Montaż K24 w M-TDI, kłopot ze spływem oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Montaż K24 w M-TDI, kłopot ze spływem oleju
Witam. Montuje w M-Tdi turbinę z mojego starego JR czyli K24 i mam kłopot ze spływem oleju. Czy do spływu od oleju można zastosować wąż gumowy olejoodporny oraz odporny na temperaturę i zacisnąć go na rurkach metalowych za pomocą takich opasek http://allegro.pl/obejma-zaciskowa-gbs- ... 64925.html" onclick="window.open(this.href);return false; ? Węża będzie max 15cm.
Re: Montaż K24 w M-TDI, kłopot ze spływem oleju
tak
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
Montaż K24 w M-TDI, kłopot ze spływem oleju
Możesz się np udać do zakładu zajmującego się hydrauliką siłową i poprosić o dorobienie teflonowego.
Ostatnio zmieniony pn kwie 25, 2011 10:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Montaż K24 w M-TDI, kłopot ze spływem oleju
Lub wziasc stary splyw i przerobia Ci na elastyczny(wezma koncowki i zaprasuja )
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości