[MK4] .:R line
Moderator: G0 Karcio
[MK4] .:R line Diagi
lukas640, koszt w zależności od odległości jaką masz do Nurburga, miejsca noclegu, ilości dni na ile jedziesz i ilości rund jaką chcesz przejechać lub uda Ci się przejechać. Jak coś to pytaj na PW żeby tu OT nie robić.
			
									
									Re: [MK4] .:R line Diagi
Dopiero tutaj wyszło ustawienie wysokości auta i ciśnienia w oponach. Po jednym kółku już wiadomo jak ustawić auto żeby było idealnie a zwłaszcza po zdjęciach.sagano88 pisze:Uwielbiam ogladac takie zdjecia. Super wyglada GolfikZwlaszcza jak kladzie sie na lukach i prawie szura po asfalcie.
- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
[MK4] .:R line Diagi
Niezła frajda i foty cud malina. Też bym ie tak pobawił ale bym pękał pewnie żebym nie wypadł i czarnucha nie zarysował 
			
									
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						[MK4] .:R line Diagi
Miałem 2.3 przód i 2.1 tył. Przy tej masie, przy 225/35 i miękkiej komfortowej gumie to minimum. Teraz wiem że tył może zostać ale przód lepiej 2.4 albo nawet 2.5 powinien być nadmuchany do takiej jazdy.
			
									
									[MK4] .:R line Diagi
piękna sprawa, film z przejazdu miło się ogląda a w tle Limp Bizkit  
 6:30 delikatny bok, wcześniej widać jak Ibi się złapała na to samo miejsce  
 
w ogóle taki przejazd to niezły sprawdzian dla motoru i turbo, przy ~ 150C oleju łatwo ugotować turbo
			
									
									w ogóle taki przejazd to niezły sprawdzian dla motoru i turbo, przy ~ 150C oleju łatwo ugotować turbo
- xxxPALUCHxxx
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 967
 - Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
 - Lokalizacja: POLSKA
 
[MK4] .:R line Diagi
kierowca o mocnych nerwach 
ogladajac film kilka razy wstrzymalem oddech
			
									
									ogladajac film kilka razy wstrzymalem oddech
______LET's GOLF______

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
						
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- lolo_golf
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2756
 - Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
 - Lokalizacja: Rzeszów
 - Kontakt:
 
[MK4] .:R line Diagi
No nie dość ze musisz być mocno skupiony na swoim aucie to jeszcze patrzec w lusterka czy cię coś nie zmiecie 
			
									
									- xxxPALUCHxxx
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 967
 - Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
 - Lokalizacja: POLSKA
 
[MK4] .:R line Diagi
ile czasu zajelo Ci przejechanie całej pętli ?
			
									
									______LET's GOLF______

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
						
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
[MK4] .:R line Diagi
Nie liczyłem, chciałbym to kiedyś zrobić ale był zbyt duży ruch na torze ze względu na Carfreitag (nieoficjalna impreza rozpoczynająca sezon) bałem się, że poniesie. W rozbitych autach wyjeżdżających z toru (czasami też i na dachu bo byłem świadkiem) co jest tam normalką, znajdują się właśnie często urządzenia do pomiaru czasu.
			
									
									[MK4] .:R line Diagi
dobrze się prezentowało auto w Rothen. szkoda że nie zdąrzyliśmy pogadać  
 nadrobimy w Nysie  
 
Ale z Nurburgringiem to mnie zaskoczyłeś ,napewno mega zabawa. Jeździłęś ze smyczą /esp,asr / ? i co na tor powiedziały opony
 ?
będziesz miał chwilę kliknij po gg
			
									
									Ale z Nurburgringiem to mnie zaskoczyłeś ,napewno mega zabawa. Jeździłęś ze smyczą /esp,asr / ? i co na tor powiedziały opony
będziesz miał chwilę kliknij po gg
[MK4] .:R line Diagi
Nadrobimy nadrobimy jak tam trafie mam nadzieje.
No gdzie ESP.. czywiście kagańce wyłączone. Opony muszą byc naprawdę górne, brałem to pod uwagę kupując już poprzednie ContiSportContact 3 że ma trzymać nie tylko na suchym jak najlepiej ale też najważniejsze na mokrym i ma być komfort i niski poziom hałasu. Tu F1 Asymmetric spisały się idealnie podczas tej jazdy i to kolejne gumy, które mogę śmiało polecić i do jazdy na codzień i do jazdy ekstremalnej na każde warunki.
			
									
									No gdzie ESP.. czywiście kagańce wyłączone. Opony muszą byc naprawdę górne, brałem to pod uwagę kupując już poprzednie ContiSportContact 3 że ma trzymać nie tylko na suchym jak najlepiej ale też najważniejsze na mokrym i ma być komfort i niski poziom hałasu. Tu F1 Asymmetric spisały się idealnie podczas tej jazdy i to kolejne gumy, które mogę śmiało polecić i do jazdy na codzień i do jazdy ekstremalnej na każde warunki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości



