Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Wczoraj jako że była ładna pogoda postanowiłem podłubać i zobaczyłem parę rzeczy które mnie zaciekawiły (w 2 pierwszych foto chodzi o maź)
To normalna sprawa jest?
I przy okazji...
To chyba sprawa dla badających zjawiska paranormalne... kupiłem 3 z rzędu nadkole i ciągle to samo. O co tu chodzi?
To normalna sprawa jest?
I przy okazji...
To chyba sprawa dla badających zjawiska paranormalne... kupiłem 3 z rzędu nadkole i ciągle to samo. O co tu chodzi?
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
ja jak kupowałem chlapacze w ASO to gość się mnie wypytywał , czy mam sierpy na nadkolach , progi poszerzane , i.t.d bo okazuje się że oryginalnych chlapaczy jest chyba ze cztery rodzaje , może u Ciebie tam ma jeszcze coś być , jakaś dokładka albo nadkole podchodzi pod inny typ , cholera wie
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
misiek ja nie mam chlapaczy to jest całe nadkole - zawsze w tym miejscu mam dziurę...
(To jest przód samochodu - przednią dokładkę zdjąłem)
(To jest przód samochodu - przednią dokładkę zdjąłem)
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
SATA Jeśli chodzi o pierwszą fotkę to poci się troszkę w okolicach odmy więc ją rozbierz i przedmuchaj najlepiej jakimś wysokim ciśnieniem (Kompresor...) i wszystko co koło niej ładnie wyczyść. Natomiast druga fotka ukazuje pocenie się na chłodnicy oleju. Zobacz dokładnie czy tam nie przychodzi jakiś czujnik, może trzeba go wyjąć i lekko podsmarować silikonem i nie powinno się nic pocić. Małe kółeczko na drugiej fotce to na 90% przewód idący od pompy wspomagania a one lubią się zawsze pocić... Nie wiem czemu ale już nie jedno auto widzę pod spodem i jest jakieś małe pocenie. Niewielkie ale minimalne. Są zawsze na to jakieś sposoby Ale to już trzeba by kombinować i zmieniać przewody... Kończąc na 3 fotce, nie wiem co ci powiedzieć. Może masz za duże kółeczko i na mocno skręconych kołach i przy jednoczesnej jeździe po nie równej nawierzchni nadkole dostaje i pęka...
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Co do pocenia się chłodniczki oleju to raczej winowajcą jest oring uszczelniający między nią a podstawą filtra oleju. W każdym razie jeśli będziesz chciał ją wymieniać, musisz sie przygotować na to że mogą być 2 typy. Albo zwykły oring, albo oring z takim plastikiem (koszyczkiem) ustalającym. Dokręcanie kapy to 25 Nm, o ile dobrze pamietam, w każdym razie moment dokręcania napisany jest na kapie. Aha na kapie tez trzeba wymienić uszczelkę wtedy.
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
A to pęknięcie na nadkolu to czasem nie od intercoolera? na zdjęciu widać ze jakaś blacha dochodzi do plastiku, może intercooler jest źle dokręcony i uderza w nadkole ?
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
odnosnie tej chlodniczki oleju o masz tam dwa oringi znajdziejsz je po odkreceniu na dole tej srubki na klucz 32 wyczysc dokladnie zaloz nowe i gotowe
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
SATA z tym nadkolem to nie brakuje tobie czasem dokładki osłony silnika? Jak nie ma dokładki wtedy nadkole nie jest dobrze naciągnięte i sprężynuje - odstaje. Przy maksymalnym skręcie kół opona wyciera nadkole. Pozdro
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Witam po chwilowej przerwie...
Chłopy jutro zrobię jeszcze parę zdjęć, dodam i ocenimy.
Dzięki wszystkim za konkret odpowiedzi
Chodzi o osłonę miski olejowej? mam plastikowąKrystian GTD pisze: nie brakuje tobie czasem dokładki osłony silnika?
Chłopy jutro zrobię jeszcze parę zdjęć, dodam i ocenimy.
Dzięki wszystkim za konkret odpowiedzi
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
1. Auto pewnie ma już spory przebieg , może uszczelniacze wypadało by wymienić , obserwuj kontroluj.
2. Splyw do filtra oleju z turbo , może rurka puszcza może gumowy oring miedzy chlodniczką a blokiem
3. Wspomaganie?
2. Splyw do filtra oleju z turbo , może rurka puszcza może gumowy oring miedzy chlodniczką a blokiem
3. Wspomaganie?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Przebieg ~188tyś km chyba nie jest jakiś wygórowany?
Dodam że zrobiłem manewr zamiany oleju z 10w40 na 5w40 - nie pobiera go ani grama
Dodatkowe foto:
Dodam że zrobiłem manewr zamiany oleju z 10w40 na 5w40 - nie pobiera go ani grama
Dodatkowe foto:
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Przy nieco większym przebiegu poszła w AHFie Taty uszczelka między chłodniczką a podstawą filtra. Przy wymianie oliwy zmieniłem ją i jest spokój.
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
Przy rozmowach z kolegą Qto, wyjaśniła się sprawa monotonnego łamania ciągle prawego nadkola.
1 sprawa to dokręcenie go (śróba torxowa w każdy otwór nadkola) ja tak nie mam bo po prostu nie miałem tylu śrub, zagubione.
2 sprawa to brak dokładki przedniej - pod wpływem działania oporu wiatru dokładka wygina się w stronę koła zahaczając o nie go łamie.
A więc sprawa wyjaśniona
1 sprawa to dokręcenie go (śróba torxowa w każdy otwór nadkola) ja tak nie mam bo po prostu nie miałem tylu śrub, zagubione.
2 sprawa to brak dokładki przedniej - pod wpływem działania oporu wiatru dokładka wygina się w stronę koła zahaczając o nie go łamie.
A więc sprawa wyjaśniona
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wyciek? Zapocony silnik? (+zdjęcia)
miałem pisać od razu jak temat założyłeś ale jakoś z głowy wyleciało mam nadzieje że się wyjaśniło i brak wkrętów będzie faktyczną przyczynąSata pisze:Przy rozmowach z kolegą Qto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości