ASZ szarpie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karox88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 12:33
Lokalizacja: Łętkowice

ASZ szarpie silnikiem

Post autor: karox88 » sob kwie 30, 2011 19:49

Witam panowie prosze o podpowiedz moze ktos mial juz taki problem i mógłby mi podpowiedziec.
Mianowicie chodzi o to ze jak zapale auto z zimnego silnika to przez chwile chodzi równo a później zaczyna sie cos takiego ze szarpie silnikiem, jak auto sie juz rozgrzeje to szarpanie znika.
co to moze byc??



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

ASZ szarpie silnikiem

Post autor: jeryk10 » sob kwie 30, 2011 21:24

a dlugo tak robi czy tylko chwile i czy zawsze czy tylko zimny


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

ASZ szarpie silnikiem

Post autor: Detektor » sob kwie 30, 2011 23:12

i to Ci się dzieje na luzie na wolnych obrotach czy w czasie jazdy szarpie silnikiem ? jak operujesz pedałem gazu, przy jakich obrotach silnika ? opisz dokładniej


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
karox88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 12:33
Lokalizacja: Łętkowice

ASZ szarpie silnikiem

Post autor: karox88 » ndz maja 01, 2011 02:30

za każdym razem po odpaleniu z zimnego silnika szarpie na wolnych obrotach i w trakcie jazdy jak temperatura nie osiagnie 90 to jak odpuszczę gaz też szarpie



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

ASZ szarpie silnikiem

Post autor: jeryk10 » ndz maja 01, 2011 09:04

Koniecznie podlacz VAG Moze jest jakas usterka zapamientana I zrob bloki wartosci mierzonych popowtryskiwaczy podejrzewam gumki uszczelniajace popowtryskiwacz z glowica lapie przez nie lewe powietrze i sie zapowietrza uklad paliwowy


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości