
jak podłączyć obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak podłączyć obrotomierz
podłączyłem obrotomierz bezpośrednio do sygnałowego kabla czujnika halla i nadal obrotomierz ani drgnie, ale jak sie doda ostro gazu i podniesie silnik na wysokie obroty to obrotomierz zaczyna działać.. tzn dochodzi tak do max 1tys obrotów, już myślałem ze to może halla wariuje czy coś wiec wymieniłem ale to samo... czyli pupa 


- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
jak podłączyć obrotomierz
Panowie! Dajcie spokój Hall'owi - jak już to z pinu 1 modułu zapłonowego albo wyjściowy z ECU - tam jest sygnał dobry dla obrotka. Hall może nie wysterować obrotomierza, w żadnym z systemów nie bierze się z Halla.
I na marginesie: może by scalić te tematy Kolegi Zielu o obrotomierzu w jeden temat, bo już nie wiem co czytać, gdzie pisać...
Bardzo "mega" źle, bo to już po konwersji.Bednarus pisze:Stąd to brałem: http://www.fallastarmedia.com/vortex/cl ... 0Intro.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Może coś źle doczytałem.
I na marginesie: może by scalić te tematy Kolegi Zielu o obrotomierzu w jeden temat, bo już nie wiem co czytać, gdzie pisać...
jak podłączyć obrotomierz
Mozna tez sprobowac z cewki z tych dwoch srubek ktore sa pod klapka
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
jak podłączyć obrotomierz
już zrobiłem porządek..Zico63b pisze:I na marginesie: może by scalić te tematy Kolegi Zielu o obrotomierzu w jeden temat, bo już nie wiem co czytać, gdzie pisać...
tzn z cewko-modułuZico63b pisze: jak już to z pinu 1 modułu zapłonowego



- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: jak podłączyć obrotomierz
Z trzech przewodów we wtyku jeden czarny to zasilanie, jeden brązowy to masa i jeden zielony, zielono-czerwony, czerwono-czarny (bo są różne) to sygnał i do niego się podłączamy; nie do masy, nie do plusa po stacyjce tylko do pozostałego. Mam Diesla, nie mam jak zrobić fotki.
W Polo od siostry wygląda to tak:

W Polo od siostry wygląda to tak:

jak podłączyć obrotomierz
Zico63b, tak tak, załapałem o który przewód chodziło 
po podłaczeniu do tego przewodu obrotomierz w końcu działa
czyli tak muszę zostawić podpięty tam obrotomierz bo nic innego sie nie wymyśli by było to podłaczone tak jak oryginalnie powinno

po podłaczeniu do tego przewodu obrotomierz w końcu działa

czyli tak muszę zostawić podpięty tam obrotomierz bo nic innego sie nie wymyśli by było to podłaczone tak jak oryginalnie powinno


- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: jak podłączyć obrotomierz
Trzeba zidentyfikować kabel z jednego z wtyków które podałem (te w skrzynce), ten którym sygnał idzie z licznika do komory silnika i jego podpiąć w to miejsce z fotki. Pójdzie wiązką do skrzynki i dalej jak pan bóg przykazał (czyli VW
) wiązką do licznika; nic więcej Kolega nie nadziała
Ale i tak "fajowo"!
No, gdzieś się zawieruszyło, ale jest:


Ale i tak "fajowo"!

No, gdzieś się zawieruszyło, ale jest:
Czyli dopiąć się do kabelka idącego "w silnik" z któregoś z tych miejsc.Zico63b pisze:Wtyki dla toru obrotomierza w skrzynce to:
A2/6; D/6; F/9; G1/12; T/1. Wyjście na licznik U1/6.
Do każdego z nich można poprowadzić sygnał.
jak podłączyć obrotomierz
Zico63b pisze:Trzeba zidentyfikować kabel z jednego z wtyków które podałem (te w skrzynce)
wszystkie poza G1/12 są pusteZico63b pisze:A2/6; D/6; F/9; G1/12; T/1
czyli mogę to podpiąć tak ze wypiąć z wtyczki G1/12 kabelek i wpiąć tam nowy który dołączę do kabelka idącego do modułu, a stary kabelek z G1/12 oizolować i zostawić luzem


- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: jak podłączyć obrotomierz
Przepraszam, nie było mnie w domu.
Tak, właśnie tak najlepiej zrobić i będzie poprawnie oraz elegancko. A nawet można wpiąć do któregokolwiek z wymienionych pustych, lecz ten o którym Kolega pisze - wyjąć, zaizolować.
Tak, właśnie tak najlepiej zrobić i będzie poprawnie oraz elegancko. A nawet można wpiąć do któregokolwiek z wymienionych pustych, lecz ten o którym Kolega pisze - wyjąć, zaizolować.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości