[MK III] Pulsowanie świateł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

[MK III] Pulsowanie świateł

Post autor: adamek007 » śr sty 26, 2005 16:52

witam

problem jak w temacie, wyraźnie zauważalne jest pulsowanie świateł (inaczej przygasanie ;)) zarówno na niskich jaki i na wyższych obrotach, podobnie nawiew pracuje nierówno, dodatkowo na postoju zaważalna jest nierówna praca silnika, silnie powiązana z pulsowaniem świateł. według mojego dotychczasowego rozeznania jest to wina regulatora napięcia, prawda to czy nie??
jesli tak to czy możecie mi powiedzieć jak moge rozpoznac typ mojego alternatora, bo niestety pasek informacyjny zupełnie zatracił zdolności przekazu informacji...

Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr sty 26, 2005 18:17

najlepiej wymontuj regulator on jest ze szczotkami , i kup nowy



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr sty 26, 2005 19:58

Tak samo mam
TAm samo ma!

Jutro jadę do elektryka - to ci napisze.
Też mam diesla!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » śr sty 26, 2005 21:49

tez to mialem ,wymontowalem regulator napiecia przeczyscilem mu styki ,po zamontowaniu jest ok,juz nie "faluje"



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr sty 26, 2005 22:30

ignac pisze:tez to mialem ,wymontowalem regulator napiecia przeczyscilem mu styki ,po zamontowaniu jest ok,juz nie "faluje"
A obroty silnika miałeś równiutkie?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr sty 26, 2005 22:37

regulator regulator regulator


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » czw sty 27, 2005 01:52

a u mnie raz pulsuja raz nie i jezdze dalej bo ladowanie mierzylem i jest ok :))))


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

Post autor: adamek007 » czw sty 27, 2005 10:26

hejas
byłem wczoraj u mechanika i jak zobaczyl ładowanie to kazał mi powłanczać całe elektryczne wyposazenie i do sklepu po regulator wygonił, czyszczenie szczotek na starym nie powiodło sie bo nie było czego czyścić ;) po wymianie światełka stałe i silnik równo pracuje..

dzieki wszystkim za odpowiedz



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » czw sty 27, 2005 13:49

Michael G60 pisze:
ignac pisze:tez to mialem ,wymontowalem regulator napiecia przeczyscilem mu styki ,po zamontowaniu jest ok,juz nie "faluje"
A obroty silnika miałeś równiutkie?



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » czw sty 27, 2005 13:51

obroty u nie byly równi€tkie,ale ja mam diesla wiec to nie ma znaczenia



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 15:03

ignac pisze:obroty u nie byly równi€tkie,ale ja mam diesla wiec to nie ma znaczenia
Wyobraź sobie żema znaczenie. Mam 1.6 Diesel MK II!

Na wolnych obrotach falowały obroty (gdy właczyłem światła to w rytm)
Wszyscy - TO NIE BENZYNA NIE MA ZNACZENIA!!!
Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!

A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!!!!!!!!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

adamek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 13, 2005 16:02
Lokalizacja: Kuropatnik
Kontakt:

Post autor: adamek007 » czw sty 27, 2005 15:09

Michael G60 pisze:
ignac pisze:obroty u nie byly równi€tkie,ale ja mam diesla wiec to nie ma znaczenia
Wyobraź sobie żema znaczenie. Mam 1.6 Diesel MK II!

Na wolnych obrotach falowały obroty (gdy właczyłem światła to w rytm)
Wszyscy - TO NIE BENZYNA NIE MA ZNACZENIA!!!
Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!

A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!!!!!!!!!
Potwierdzam zeznania kolegi, u mnie tez silnik pracował nierówno, a spowodowane jest to najprawdopodobniej włanczaniem i wyłanczaniem alternatora, który stawia opór sinikowi i na wolnych obrotach daje się zauwazyc wpływ tego obciążenia na silnik.

PS Gdzie kupiłeś regulator mnie kosztował 73 zł... :grrr:



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 15:36

Aha dodam jeszcze że wachania miałem od 12 - 17!!!!! To musiał falować silniczek!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » czw sty 27, 2005 16:56

A mi też "falowały" światełka, byłem u mechaniora, pomierzył, pokiwał głową było 13.5-14.5. Mówił że regulator lub szczotki w alternatorze???????????
Ja sie na tym nie znam.
ALe generalnie ostatnio jak mrozai sypło to przestało "falować".

pozdroo
gajczak
:pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości