Same wlaczaja mi sie wycieraczki czy jade czy jestem na postoju na chodzacym silniku czy mam tylko wlaczony zaplon.
Co to moze byc????
Problem wycieraczki!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zależy jeszcze które wycieraczki, czy przód czy tył 
jeśli przód to możliwe że Ci się przy manetce styki zwierają i możliwe że da się to naprawić, a możliwe że będzie trzeba manetki wstawić inne.
Mozliwe też że jest programator walnięty(o ile masz), i wtedy albo inny programator, albo po prostu przekaźnik wstawić...
A jeśli tył to tylko manetka może być walnięta...

jeśli przód to możliwe że Ci się przy manetce styki zwierają i możliwe że da się to naprawić, a możliwe że będzie trzeba manetki wstawić inne.
Mozliwe też że jest programator walnięty(o ile masz), i wtedy albo inny programator, albo po prostu przekaźnik wstawić...
A jeśli tył to tylko manetka może być walnięta...
- MISZA-NFT
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 14:32
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
Nie wiem czy jest programator w golf 2 91r. Przednie wycieraczki sie wlaczają. Wogole nie reaguje na manetki.
Malo tego czasami jak wlacze swiatla to wycieraczki tez sie zalaczaja i chodza nawet po wylaczeniu swiatel istny kosmos.
Malo tego czasami jak wlacze swiatla to wycieraczki tez sie zalaczaja i chodza nawet po wylaczeniu swiatel istny kosmos.
Pewne starochińskie przysłowie mówi
"Więcej wypijesz dalej zajdziesz"
"Więcej wypijesz dalej zajdziesz"
Programator to przekaźnik nr 19 (bez regulowanych czasowych wycieraczek) lub 99 (z regulowanym trybem pracy czasowej) - są w skrzynce bezpieczników, przynajmniej z tego co się orientuję (elektryk jestem mierno-mizerny).
Mogą to być n.p. ułamane i luźno latające blaszki styków w manetce.
Trzeba by wtedy: odłączyć aku, zdjąć przycisk klaksonu, potem kierę (klucz 24 nasadowy), zdjąć plastikową obudowę kolumny kierownicy (2 wkręty od dołu plus zatrzaski) , odłączyć 3 kostki podłączenia zespołu przełączników, odkręcić śrubokrętem 3 wkręty mocujące przełączniki do korpusu stacyjki (płaski śrubokręt), zdjąć przełącznik zespolony z manetkami itp itd, rozdzielić 2 elementy przełącznika (osobna część to przeł. od świateł - z lewą manetką, i od wycieraczek - z prawą manetką).
Zespół prawej manetki to koszt ok. 50-60 zł nówka, 20-30 zł używka. Tyle, że było kilka wersji, więc lepiej wziąć ze sobą na wzór.
Mogą to być n.p. ułamane i luźno latające blaszki styków w manetce.
Trzeba by wtedy: odłączyć aku, zdjąć przycisk klaksonu, potem kierę (klucz 24 nasadowy), zdjąć plastikową obudowę kolumny kierownicy (2 wkręty od dołu plus zatrzaski) , odłączyć 3 kostki podłączenia zespołu przełączników, odkręcić śrubokrętem 3 wkręty mocujące przełączniki do korpusu stacyjki (płaski śrubokręt), zdjąć przełącznik zespolony z manetkami itp itd, rozdzielić 2 elementy przełącznika (osobna część to przeł. od świateł - z lewą manetką, i od wycieraczek - z prawą manetką).
Zespół prawej manetki to koszt ok. 50-60 zł nówka, 20-30 zł używka. Tyle, że było kilka wersji, więc lepiej wziąć ze sobą na wzór.
Re: Problem wycieraczki!!!!
A u mnie z kolei czasem sie nie chca wylaczycMISZA-NFT pisze:Same wlaczaja mi sie wycieraczki czy jade czy jestem na postoju na chodzacym silniku czy mam tylko wlaczony zaplon.
Co to moze byc????

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości