falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » śr mar 23, 2011 11:40

Witam
Jestem świeży wiec jeśli nie ten dział czy jeszcze coś innego to sorry...
A mianowicie posiadam VW Golfa III Cabrio 1.8 AAM monowtrysk 75KM Benzyna + LPG.
I mam taki problem, gdy auto rano odpalam wszystko ok obroty ma poprawne jakieś 1100 obr. ładnie równo chodzi i jest git, ale gdy tylko silnik się rozgrzeje zaczynają mu falować obroty na biegu jałowym od 500-900 obr. czasem nawet potrafi zgasnąć gdy dojeżdżam do skrzyżowania. Robi on tak na benzynie jak i na gazie. Co to może być??? Proszę o pomoc!!!


PS. Chciałem podłączyć auto pod kompa i w ogóle komp nie może go znaleźć.

Z góry dzięki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2011 21:11 przez Marios00500, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » pt mar 25, 2011 00:09

Proszę o jakąś odp



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: dziejo » pt mar 25, 2011 00:48

Marios00500,mówisz na gazie rzadko więc zdarza sie to ???
zapodaj wiecej info na temat zakresu temp. czy tak sie dzieje "stricte " w okreslonych temp ??? podczs schodzenia z wysokich obrotów ale jak wysokich ??
zapodaj wszystko co zaobserwowałeś !to jest ważne



Przemek1204
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 14, 2011 16:05

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Przemek1204 » pt mar 25, 2011 01:07

przepustnica i silniczek krokowy do czyszczenia... ewentualnie to drugie do wymiany.



Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » ndz kwie 10, 2011 19:38

Zauważyłem teraz że obroty falują jednakowo na gazie i benzynie gdy temperatura osiagnie wiecej niż 70 stopni, a gdybym dojeżdzał do skrzyżowania czy gwałtownie zahamował to potrafi nawet zgasnąć, a gdy silnik jest "zimny" ma poniżej 70 stopni silnik chodzi ładnie równo na benzynie i na gazie. Czy to może być sonda lambda??? Bo gdyby mał być to krokowiec to obroty by falowały również na zimny silniku co nie. Proszę o szybką odpowiedź z góry dzięki.
Nowe kable, kopułka, palec i świece.



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: evilenko » pn kwie 11, 2011 23:08

Sprawdź miernikiem czujnik temperatury. Ewentualnie odłącz go, odpal silnik i zobacz jak będzie chodzić.



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: mishabest » wt kwie 12, 2011 21:28

Marios00500 pisze: Czy to może być sonda lambda???
odłącz i zobaczysz czy się poprawia czy nie. U mnie powodem falowania była lambda ale falował tylko na lpg, na benzynie szarpał i nie spadały tak nisko jak u Ciebie. Falowanie było cykliczne w równych odstępach czasu (za wolna reakcja sondy)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » sob kwie 16, 2011 22:05

Gdy odłączyłem sondę działa lepiej obroty nie falują ale jeszcze gaśnie ale tylko na gazie przy gwałtownym hamowaniu.
Niewiem czy to istotne ale gdy wcisnę hamulec na np. na postoju to widać mocny chwilowy spadek obrotów z ok 800 do ok 550.



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: mishabest » ndz kwie 17, 2011 10:50

hmm, a tak sobie myślę że skoro przy gwałtownym hamowaniu to może coś z serwem, w końcu ono wykorzystuje podciśnienie, może tam coś się miesza i dostaje lewego powietrza albo coś... ale niech się wypowie ktoś kto miał podobny przypadek bo to tylko takie moje domysły :)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 18, 2011 21:33

Masz chyba za uboga mieszankę, szukaj przyczyn typu nieszczelna podstawa wtrysku albo dziura w serwie lub jego wężu. Odczep ten waż i zaślep dziurę po nim na próbę ostrożnie hamując bo wspomaganie hamowania stracisz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » pn kwie 18, 2011 22:58

A ten monowtrysk poinien być sztywno przykręcony czy nie bo moim można ruszać



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: evilenko » pn kwie 18, 2011 23:08

Całość powinna być sztywno skręcona ale jednocześnie można nią ruszać na boki bo podstawa wtrysku jest z gumy i daje taką możliwość.



Awatar użytkownika
Marios00500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: Marios00500 » pn kwie 18, 2011 23:15

Aha czyli mówicie że bardziej nieszczelność może być gdzieś bliżej serwa a nie monowtrysku



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM

Post autor: mishabest » wt kwie 19, 2011 14:52

nieszczelność może być przy podstawie wtrysku, na jego uszczelkach (masz lpg więc uszczelki miksera też), lub na przewodach podciśnieniowych (w tym serwo).


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości