Ja tez mam taka jedna wredna szklanke jak sie zawezmie to nawet przez 3 min stuka, dzis sciagalem dekiel od zaworow i okazalo sie ze to na 1 cylindrze od wylotu pozostale sa ok wiec wymienie ta jedna (teoria glosi ze wszystkie ale bede robil to sam wiec koszt szklanki).
Olej polsyntetyk Valvoline (ten powyzej 100k przebiegu) -zadnych problemow polecam.
uszczelka pod głowicą?szkalanki?olej?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na reszcie ktoś kto ma ten sam problem (prawdopodobnie)robbox pisze:a tez mam taka jedna wredna szklanke jak sie zawezmie to nawet przez 3 min stuka, dzis sciagalem dekiel od zaworow i okazalo sie ze to na 1 cylindrze od wylotu pozostale sa ok wiec wymienie ta jedna (teoria glosi ze wszystkie ale bede robil to sam wiec koszt szklanki).
Olej polsyntetyk Valvoline (ten powyzej 100k przebiegu) -zadnych problemow polecam.
napisz coś więcej-znaczy jak sciągałeś ten dekiel i czy to dużo roboty, jak sprawdzałeśktóra szklanka gra i jak ją wymienić, czy dam radę sam jak nie mam specjalnego doświadczenia
Jezeli chodzi o sprawdzenie to doslownie 15 min roboty trzeba odkrecic pokrywe (3 sroby na gorze dekla) pozniej obracamy walem korbowym tak zeby sprawdzana szklanka nie byla nciskana przez krzywke i naciskamy szklaneczke (mozna uzyc kawalka drewienka ale jak szklanka jest zarznieta to mozna ja wcisnac palcem - widoczny luz - generalnie teoria glosi ze luz pomiedzy szklanka a walkiem nie moze byc wiekszy niz 0,2 mm).
Z wymiana to gorzej trzeba umiec ustawic rozrzad i najlepiej miec ksiazke typu "naprawa i eksploatacja" z opisem odkrecania walka rozrzadu (chodzi o kolejnosc zdejmowania i zakladania lozysk).
Z wymiana to gorzej trzeba umiec ustawic rozrzad i najlepiej miec ksiazke typu "naprawa i eksploatacja" z opisem odkrecania walka rozrzadu (chodzi o kolejnosc zdejmowania i zakladania lozysk).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości