- Model: Vento
- Rok produkcji: 04.1995
- Kolor: W dowodzie czerwony a jest H A R L E K I N
- Pojemność:1896 cm³
- Moc: 90 km
- Silnik: 1Z
- Wyposażenie:
*Tempomat
*Ele. lusterka + podgrzewane
*Ele. szyby x4
*Ele szyberdach
*TermotroniC
*2x AirBag
*Regulowana kolumna kierownicy
* Regulowana wysokość foteli przednich
*MFA
*Centralny zamek z domykaniem szyb
*Alarm
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Jako, że nie jestem audiofilem, więc jest skromny zestaw. 2 głośniki na przód w podszybiu 80 W pionierka 2 tył 150 W nawet nie wiem jakiej firmy, ale na pewno stare

- Felgi: RH 16 " 7,5 J et 33
- Opony: 195/454R 16
- Zawieszenie: Gwintowane MTS-technix
-Układ hamulcowy: seryjny przód tarcze tył bębny
- Opis zewnętrzny: Auto zostało pomalowane w kwietniu 2011. Założone zostało blenda na tył usa+ a'la tablica dwurzędowa, Soczewka w ori lampe+ xenon 6000k, postoje w kierunkach, przyciemnione halogeny helenki
- Wnętrze: Siedziska xx jahre, ręczny z xx jahre, czerwone pasy, połowa klatki bezpieczeństwa.
Auto zaraz po kupnie. Pierwsze godziny po zakupionym aucie rewelacyjne. Marzyło mi się vento i kupiłem. Auto miało zostać seryjne, nie chciałem zbytnio nic przy nim grzebać, bo nawet nie miałem o tym żadnego pojęcia.






Stety, niestety zaczynałem poznawać ludzi z klubu vento i było trochę osób z grupy dolnośląskiej. Pierwsze spotkanie aut pod mostem Milenijnym we Wrocławiu, drugie, trzecie i tak kolejne kolejne uświadomiło mi, ze jak chce się pokazywać muszę coś zrobić to też przez namowę kolegów.
Stało się!! Zaczęły się skromne początki z tuningiem. Na pierwsze przyszło do zmiany hokej ze ślizgu na hokej vr. nawet nie wiedziałem, ze to jest aż taki rarytas, a zdobyłem go przez przypadek.

Po założeniu hokej auto wydawało się niższe. Postanowiłem dać trochę czarnego motywu i pomalowałem żebra na grilu

Przy okazji stwierdziłem, że dobrze będzie też lampy przyciemnić. Zrobić tak zwany "smoked front"
Dla porównania


Zacząłem widzieć w tym wszystkim sens. Więc szybko biegiem poleciałem na allegro i musiałem kupić coś czarnego na tył. Oczywiście ciemne lampki helenki

Przed operacją

Już po

Venciak doczekał się pierwszej zimy u mnie więc postanowiłem na gwiazdkę kupić mu ciemne kierunki i halogeny


Przy długich godzinach przy komputerze kolega wysłał mi VT jak venciak wygląda na glebie

Tym wyglądem nakręciłem się na glebę


Po zimie nastąpiła wiosna i auto zrobiło zuumik do matki ziemi





Niby nie duża zmiana, ale zawsze oko cieszyła. Wpadł w gril znaczek TDI pomalowany na przodzie i tyle znaczek VW


Powiedziałem dość stali i kupiłem koło które mi się podobało 15" 7J Borbet E

Kit sportowy szybko się rozleciał dlatego też auto tak wysoko stało na alusach
Zaryzykowałem i kupiłem gwint

Na końcu sezonu 2010 prezentowało się tak

Czas przyszedł na sezon 2011 i chciałbym wam pokazać jedynego w POLSCE harlekina






Wydawało mi się ze nie można już w aucie zrobić więcej rzeczy. Nic bardziej mylnego pracy jeszcze było sporo. Premiera ciapka odbyła się w Rothenburgu i trochę zamieszania było

Skromna sesja



oczywiście tego samego dnia przytrafiły się kłopoty. Ucinanie jakiegoś metalowego ustrojstwa i wystrzelone koło. Dobrze ze stało się to na postoju


Kolega też jechał za mną by pokazać go w ruchu. Przepraszam za słabą jakość filmu i za amatorstwo

FILM!!!
[youtube][/youtube]
Później była dobra sesja z Jegorem i Robalem


Po sesji chciałem więcej. Zrobione ładnie lampki, wpadła klatka, XX jahre






Jak na harlekina przystało musiały być kolorowe koła. Najpierw ładnie wypolerowałem i pomalowałem na dwa sposoby.




Ostatecznie pomalowałem NA.....
Zdjęcia z tuning de luxe w Niemczech








Zdjęcia znajomego z forum






______________________________________________________________________________________________________________________________
Cóż mogę więcej napisać?

No jak to

Plany


-Air ride
-BBS RS 16 '' 9J z oponka 195/40 R 16
-SWAP
-Pełna klatka
-Pełny pakiet Uesa
-jakoś obszyć podsufitkę fotele
-Może pełne kubły
I chyba jakieś pany jeszcze wyjdą po drodze
