TDI [1z] 1000 km po wymianie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

MK3 TDI [1z] 1000 km po wymianie rozrządu

Post autor: GSOWIEC » czw cze 08, 2006 19:53

Jak w temacie - trzy tygodnie temu wymieniłem pasek, rolkę i napinacz. Wymianę robił gość, co do którego kompetencji nie mam cienia wątpliwości - absolutnie!

Po wymianie auto paliło od strzała - do przedwczoraj, gdy trzeba było go chochlować kilka sekund, dziś jeszcze dłużej. Na ciepłym silniku rewelacja, wygląda zatem, że zgubił kąt wtrysku...

Wykluczam koło zębate na wale, podobnie świece, bo jak wiadomo teraz nie powinny świecić...

Pytanie brzmi, czy kąt mógł się przestawić na skutek tzw "układania się paska" i dociągania go przez napinacz???



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw cze 08, 2006 19:56

podpinam sie pod pytanie. Mam to samo.
A jak ci chechla i zapali to odrazu ladnie pracuje? Czy sie wkreca?

P.S
Jak zmienic kat wtrysku?


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » czw cze 08, 2006 20:06

Komas pisze:A jak ci chechla i zapali to odrazu ladnie pracuje? Czy sie wkreca?
Hmmm... wczoraj rano jak załapał z miejsca miał 950 obr/min wszystkie gary hulały od razu, dziś przez sekundę jakby kręcił nieco niżej na obrotach, jednak budą też nie trzęsło...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości