gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
evolution, wiem jak działa bo w poprzednim AAZ'cie borykałem się ze sterowaniem nadciśnieniowym w VNT a także z linkowym.
a wadą jest to że kierownice są zamknięte do momentu osiągnięcia zadanego ciśnienia nie zależnie od zapotrzebowania na moc.
można to delikatnie zniwelować poprzez większe otwarcie kierownic za pomocą ogranicznika, ale znów powiększamy lag'a dlatego pracuję nad nową metodą sterowania VNT a nie VTG.
jeśli nie chcesz pomóc poprostu powiedz nie będziemy śmiecić tematu
a wadą jest to że kierownice są zamknięte do momentu osiągnięcia zadanego ciśnienia nie zależnie od zapotrzebowania na moc.
można to delikatnie zniwelować poprzez większe otwarcie kierownic za pomocą ogranicznika, ale znów powiększamy lag'a dlatego pracuję nad nową metodą sterowania VNT a nie VTG.
jeśli nie chcesz pomóc poprostu powiedz nie będziemy śmiecić tematu
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
arwam, zastosuj gruszke liniowa nie na zadane cisnienie jak w wiekszosci turbin. sa takie przy wgt sterowanymi nadcisnieniowo i elektronika zarazem. kierownice podnosza sie wraz z lekim nadcisnieniem w dolocie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
evolution, chcę aby ciśnienie było zależne od obciązenia silnika czyli stopnia wciśnięcia gazu.]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
arwam, i tak jest na takiej liniowej gruszce. jedziesz spokojnie cisnienie jest niskie deptasz cisnienie rosnie.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
evolution, nie bierzesz pod uwagę faktu że pompa 12mm robi naprawdę dużą ilość spalin.
przy pompie 11mm na M-TDI turbo mobło sobie spokojnie od początku do końca trzymać ciśnienie 0.5bara bo tak było przed demontażem ustawione.
na TD z 12mm przy tym samym ustawieniu WG jest 1.7bara już przy 4000rpm i ciągle rośnie.
i jest potrzebny układ który będzie brał pod uwagę różnicę ciśnień i odpowiednio sterował elementem wykonawczym.
układ zaproponowany przez Ciebie będzie miał problem ponieważ większa ilość spalin to większy wydatek kompresora turbininy.
i nie pomoże tu regulacja sztangą bo będzie wtedy znów lag. dwa że będzie problem ze stabilnością utrzymywania zadanego ciśnienia już przy małym stopniu zabrudzenia kierownic sadzą.
uwiez mi bo wiem co mówię. przy tak prostym układzie nie ma szans na poprawne wysterowanie turbiny.
potrzebne jest coś na kształt MBC z tym że to musi sterować podciśnieniem gruszką i wtedy będzie się liczył nie wydatek kompresora w zależności od obrotów i tylko różnca ciśnień i o to mi właśnie chodzi
przy pompie 11mm na M-TDI turbo mobło sobie spokojnie od początku do końca trzymać ciśnienie 0.5bara bo tak było przed demontażem ustawione.
na TD z 12mm przy tym samym ustawieniu WG jest 1.7bara już przy 4000rpm i ciągle rośnie.
i jest potrzebny układ który będzie brał pod uwagę różnicę ciśnień i odpowiednio sterował elementem wykonawczym.
układ zaproponowany przez Ciebie będzie miał problem ponieważ większa ilość spalin to większy wydatek kompresora turbininy.
i nie pomoże tu regulacja sztangą bo będzie wtedy znów lag. dwa że będzie problem ze stabilnością utrzymywania zadanego ciśnienia już przy małym stopniu zabrudzenia kierownic sadzą.
uwiez mi bo wiem co mówię. przy tak prostym układzie nie ma szans na poprawne wysterowanie turbiny.
potrzebne jest coś na kształt MBC z tym że to musi sterować podciśnieniem gruszką i wtedy będzie się liczył nie wydatek kompresora w zależności od obrotów i tylko różnca ciśnień i o to mi właśnie chodzi
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
arwam, zaloz taka liniowa gruszke potestuj i pogadamy:) bo poki co piszesz teoretycznie o czyms co chcilbys zrobic, ja wiem jak to dziala z praktyki. a nie mam ochoty tlumaczyc cos czego nie kumasz a jak przetestujesz to juz nie bede musial
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
evolution, widzę że Ciebie nie przegada. ciśnienie po wciśnięciu gazu będzie rosło z obrotami. czego nie chcę.
wraz ze wzrostem obrotów będzie trzeba bardziej uchylać kierownice żeby ciśnienie było stabilne. przy twoim rozwiązaniu potrzeba będzie większego ciśnienia, czyli już lipa ze stabilności ciśnienia. zresztą jeśli założę VNT to od 2000rpm chę mieć stałe ciśnienie do końca.
przy jakiejkolwiek gruszce nadciśnieniowej jest to nierealne bo to może tylko zapewnić MBC ale wtedy wracamy do podstawowej wady rozwiązań nadciśnieniowych
wraz ze wzrostem obrotów będzie trzeba bardziej uchylać kierownice żeby ciśnienie było stabilne. przy twoim rozwiązaniu potrzeba będzie większego ciśnienia, czyli już lipa ze stabilności ciśnienia. zresztą jeśli założę VNT to od 2000rpm chę mieć stałe ciśnienie do końca.
przy jakiejkolwiek gruszce nadciśnieniowej jest to nierealne bo to może tylko zapewnić MBC ale wtedy wracamy do podstawowej wady rozwiązań nadciśnieniowych
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Jak wyzej. zaloz i potestuj. pozniej pogadamy o praktyce. mi cisnienie zawsze po overbooscie malalo z obrotasmi
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
evolution, nie będę sięz tobą sprzeczał.
ciśnienie ma być stabilne a układ max odporny na zapiekanie kierownic.
rozwiązanie przez Ciebie zaproponowane nie jest odporne na zapiekanie kierownic.
ciśnienie ma być stabilne a układ max odporny na zapiekanie kierownic.
rozwiązanie przez Ciebie zaproponowane nie jest odporne na zapiekanie kierownic.
Re: gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
Ni lepiej sprawdzić czy to wina softu podłączając się gruszką bezpośrednio do vacu i rozpędzić się do 2500tysiąca obrotów jak wstanie to wina w sofcie leży, jak nie to turbo coś albo z duże albo wystarczy popuścić ogranicznik zmiennej geometrii na którym opiera się geometria gdy gruszka pociągnie do góry.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
gt2256V + arl = LAG ! jedzie od ok 2600....
nie lepiej bo nie pokaze ci to czy wina softu czy nie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości