Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
Koledzy,
przepraszam z góry, jeśli zamieszczając poniższe linki łamię w jakikolwiek sposób regulamin, ale wrzucę info, bo jest do prawdy interesujące.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=307222" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313001" onclick="window.open(this.href);return false;
Powiedzmy, że kwota (mając na uwadze ostatnie umocnienie złotego względem głównych walut) za gotowy zestaw jest całkiem atrakcyjna.
Co Wy o tym sądzicie? Czy to można brać w ciemno i zanieść do tunera? Zakładam, że tuner podejmie się strojenia.
Miłego wypoczynku z okazji zbliżającego się (dla niektórych) długiego weekendu.
Z pozdrowieniami.
przepraszam z góry, jeśli zamieszczając poniższe linki łamię w jakikolwiek sposób regulamin, ale wrzucę info, bo jest do prawdy interesujące.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=307222" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313001" onclick="window.open(this.href);return false;
Powiedzmy, że kwota (mając na uwadze ostatnie umocnienie złotego względem głównych walut) za gotowy zestaw jest całkiem atrakcyjna.
Co Wy o tym sądzicie? Czy to można brać w ciemno i zanieść do tunera? Zakładam, że tuner podejmie się strojenia.
Miłego wypoczynku z okazji zbliżającego się (dla niektórych) długiego weekendu.
Z pozdrowieniami.
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
konstrukcja bardzo ładna, ale po zamontowaniu czegoś takiego trzeba by poczynić dodatkowe większe modyfikacje bo podejrzewam ze korby wyszły by bokiem
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
manior15, no to sie mylisz...zadne korby bokiem nie wyjdą
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
... dlaczego miałyby wyjść bokiem?
Rozumiem, że chodzi o EGT przy uzyskiwaniu dużych mocy - vide 2260vk, ale wtedy przy uzyskiwanych >240PS chyba metą powinno się podlewać tak czy tak.
Nie jestem obeznany w sztuce spawalniczej, ale wydaje mi się, że kolektorek pierwsza klasa porobiony jest.
Rozumiem, że chodzi o EGT przy uzyskiwaniu dużych mocy - vide 2260vk, ale wtedy przy uzyskiwanych >240PS chyba metą powinno się podlewać tak czy tak.
Nie jestem obeznany w sztuce spawalniczej, ale wydaje mi się, że kolektorek pierwsza klasa porobiony jest.
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
na stronie jest napisane ze turbo starcza do 300km. o korby chodziło mi o właśnie takie moce w moim AJM;) na pewno by się rozleciał
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
manior15, juz prowadziliśmy tu rozmowe- ajm okolice 190 ps
manior15, ile sam kolektor u tego człowieka kosztuje?
manior15, ile sam kolektor u tego człowieka kosztuje?
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
na stronie jest napisane ze 1850 funtów za calosc, czyli kolektor z turbina
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Re: Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
Nooo, zgodze sie w 100%, 8000zły to kosmo cena jest!!Fahoo pisze:manior15, no to stary cena zaporowa mów co chcesz
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
w realiach PL 1000zł za kolektor mozna dać bez żalu inna cena to juz dyskusyjna sprawa......
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
na realia zarobków w anglii to nie jest jakaś zaporowa cena;)Wyspiarze mogą sobie pozwolić na taki rarytas..
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
robota 1sza klasa nie ma to tam to....fajnie było by miec pospawane w ten sposób u siebie
Gotowy KIT Big turbo plus kolektor do MKIV, A3
Ł1850 to miała być cena promocyjna dla pierwszych 10 klientów.
Licząc turbo od €550-650, czyli na funty Ł490 - 580 i na złocisze 2200 - 2550PLN (u innego usera) to kolektor wychodzi faktycznie niemiłosiernie drogo!!!
Tam są co prawda dodatki...
"The kit will consist of:
Brand New GTB Turbocharger with VNT17 Lever Conversion
Brand New Vacuum Actuator
Laser Cut Stainless Actuator Bracket
Stainless Tubular Exhaust Manifold with Stainless Cast Collector and Cast Head Flange
3” Stainless Downpipe with Stainless Flexi and Custom Dual Fitment Flange
Laser Cut Stainless Turbo Support Bracket
Genuine VW OEM Manifold Gasket
Genuine VW OEM Turbo Gasket
Genuine VW OEM Downpipe Gasket
Genuine VW OEM Oil Return Gasket
Custom Braided Oil Feed Line with Heat Shielding
Genuine VW OEM Oil Return Line
Silicone PD150 Turbo Inlet Pipe Connector Hose
Stainless Clamps
EGT/EMP Plug
EGT/EMP Reducer
All other nuts and bolts required for fitment.
DHL Express Shipping to the USA/Canada"
... ale fakt, na pierwszy rzut oka 7500-8000PLN wydawało mi się niedrogo. Czyli przepraszam z góry za mój pierwszy komentarz!
Macie rację, lepiej na miejscu dorobić manifold.
Licząc turbo od €550-650, czyli na funty Ł490 - 580 i na złocisze 2200 - 2550PLN (u innego usera) to kolektor wychodzi faktycznie niemiłosiernie drogo!!!
Tam są co prawda dodatki...
"The kit will consist of:
Brand New GTB Turbocharger with VNT17 Lever Conversion
Brand New Vacuum Actuator
Laser Cut Stainless Actuator Bracket
Stainless Tubular Exhaust Manifold with Stainless Cast Collector and Cast Head Flange
3” Stainless Downpipe with Stainless Flexi and Custom Dual Fitment Flange
Laser Cut Stainless Turbo Support Bracket
Genuine VW OEM Manifold Gasket
Genuine VW OEM Turbo Gasket
Genuine VW OEM Downpipe Gasket
Genuine VW OEM Oil Return Gasket
Custom Braided Oil Feed Line with Heat Shielding
Genuine VW OEM Oil Return Line
Silicone PD150 Turbo Inlet Pipe Connector Hose
Stainless Clamps
EGT/EMP Plug
EGT/EMP Reducer
All other nuts and bolts required for fitment.
DHL Express Shipping to the USA/Canada"
... ale fakt, na pierwszy rzut oka 7500-8000PLN wydawało mi się niedrogo. Czyli przepraszam z góry za mój pierwszy komentarz!
Macie rację, lepiej na miejscu dorobić manifold.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości