falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Witam
Jestem świeży wiec jeśli nie ten dział czy jeszcze coś innego to sorry...
A mianowicie posiadam VW Golfa III Cabrio 1.8 AAM monowtrysk 75KM Benzyna + LPG.
I mam taki problem, gdy auto rano odpalam wszystko ok obroty ma poprawne jakieś 1100 obr. ładnie równo chodzi i jest git, ale gdy tylko silnik się rozgrzeje zaczynają mu falować obroty na biegu jałowym od 500-900 obr. czasem nawet potrafi zgasnąć gdy dojeżdżam do skrzyżowania. Robi on tak na benzynie jak i na gazie. Co to może być??? Proszę o pomoc!!!
PS. Chciałem podłączyć auto pod kompa i w ogóle komp nie może go znaleźć.
Z góry dzięki pozdrawiam
Jestem świeży wiec jeśli nie ten dział czy jeszcze coś innego to sorry...
A mianowicie posiadam VW Golfa III Cabrio 1.8 AAM monowtrysk 75KM Benzyna + LPG.
I mam taki problem, gdy auto rano odpalam wszystko ok obroty ma poprawne jakieś 1100 obr. ładnie równo chodzi i jest git, ale gdy tylko silnik się rozgrzeje zaczynają mu falować obroty na biegu jałowym od 500-900 obr. czasem nawet potrafi zgasnąć gdy dojeżdżam do skrzyżowania. Robi on tak na benzynie jak i na gazie. Co to może być??? Proszę o pomoc!!!
PS. Chciałem podłączyć auto pod kompa i w ogóle komp nie może go znaleźć.
Z góry dzięki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2011 21:11 przez Marios00500, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Marios00500,mówisz na gazie rzadko więc zdarza sie to ???
zapodaj wiecej info na temat zakresu temp. czy tak sie dzieje "stricte " w okreslonych temp ??? podczs schodzenia z wysokich obrotów ale jak wysokich ??
zapodaj wszystko co zaobserwowałeś !to jest ważne
zapodaj wiecej info na temat zakresu temp. czy tak sie dzieje "stricte " w okreslonych temp ??? podczs schodzenia z wysokich obrotów ale jak wysokich ??
zapodaj wszystko co zaobserwowałeś !to jest ważne
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 16:05
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
przepustnica i silniczek krokowy do czyszczenia... ewentualnie to drugie do wymiany.
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Zauważyłem teraz że obroty falują jednakowo na gazie i benzynie gdy temperatura osiagnie wiecej niż 70 stopni, a gdybym dojeżdzał do skrzyżowania czy gwałtownie zahamował to potrafi nawet zgasnąć, a gdy silnik jest "zimny" ma poniżej 70 stopni silnik chodzi ładnie równo na benzynie i na gazie. Czy to może być sonda lambda??? Bo gdyby mał być to krokowiec to obroty by falowały również na zimny silniku co nie. Proszę o szybką odpowiedź z góry dzięki.
Nowe kable, kopułka, palec i świece.
Nowe kable, kopułka, palec i świece.
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Sprawdź miernikiem czujnik temperatury. Ewentualnie odłącz go, odpal silnik i zobacz jak będzie chodzić.
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
odłącz i zobaczysz czy się poprawia czy nie. U mnie powodem falowania była lambda ale falował tylko na lpg, na benzynie szarpał i nie spadały tak nisko jak u Ciebie. Falowanie było cykliczne w równych odstępach czasu (za wolna reakcja sondy)Marios00500 pisze: Czy to może być sonda lambda???
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Gdy odłączyłem sondę działa lepiej obroty nie falują ale jeszcze gaśnie ale tylko na gazie przy gwałtownym hamowaniu.
Niewiem czy to istotne ale gdy wcisnę hamulec na np. na postoju to widać mocny chwilowy spadek obrotów z ok 800 do ok 550.
Niewiem czy to istotne ale gdy wcisnę hamulec na np. na postoju to widać mocny chwilowy spadek obrotów z ok 800 do ok 550.
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
hmm, a tak sobie myślę że skoro przy gwałtownym hamowaniu to może coś z serwem, w końcu ono wykorzystuje podciśnienie, może tam coś się miesza i dostaje lewego powietrza albo coś... ale niech się wypowie ktoś kto miał podobny przypadek bo to tylko takie moje domysły
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Masz chyba za uboga mieszankę, szukaj przyczyn typu nieszczelna podstawa wtrysku albo dziura w serwie lub jego wężu. Odczep ten waż i zaślep dziurę po nim na próbę ostrożnie hamując bo wspomaganie hamowania stracisz
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
A ten monowtrysk poinien być sztywno przykręcony czy nie bo moim można ruszać
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Całość powinna być sztywno skręcona ale jednocześnie można nią ruszać na boki bo podstawa wtrysku jest z gumy i daje taką możliwość.
- Marios00500
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 10:54
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
Aha czyli mówicie że bardziej nieszczelność może być gdzieś bliżej serwa a nie monowtrysku
falują obroty na gorącym silniku VW Golf III Cabrio 1.8 AAM
nieszczelność może być przy podstawie wtrysku, na jego uszczelkach (masz lpg więc uszczelki miksera też), lub na przewodach podciśnieniowych (w tym serwo).
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości