No i stało się, po przeanalizowaniu stanu półosi musiałem troszkę pokręcić nakrętkami z przodu i poszedł do góry. Sagano88 twierdzi że różnicy za bardzo nie widać, ja tam widzę bo już wizualnie nie leży, ale jeździ się lepiej i półoś nie trze cały czas o podłużnicę.
Czekam teraz na dystanse 5mm na tył i będę regulował gwint na tyle żeby w końcu leżało równo po obu stronach i było tak jak lubię, że jak patrzy się od frontu czy tyłu to byłszczą ranciki
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Przód także prawdopodobnie dostanie dystanse 5mm, ale to zależy jak ułożą się koła po wyregulowaniu zawieszenia.
Powycierało troszkę nadkole
Tak był ustawiony gwint:
Półoś. To zardzewiałe to od stabilizatora, wywaliłem myślałem że będzie ok, ale podłużnica na to nie pozwoliła
Prawdopodobnie podniosę o 3 cm przód, czyli będzie po około 3,5-4 cm od dołu gwintu przód, tył nie wiem, zobaczymy jak się ułoży bez tarcia.
Zamówiłem graty do zawiasu:
- sworznie
- gumy wahaczy z S3
- łożyska z gumami do amortyzatorów
Mam nadzieję że po tych operacjach jazda stanie się przyjemniejsza. Wymiana w przyszłym tygodniu.