sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mumin90 » ndz kwie 24, 2011 13:23

arwam napisał;
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mumin90 » ndz kwie 24, 2011 13:24

arwam napisał;
jakbyś po wymianie wjeżdzał do garażu celem ponownej wymiany sprzęgła przed przebiegiem nawet 100km to szybko byś przestał polecać LUK'a
kolego arwam sprzegło ma być do zwykłego silnika 1.6D
to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D
sam jeżdze na luku już ponad 30 tyś i osobiście nie narzekam i wielu osobom zakładałem luka i też jakoś jeżdżą
po za tym ne wiem czy luk nie szedł na fabryce
a sam jak masz kręconego M-TDI czy TD AAZ ta czy coś innego to może ci siada sprzęgło jak masz moc grubo ponad 100km a zwykły D ma 55km czy coś w tych granicach to nie sadze żeby nie wytrzymywało sprzęgło
po za tym tak jak napisałem wyżej
ale podobno bardzo dobre są sprzęgła statim i tańsze dużo
a tak z ciekawości jaki miałeś motor pod maska ze sprzęgło luka siadło ci po 100km



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » ndz kwie 24, 2011 17:08

ok rozeznam sie jeszcze jak tam z cenami ale na 99% wezmę statim-a w te auto nie wkładam najtańszych części i jeżeli cena nie będzie bardzo wysoka wolę dołożyć parę zł i mieć lepszy zestaw
co do trwałości sprzęgła to zależy tez od stylu jazdy XD dzięki panowie leci pomógł.



arwam

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: arwam » ndz kwie 24, 2011 20:34

Mumin90 pisze:to nie sadze ze luk siądzie przy tych mocach zwykłego D

przy seryjnym JP nie siądzie tak szybko tylko po co przepłacać za gorszy towar?
tylko dlatego że to LUK?


to było z poprzednim silnikem AAZ. seryjnie miał tylko 75KM a z serii to w nim tylko głowica i blok z korbowodami były.
potem przez 1,5 roku było M-TDI
a teraz mam trochę bardziej zaawansowany silnik ale też TD tylko na podzespołach TDI

LUK był również montowany na pierwszy montaż w fabryce ale to co teraz robiąjako częsci zamienne to woła o pomstę



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » pn kwie 25, 2011 08:11

arwam pisze:przy seryjnym JP nie siądzie tak szybko
w mk1 to sie nazywa JK ale w sumie to nie istotne :grin:



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » wt maja 03, 2011 12:40

byłem w sklepie i co się okazało komplet luka jest droższy od statima luk 350zł sprzegło +docisk a statim 250komplet



arwam

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: arwam » wt maja 03, 2011 21:10

Mateusz90, Statim jest nie tylko tańszy ale i o niebo lepszy :)



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » pt maja 06, 2011 07:46

zobaczymy myślę ze moim wymaganiom da rade :helm:
chyba trzeba kupić druga skrzynie :kac: tej raczej nie opłaca się remontować cieknie z wałka sprzęgowego z flanszy przy przegubie,i z uszczelniacza tej dźwigni co naciska docisk i linkę do niej się podczepia,a głownie o wymianie skrzyni przesadziło to ze jest czterobiegowa i wyją łożyska podczas jazdy.W sobotę poszukam na szrotach jakiejś pięciobiegowej od diesla albo td z mk2



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » ndz maja 08, 2011 12:40

wczoraj wsadziłem skrzynie o oznaczeniu 4t :bigok: złożyłem to na sprzęgle statima i powiem ze statim to konkretna firma nie ma opcji ze się sprzęgło pośliźnie nawet udało mi się zapiszczeć przy zmianie biegu z 1 na 2 więc sprzęgło musi dobrze łapać



arwam

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: arwam » ndz maja 08, 2011 17:40

Mateusz90 pisze:nie ma opcji ze się sprzęgło pośliźnie nawet udało mi się zapiszczeć przy zmianie biegu z 1 na 2 więc sprzęgło musi dobrze łapać
jakbyś miał trochę mocnijeszy silnik i sprzęgło 210mm to i na trójce by sięjeszcze koła śmiały :)



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » ndz maja 08, 2011 22:13

hehe nom skrzynia 4t niby kruciutka a i tak ma ciut dłuższe przełożenia od ori czwórki silnik jak silnik jak szybciej przyspieszam to czuć ze brakuje niutonów :helm: i zapiszczeć nim przy zmianie biegu z 1 na 2 to trzeba dobrze go testować i mieć fart heh ale katować silnika swojego nie lubię i nie ma za bardzo co tam męczyć te 54 kuce to raczej do lansu na wsi



arwam

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: arwam » pn maja 09, 2011 08:27

Mateusz90 pisze:nie ma za bardzo co tam męczyć te 54 kuce to raczej do lansu na wsi

a ile z nich pozostało przy życiu? :)

bo w moich okolicach to jest spory nienaturalny przyrost w dieslowskiech podmaskowych stadninach :)



Awatar użytkownika
Mateusz90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:33
Lokalizacja: Nebraska

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Mateusz90 » pn maja 09, 2011 17:45

hehe nie wiem ile pozostało ale parę uciekło bo uszczelka pod głowica znowu kaput i konie zamiast kręcić korbę idą w układ chłodzenia :grin: ale ogarnę w przyszłym miesiącu ten temacik :jezor: i nie wiem jak zwykłego diesla podkręcić żeby stado się rozrosło ale chyba tylko na pompie można by było lekko zwiększyć minimalnie dawkę żeby nie była tez za bogata mieszanka



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

sprzęgło i docisk jakie najlepsze do 1,6

Post autor: Marcin997 » pn maja 09, 2011 18:18

Ja oscyluje w granicach 100KM i sachs zrobił już 20000km i nie siadł.. (210mm) Niby polecali wtedy.. O Statim'ie pierwszy raz słysze... ;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości