
[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
- GrizLLy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 808
- Rejestracja: ndz sie 19, 2007 18:36
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Będę śledził temacik, B2 w kicie motorsporta i reszta modów, będą miażdżyć w całości 

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
niestety w czasie majóvwki bede w Italii ;(djtom pisze:przewieziesz w tym roku na jakimś zlocie?na majowke lecisz z nami?
na zlot to raczej w tym roku nie dam rady tym autem ale na sezon 2012 sie wyrobie



wkrótce bedzie fajny apdejt

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, naprawdę Cię szanuję za podejście do tematu.
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Dobrze że temat wrócił
dalej mocno kibicuje projektowi!

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
hehe no i pochwale sie nową rzeczą 
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie
ale na poczatek trochę teorii
tak wygląda położenie półosi

silnik jest cofnięty o 15cm

tak to wygląda w srodku

sprzegło

przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali

ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali

spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm
a gdzie jeszzce dzwon skrzyni

tak wygląda to po skręceniu

dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B
ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg
ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu
tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył

do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie
ale na poczatek trochę teorii
tak wygląda położenie półosi

silnik jest cofnięty o 15cm

tak to wygląda w srodku

sprzegło

przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali


ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali

spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm


tak wygląda to po skręceniu

dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B
ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg
ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu
tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
poczytałem, popatrzyłem i stary wielki szacun na gromadzenie wiedzy i prace włożone w Audi, temat tak gruby że ciężko coś napisać 

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy
w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B
nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa
nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami
przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane

i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm

w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B

nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa

nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami
przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane

i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm


- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
kawał lochy z tej skrzyni, razem z silnikiem są chyba dłuższe od 126p
miło się czyta taki projekcik, czekam na więcej info

miło się czyta taki projekcik, czekam na więcej info

W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
hehe no robi wrazenie ale we dwoch żesmy ją na luzie nosiliolozwirski pisze:Ta skrzynia jest wieksza od silnika!

jeszcze raz dzieki za pomoc !

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
kombinacji, to lubie najbardziej w takich projektachcowboy pisze:nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek
wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka
kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa

wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka

kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa


Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Mój dyszel ma 162 @ 3000 więc szybciej niż ty!cowboy pisze: i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm

To taki zabawny komentarz mam nadzieję, że się nikt nie poczuje urażony, cowboy, w szczególności.
Projekt jest tak niesamowity, że chyba szalony!
Życzę spełnienia marzeń, bo o to w tym chyba głównie chodzi!
5!

- hary3damianek
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 20:54
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
cowboy, miło się czyta, życzę powodzenia i będę stale śledził temat- jesteś masz pasję i to jest tu najważniejsze ! Pozdrowienia.
Informatyk, ktoś, kto naprawi problem o którym nie wiedziałeś, w sposób, którego nie rozumiesz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości