[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
- GrizLLy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 808
- Rejestracja: ndz sie 19, 2007 18:36
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Będę śledził temacik, B2 w kicie motorsporta i reszta modów, będą miażdżyć w całości
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
niestety w czasie majóvwki bede w Italii ;(djtom pisze:przewieziesz w tym roku na jakimś zlocie? na majowke lecisz z nami?
na zlot to raczej w tym roku nie dam rady tym autem ale na sezon 2012 sie wyrobie
wkrótce bedzie fajny apdejt
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, naprawdę Cię szanuję za podejście do tematu.
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Dobrze że temat wrócił dalej mocno kibicuje projektowi!
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
hehe no i pochwale sie nową rzeczą
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie
ale na poczatek trochę teorii
tak wygląda położenie półosi
silnik jest cofnięty o 15cm
tak to wygląda w srodku
sprzegło
przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali
ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali
spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm a gdzie jeszzce dzwon skrzyni
tak wygląda to po skręceniu
dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B
ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg
ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu
tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie
ale na poczatek trochę teorii
tak wygląda położenie półosi
silnik jest cofnięty o 15cm
tak to wygląda w srodku
sprzegło
przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali
ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali
spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm a gdzie jeszzce dzwon skrzyni
tak wygląda to po skręceniu
dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B
ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg
ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu
tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
poczytałem, popatrzyłem i stary wielki szacun na gromadzenie wiedzy i prace włożone w Audi, temat tak gruby że ciężko coś napisać
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy
w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B
nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa
nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami
przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane
i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm
w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B
nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa
nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami
przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane
i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
kawał lochy z tej skrzyni, razem z silnikiem są chyba dłuższe od 126p
miło się czyta taki projekcik, czekam na więcej info
miło się czyta taki projekcik, czekam na więcej info
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
hehe no robi wrazenie ale we dwoch żesmy ją na luzie nosiliolozwirski pisze:Ta skrzynia jest wieksza od silnika!
jeszcze raz dzieki za pomoc !
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
kombinacji, to lubie najbardziej w takich projektachcowboy pisze:nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek
wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka
kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa
wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka
kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Mój dyszel ma 162 @ 3000 więc szybciej niż ty!cowboy pisze: i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm
To taki zabawny komentarz mam nadzieję, że się nikt nie poczuje urażony, cowboy, w szczególności.
Projekt jest tak niesamowity, że chyba szalony!
Życzę spełnienia marzeń, bo o to w tym chyba głównie chodzi!
5!
- hary3damianek
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 20:54
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, miło się czyta, życzę powodzenia i będę stale śledził temat- jesteś masz pasję i to jest tu najważniejsze ! Pozdrowienia.
Informatyk, ktoś, kto naprawi problem o którym nie wiedziałeś, w sposób, którego nie rozumiesz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości