Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: krzysiek737 » sob kwie 23, 2011 20:52

Witam serdecznie jak w temacie proszę o pomoc , mianowicie w moim golfie mk4 1.9 SDI , Auto strasznie kopci przy dodaniu większego gazu auto kopci kiedy sie troszke popuści auto nie kopci ale nie chce jechać przy ponad połowie gazu auto nie reaguje na moc tylko zaczyna kopcić , kat wtrysku mam 64 taki mi ustawili w serwisie bo miałem 250 heheh ale auto nie kopciło no i nie miało kąpletnie mocy , teraz kopci no i ma troszkę wiecej mocy ale dużo pali 7 l/100km na trasie . na vagu wyskoczył mi błąd 17656- injection start regulation : Control Deviation P1248 - 35-10 intermittent . Bardzo proszę o pomoc wiem ze ten samochód to mół straszny no ale nie aż tak . :pub:

A i jeszcze mam pytanko jaki ma być kąt wyp wtry a 1.9 SDI . Dzieki wielkie .



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: t0mal » pn kwie 25, 2011 11:14

Filtr powietrza możesz sprawdzić i to chyba tyle wróżenia z fusów. Jedź do jakiegoś magika od diesli.



Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: krzysiek737 » pn kwie 25, 2011 17:43

Kolego z jakich fusów opisane jest wszystko co trzeba a ty mi tu piszesz o filtrze powietrza . Robisz sobie chyba tylko staty takimi odpowiedziami . Jak nie wiesz i się nie znasz to nie odpisuj ludziom takich głupot .



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: t0mal » pn kwie 25, 2011 18:12

Auto może kopcić i więcej palić przez filtr powietrza, wtryski, zawalony egr, przepływomierz, uszkodzoną pompę wtryskową, uszkodzenia wiązki elektrycznej, trzymające hamulce.

Awarie tych podzespołów pasują do opisywanych przez Ciebie objawów.

Początek wtrysku nie jest tragicznie rozjechany. Błędy pewnie są stare, ważne, żeby nie wracały po skasowaniu.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: munior » wt kwie 26, 2011 14:13

krzysiek737 pisze: Auto strasznie kopci przy dodaniu większego gazu auto kopci kiedy sie troszke popuści auto nie kopci ale nie chce jechać przy ponad połowie gazu auto nie reaguje na moc tylko zaczyna kopcić , kat wtrysku mam 64 taki mi ustawili w serwisie bo miałem 250 heheh ale auto nie kopciło no i nie miało kąpletnie mocy , teraz kopci no i ma troszkę wiecej mocy ale dużo pali 7 l/100km na trasie
Dawka paliwa i przepływomierz do sprawdzenia vagiem .7 litrów to stanowczo za dużo jak na SDI ,stąd kopcenie ,on nie przepala tej ilości paliwa


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: JABcok20 » wt kwie 26, 2011 20:23

sdi ma przepływomierz?
w caddy nie miałem nie wiem jak w mk4. Ale w pierwszej kolejności również filtr bym sprawdził:D
jakby co mam bdb wtryski do sdi:D


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: JABcok20 » wt kwie 26, 2011 20:24

te błędy zawsze zapisauj i kasuj bo z nimi różnie bywa jak ktoś dłubal w między czasie...
Poza tym nie raz spotykałem się z klientami co sie doszukiwali w pompach i innych podzespołach, a do wymiany był filtr powietrza :kac:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: krzysiek737 » wt kwie 26, 2011 20:37

filtr powietrza wymieniałem razem z olejami . Nie wiem czy to nie będzie kąt wtrysku mam 65 teraz .



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: t0mal » wt kwie 26, 2011 22:29

Niewielka różnica, można poprawić, ale nie spodziewaj się cudu.



Awatar użytkownika
krzysiek737
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: krzysiek737 » wt maja 03, 2011 13:18

wymieniłem czujnik temperatury bo na vagu pokazywał mi o 10 c mniej . Teraz jest super auto nie kopci zobaczę jak będzie spalenie bo miałem 7l / 100km . Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za zainteresowanie



sputnick
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt kwie 06, 2012 10:37

Sdi czarny dym .Proszę o pomoc

Post autor: sputnick » pt kwie 06, 2012 10:46

Czy moze mi ktoś wyjaśnić, o który czujnik chodzi użytkownikowi krzysiek737
bo mam podobne objawy, i czy auto posta jeśli to jeszcze przeczyta mógłby napisać czy poskutkowało?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości