samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: norek111 » pt lis 12, 2010 18:52

blabson pisze:dla pewności dokręć jeszcze raz głowice po przejechaniu 1000km
jakbyś znał procedurę dokręcania głowicy to nie wypisywał byś bajek,ta podpowiedz powinna być usunięta aby nikt więcej tego nie przeczytał
po 1000km można sprawdzić dokręcenie śrub haka do przyczepki a nie głowicy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

blabson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt paź 15, 2010 19:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: blabson » pt lis 12, 2010 19:17

jakbyś znał procedurę dokręcania głowicy to nie wypisywał byś bajek,ta podpowiedz powinna być usunięta aby nikt więcej tego nie przeczytał[/quote]

uszczelki często wymieniam i dla pewności warto sprawdzić,widziałem na warsztacie pare przypadków jak niekture szpilki szły lekko a reszta doje...e na maxa i teksty panie uszczelka pare dni temu wymieniana a tu kompresja wali
jak moja podpowiedz jest zła to do kosza nie poto tu jesteśmy by sie kłucić


czyszczenie nastawnika itd... Wrocław i okolice

Awatar użytkownika
LENÉS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 13, 2010 18:37
Lokalizacja: GKW
Kontakt:

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: LENÉS » sob lis 13, 2010 13:37

dzięki chłopaki :bigok: narazie nic się nie dzieje, więc chyba dobrze dokręciłem, ale też słyszałem, że po 1000 km lepiej sprawdzić i dokręcić. norek111 myślę, że chyba nic się nie stanie jak ktoś dokręci, ale pewności nie mam bo mechanikiem nie jestem :jezor: wiem tylko tyle że kilku ludzi już tak dokręcało i nie było żadnych konsekwencji z tego (czyt. skutków ubocznych) blabson zgodzę się z Tobą, bo jak ci jakiś pajac przykręci na odpier się to lepiej sprawdzić, norek111 może przykręca jak trzeba i nie trzeba po nim sprawdzać, dlatego tak się oburzył :jezor: ja sądzę że też przykręciłem dobrze, ale dla pewności sprawdzę za 1000 km :grin:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images36.fotosik.pl/158/675712d197ba347d.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: Lipek81 » ndz lis 14, 2010 00:55

Ja, chociaż nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w tym temacie, to myślę, że jednak nie zaszkodzi sprawdzić. Taki przykład -w silniku KR też teoretycznie nie trzeba sprawdzać, ale np. VW motorsport w autach rajdowych z silnikami KR zalecał coś takiego, żeby kilka razy rozgrzać i potem schłodzić silnik i wtedy sprawdzić dokręcenie głowicy. Tak więc coś w tym jest...



adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: adamwwy » czw kwie 28, 2011 16:20

Ja po wymianie UPG i kilkustet km. sprawdzam mimo, że dokręcam zgodnie z zaleceniami serwisowymi.



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: Damian3942 » ndz kwie 10, 2016 17:27

dobra koledzy poczytałem co gdzie i jak kupiłem sprzęt typu odpowiednie klucze większość napraw robię sam (straciłem całkowicie zaufanie do mechaników) co kupić oprócz uszczelki? co radzicie? tak aby to było dobrze zrobione i żebym nie musiał myśleć czy znowu coś padnie? rozrząd był robiony kwestia innych elementów które warto wymienić przy uszczelce pod głowicą?


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: brzozkalbn » ndz kwie 10, 2016 19:51

Śruby głowicy na nowe.



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Re: samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: Damian3942 » pn kwie 11, 2016 21:54

a koledzy powiedzcie mi jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia głowicy? jedyna rzecz jakiej mi brakuje w skrzynce...


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: brzozkalbn » pn kwie 11, 2016 23:12

W mk4 to już chyba ribe (takich używałem w octavii tour z 2007r.) wcześniej były spline



uplaudek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 00:07
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

samodzielna wymiana uszczelki pod głowicą MK3 1.8 AAM

Post autor: uplaudek » pn maja 01, 2017 19:46

Witam mam problem z odkręceniem kolektora od głowicy da rade bez kanału go odkręcić ?


Masz problemy z nawi DX ? pisz śmiało razem coś na pewno zepsujemy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości