AFN M-TDI problem z boostem ;)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN M-TDI problem z boostem ;)
Elo panocki, mam takiego problema, wczoraj zalozem 11 Iveco do przerobionej pompy z SB bo przedtem na 10 latal, pompa ma przerobiony dozownik, dekielek ze sprzezyna z AHH 2 czesc od strony ssania zaslepiona, lekki gover , znakomicie schodzi i wchodzi na obroty zamykajac obrotek 5500 na 2 biegach na reszcie szkoda mi bylo motoru, dymu jest odpowiednia ilosc ale auto nie jedzie tak jakbym sobie tego życzył chodz kumpel mowi ze to zapier... , - w sumie to jego auto , ale sprawa jest tego typu ze na k24 wiecej niz 12 psi nie moge uzyskac, o co chodzi?? Zostalo mi juz tylko 6mm srobki do wkrecenia max, a na takim jak teraz to powinien jakies 1.2 bar zrobic , w czym jest problem, dodam tylko tyle ze przy zmiane 1-2 juz widac ze org. sprzeglo SB potrafi sliznac -a ma 7tys. przyjechane (sachs). Moze WG sie zacina albo sprzezyna w srodku sie zlamala albo cus... , ma ktos jakiegos pomysla? Dodam tylko tyle ze jakies 1.5 mecha temu na starej 10 przy 200 km/h zlapal 16 psi.
Ostatnio zmieniony sob kwie 16, 2011 21:25 przez spawacz, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AFN M-TDI problem z boostem ;)
od kiedy T3 ma śrubę do regulacji , ino kkK np K14 , K24 , a WG nie uchylone czasemspawacz pisze: sprawa jest tego typu ze na t3 wiecej niz 12 psi nie moge uzyskac, o co chodzi?? Zostalo mi juz tylko 6mm srobki do wkrecenia max,
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: AFN M-TDI problem z boostem ;)
Tak jest szefie to k24, ale przysglbym ze t3 widzialem z tegulacja ona byla jakas nietypowa, az jutro podejde do kumpa moze ja ma jeszcze zeby sprawdzic. Jest jakis sposob bez odkrecania turbo sprawdzic ze WG dziala? Wstaje przy ok 1400, prawie maxa ma 2200 do 4000 12 psi , ale jak ja przecigniesz "po gorke to potrafi nawet 14 zlapac, chodz jak kumpel leciam nim 200 po niemczech do holandii to cos tam sapal ze 16 psi bylo, ale teraz w zaden sposob nie da sie tego zrobic.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: AFN M-TDI problem z boostem ;)
luknij przez wydech , ja miałem podobnie na T2 WG uchylone i nie szło przekroczyć 12psi
jakiś film by się zdał tego AFN bym porównał , co po za pompą uległo zmianie?
jakiś film by się zdał tego AFN bym porównał , co po za pompą uległo zmianie?
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN M-TDI problem z boostem ;)
wiesz tam juz wszytko przy swapie zrobilem, wydech itp. Kat inny ustawilem przedtem mail max kopa 2000-3000, teraz ma 2500-4000 i bardziej miekko pracuje. Vision a jakby na maxa wkrecil srobke moze by odblkowal sie.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AFN M-TDI problem z boostem ;)
spróbować nie zaszkodzi , jak nie pomoże to ostateczność rozebrać ster WGspawacz pisze:a jakby na maxa wkrecil srobke moze by odblkowal sie.
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN M-TDI problem z boostem ;)
Vision pomoglo , niestety motor nie przezyl , 1 razy wykrecilem i wkrecilem oske ,i test 14 psi kur... mysle malo, jeszcze 1 to samo tyle ze wkrecilem o jakies 1 obrow wiecej, niby lepiej ale wskaznik dalej 14 psi, mysle no nie turbo musze wykrecac, no ale podjade po gore na pelnym bucie moze sie odblokuje, niestety , i wracam zrezygnowany i mysle a co mi tam staruje z prostej na pelnej *#cenzura#* i ooooo banan na ryju 20 psi ,no to mowie do kumpla ktorego auto to lecimy gdzies na dobra droge na test, no i pojechalismy . Ujechalismy moze z 2KM na lekkiej jezdzie to mowie to sprawdzamy, a byl akurat łuczek, 2400 obrota na 2 i na gaz w podloge , blyskawicznie 20 psi i palonko laka na 2 az za skale , 3 do 5000 , 4 i caly czas sandal doszlo do 155 i takie lekkie cykniecie , patrze w lusterko siwo, auto z miejsca na luz , zgasl , dotoczylkem sie na pobocze resztkiem pedu, zapalam motor -dziala ale wywala wode i siwy dym z tylu, no to mysle juz potestowane, poczekalem chwile auto ostyglo , kumpel wode wodiozl i spokojnie do domu , pomiar cisnienia ponad 30 na 2-3-4 na 1 3 bary , no i pewnie po uszczelce, a w najgorszym razie dziurka w tloku .Ciekawi mnie ile na 11 iveco i mocno podlubanej pompie +kkk24 i 1.4 bar mogl mniec km. Mialem to dzis robic ale mysle wielka sobota nie bede robil lipy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
AFN M-TDI problem z boostem ;)
Oj przykrość ..... mam nadzieje ze silnik cały..... ja w swoim 1z wypaliłem 2 dziury , . blok za szmelc.... za duzo paliwa.... pewnie w twoim przypadku też tak może być.....
polecam zegar egt..... bedzie pewność co sie dzieje ....
polecam zegar egt..... bedzie pewność co sie dzieje ....
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN M-TDI problem z boostem ;)
Oj tam, oj tam nauka jest bezcenna, dymu bylo dosc malo , tzn. w zakresie 1500-2500 jest dosc , pozniej prawie nie widac. Wiec moze tlok nie skapal, a motor z 97" na wszystkim org. oprocz rozzadzu. wiec uszelka i gumki zaworowe na wymiane. Teraz pany jakas konkretna uszczelke niech ktos poleci. A dodam ze overboots nawet mial chwilowy na 22-23 psi wiec chyba te 140KM bylo no moze nawet troszke wiecej
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości