od tego jest forum zeby se pomagac,a kazdy moze sie tez pomylic...nie jestesmy robotamiTo_mas pisze:macie racje panowie porypało mi sie z kołami wałka rozrządu (bez klinka) to temu ze mechaniką głównie zajmuje sie mój brat
sorki za błędą teorię
Sruba walu korbowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
A co zrobic gdy posiadam automatyczna skrzynie biegow??Wbijam kazdy bieg i kola sie nie blokuja wraz z silnikiem tzn. silnik wciaz mozna krecic rozrxzadem??jeryk10 pisze:Klucz nasadowy 19 koronka i dluga przedluzka wbijasz 5 bieg tate do auta i naciska dodatkowa hamulec i odkrencasz Oczywiscie przy tej operacji pasek rozrzandu musi byc zalozony bo zawory pogniesz
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
dzis rano polamalem dwie sruby Osemki ktore trzymaly blokade wyzej przedstawiona na fotkach,sruba dokrecona jest z sila 120nM plus 90 stopni do tego nie byla odkrecana 12 lat bo rozrzad byl robiony 8 lat temu.......t0mal pisze:Możesz próbować zapierać łomem o wieniec zębaty
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Sruba walu korbowego
A czy jest jakis uzytkownik na forum z ASO VAG??moze on by znal odpowiedz....temat opisany na 3 forach i odpowiedzi brak,kazdy mi proponuje zdjac miske olejowa i zablokowac wal korbowy kolkiem drewnianym...
Sruba walu korbowego
Szczeze mowianc to w automacie jeszcze nie robilem Jezeli wajche masz na P to co sie dzieje Moze to dziwne i smieszne ale kiedys mialem problem z odkrenceniem tej sroby wszystkie metody uzyte i nic Ale zalozylem mocny klucz na srybe i zaparlem go o wachacz i zakrecilem rozrusznikiem i sruba poszla Przy tej operacji sciagni kostke z cewki tak zeby auto nie odpalilo
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
[quote="jeryk10"] To co napisales nie jest ani dziwne,ani smieszne bo sam widzialem jak ludziska tak robia,oraz probowalem lecz przy takiej operacji wszystkie kontrolki mi przygasaja(jakby brakowalo pradu w aku)czyli nie ma tyle mocy,a jesli chodzi o cewke to uwierz w dieslach ciezko o taka czesc.
Sruba walu korbowego
Masz disla to sory myslalem ze masz bezyne a wierze Ci ze disel nie ma cewki A w dislu mozna sciagnac kabel z zaworka pompy Jezeli nie ma sily przekrecic to nie zapieraj klucza tylko go odchyl tak zeby silnikiem mozna bylo zakrencic bo tez tak robilem i pomagalo a nawet robilem ze silnik odpalil i zaraz zgasilem
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
Pomysl powinien wypalic tylko potem bedzie problem z dokreceniem o odpowiedniej sile 120Nm i 90 stopni...zaraz zbadam skrzynie i podobno jest tam otwor,ktorego mozna uzyc zeby zablokowac wieniec (sprzeglo jak sie nie myle)jeryk10 pisze:Masz disla to sory myslalem ze masz bezyne a wierze Ci ze disel nie ma cewki A w dislu mozna sciagnac kabel z zaworka pompy Jezeli nie ma sily przekrecic to nie zapieraj klucza tylko go odchyl tak zeby silnikiem mozna bylo zakrencic bo tez tak robilem i pomagalo a nawet robilem ze silnik odpalil i zaraz zgasilem
Sruba walu korbowego
Próbuj moją metodą - łomikiem przez okienko w skrzyni opierasz się o wieniec - dobrze coś podłożyć (np gruby kawałek skóry), żeby nie ukruszyła się obudowa skrzyni) Nic się nie powinno stać, bo na wieńcu moment potrzebny do zablokowania wału jest sporo mniejszy, a sam wieniec jest bardzo twardy.
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Re: Sruba walu korbowego
Tak wlasnie bede probowal bo nie widze innej metody,ale jeszcze mam czas do jutra wiec poslucham innych wypowiedzi.t0mal pisze:Próbuj moją metodą - łomikiem przez okienko w skrzyni opierasz się o wieniec - dobrze coś podłożyć (np gruby kawałek skóry), żeby nie ukruszyła się obudowa skrzyni) Nic się nie powinno stać, bo na wieńcu moment potrzebny do zablokowania wału jest sporo mniejszy, a sam wieniec jest bardzo twardy.
(Tomal mam nadzieje ,ze bede wisial Ci piwo...)
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Sruba walu korbowego
tOmal lipa z tym pomyslem,poniewaz nie ma cie oco zaprzec.Chodzi mi oto,ze cale kolo jest sliskie bez zadnego zeba lub wklesniecia...Juto zmieniam rozrzad bez wymiany sumeringu...Tylko zostaje pytanie jak to jest z warsztatami?Problem napisany zostal na elektroda.pl , a3 club.net ,octaviaclubpolska.pl oraz tutaj i problem nie rozwiazany...
Niewazne ja bede trzymal te auto nie wiecej niz rok,jesli olej zacznie ubywac to bede dolewal,a jesli bedzie trrzeba to zrobie na dole w oslonie paska dziorke na skapywanie oleju,a za rok klienta problem....
Niewazne ja bede trzymal te auto nie wiecej niz rok,jesli olej zacznie ubywac to bede dolewal,a jesli bedzie trrzeba to zrobie na dole w oslonie paska dziorke na skapywanie oleju,a za rok klienta problem....
- prymusnmr
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 03:18
- Lokalizacja: derby/mragowo
- Auto: Mk6 S3 t5.1
- Kontakt:
Sruba walu korbowego
Posiadam cos takiego tylko na dwa otwory i napewno kiedys zrobie sobie takie cos na 4 sruby,a teraz autko juz zlozone...Tylko zastanawiam sie jak ostatnio probowalem odkrecic moim przyzadem to scielo mi dwie sruby osemki,wiec jesli bym podszedl przyzadem na 4 sroby taki jak [powyzej na foto,to czy nie zerwal bym klina z walu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości