Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » wt mar 29, 2011 22:19

Mam jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś może czy do 1.8 pf z golfa mk2 podejdzie sonda od 1.8 rp który siedział w jettcie?? Bo mam do kupienia używke orginał Boscha i tak się zastanawiam czy to nie było by lepsze rozwiązanie od kupna tej uniwersalnej.


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: majekMK2 » wt mar 29, 2011 22:29

z RP-ka jest jedno kablowa sonda a PF ma 3 kable


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » czw kwie 07, 2011 18:05

A więc tak sonda już ogarnieta taka jak trzeba 3 kablowa tyle że wtyczke musiałem przerobić... Auto chodzi równiej i jakby lepiej się zbiera co do spalania to jeszcze nie wiem bo dopiero dzisiaj ją zamontowałem kurde ale nadal odpala autko dopiero za 3 razem i przez pierwsze 5 min gasnie przy ostrym hamowaniu :grrr: już sam nie wiem co to może być nie wiem czy kabli nie wymienic bo te co miałem ostatnio okazały się trefne i było przebicie wiec włożylem stare... Mase od alternatora sprawdzałem wszystko jest ok już nie mam pomysłu co to może być :panna:


"Fire & Ice"

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » pn kwie 11, 2011 14:04

Właśnie wiem że to wielka niewiadoma a nie chce bez sensu nie znając przyczyny pakować kolejne $$$ w auto zastanawiam sie czy to nie krokowy może spróbuje go przeczyścić ale bo auto w sumie ogólnie gasnie jak jade i wrzuce to tez gaśnie nie to że przy samym hamowaniu bardziej przy nagłym spadku obrotów. A może to przewody? Dzisiaj wieczorkiem zobacze czy nie maja przebicia jakiegoś. A co do krokowego to wie ktoś może jak go rozebrać?? Tylko tak żebym nie uszkodził bo całkiem biedy narobie :bajer:


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
xarturx2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 17, 2011 18:42
Lokalizacja: OL

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: xarturx2 » sob kwie 23, 2011 17:13

Ja wyczyściłem u siebie krokowca w PF-ie benzyna ekstrakcyjną. Chodzi jak nówka :okej:


"CATCH ME IF YOU CAN"

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » czw kwie 28, 2011 16:31

Aha a z ciekawości ciężko go rozebrać bo przyglądałem się mu i powiem szczerze że nie bardzo wiem jak do niego podejsc:D


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 28, 2011 20:10

Siłowo. Musisz jakoś zeszlifować najlepiej mikrowiertarką z frezikiem zagniecenia które są na około cylindra metalowego w miejscu gdzie grubsza część wchodzi w cieńszą. Potem ostrożnymi stuknięciami młotka rozdzielą się cylindry i masz cały zaworek na wierzchu. Ta naprawa może się nie udać. Są już obecne zamienniki tych regulatorów albo można poszukać używanego w lepszym stanie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: emil429 » ndz cze 12, 2011 13:09

Koledzy podłączę się pod temacik. Mam taki problem w swoim PF:
Po odpaleniu auta jak jest zimny chodzi wszystko ok, a jak zagrzeje się silnik to gaśnie, po ponownym uruchomieniu odpala na jakieś 10-15 sekund gaśnie i tak wkoło. Po odłączeniu niebieskiego czujnika w trakcie tych 10-15 sekund objawy ustępują ale czuć spadek mocy. Po wymianie czujnika na nowy jest tak samo tak więc nie on tu jest tego przyczyną.
Co może być przyczyną tego zjawiska: Sonda?


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 12, 2011 14:09

Możliwe że sonda, możliwe też że jest za uboga mieszanka (śruba jest w rogu przepływomierza do regulacji.) Ale to nie wszystko, trzeba sprawdzić styczniki przy przepustnicy i przepływomierz , wyprzedzenie zapłonu i bardzo ważna jest szczelność dolotu na odcinku od przepływomierza do wtrysku plus odma węzyki podciśnieniowe, serwo i jego waż.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » sob sie 13, 2011 14:19

dziex
Ostatnio zmieniony sob sie 20, 2011 14:31 przez Rybson, łącznie zmieniany 1 raz.


"Fire & Ice"

wpj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob sie 13, 2011 10:57

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: wpj » sob sie 13, 2011 16:21

Cześć Wszystkim
Jestem nowy na forum

Mam WV Golf'a 3 1.6 (benzyna)
Chciałbym żebyście poradzili Mi w moim problemie ,
wygląda on tak że przy dodawaniu nagle gazu
(np. przy wyprzedzaniu) obrotomierz nagle podskakuje na 4 tyś. obrotów
z 2 tyś. a auto nie przyspiesza - tak jakby sprzegło było naciśnięte .
W czym w tym przypadku musze szukać problemu ?

Mam jeszcze taki od pewnego czasu przy ruszaniu
i przy zmianie biegu na 2 szarpie autem

Dzięki z góry za odp.
Pozdr



Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Mk2 1.8 Pf problem z odpalaniem i obrotami

Post autor: Rybson » sob sie 13, 2011 20:43

Do wymiany tarcza sprzegła ewidentnie sprzęgło Ci sie śłizga;)


"Fire & Ice"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości