USTAWIENIE ZBIERZNOSĆI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » wt cze 06, 2006 18:08

kadet pisze:ja za cala geometrie placilem 80zl (w tym sprawdzenie luzow)
...wiem ale u nas w centrum inne stawki. na stacjach diagnostycznych biora u nas 140 zł .... ja zapłaciłam 100 zł, bo robione miałam w prywatnym zakładzie, który zajmuje sie tylko geometria i takimi tam :)


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 06, 2006 19:36

ja place 30 zl ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » wt cze 06, 2006 20:27

MAPET, ale jest róznica miedzy całkowita geometria a sama zbieznoscia


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt cze 06, 2006 20:41

No właśnie , mam podobny problem , musze jechać ustawić zbierzność , bo grzebałem przy zawieszeniu , oczywiście pierw gdzieś jeszcze podjade na szarpaki żeby sprawdzić luzy , ale ja mam pytanko jak wogóle w MKII ustawia się geometrie koła ( nie mylic z zbieżnością ) bo wiem że idze ale nie wiem jak .
I ciekawe iel na śląsku kosztuje taka impreza - zbieżność + geometria .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 06, 2006 20:49

w golfie ustawia się zbieżność i tzw kąty na połączeniu zwotnicy z amorkiem. Łącznie to nazywa się geometrią. Więcej w golfikach sie nie reguluje (przynajmniej teoretycznie)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt cze 06, 2006 20:58

A w jaki sposób sie reguluje te kąty ?
Trzeba inne śruby czy jak ?
Bo ja te śruby poluźniłem i nic się nie dało tym parametrem manewrować .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 06, 2006 22:13

Anusia pisze:MAPET, ale jest róznica miedzy całkowita geometria a sama zbieznoscia
zbierznosc to hmm jakby czy kola np nie sa prozdem lyb tylem do siebie a cala geomotria to zez kąty..
marceliii pisze:A w jaki sposób sie reguluje te kąty ?
katy reguluje sie odkrecajac 2 sruby ktorymi przykrecony jest na dole amortyzator..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt cze 06, 2006 22:17

No to tak zrobiłem , ale tam niema jakiegoś większego luzu żeby ten kąt pochylenia koła dało sie zmieniać .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » wt cze 06, 2006 22:20

w golfach ,poza zbieżnością regulacji podlega kąt pochylenia koła i tak-mkII do89/?/ miały regulację na dolnym sworzniu a młodsze i MKIII na połączeniu zwrotnicy i kolumny mcphersona.pozostałe dwa kąty nie są regulowane ale obowiązkowo podlegają pomiarowi.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 06, 2006 22:25

marceliii pisze:No to tak zrobiłem , ale tam niema jakiegoś większego luzu żeby ten kąt pochylenia koła dało sie zmieniać .
:(
nie no jest.. podnies auto odkrec i dopchnij kolo max wo auta góra lub wyciagnij. zobaczysz ze sporo jest..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

szymekmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:07
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: szymekmk2 » śr cze 07, 2006 11:22

własnie tnie mim opone od wewnątrz, i przy jednym kole te dwie sruby odkrecałem. czyli teraz musze odkrecic i troszke odciągnąć od auta. chyba tak mi sie wydaje.


Szymek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 07, 2006 14:43

tak... ale jak ty bez przyzadow pomiarowych chcesz to dobrze ustaiwc?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr cze 07, 2006 14:48

szymekmk2 pisze:własnie tnie mim opone od wewnątrz, i przy jednym kole te dwie sruby odkrecałem. czyli teraz musze odkrecic i troszke odciągnąć od auta. chyba tak mi sie wydaje.
jak ruszysz katy to i zbierznosc trzeba zrobic od nowa i bez przyzadow nie ma cos sie do tego zabierac i powinna robic to sosoba z doswiadczeniem .


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt cze 09, 2006 15:11

Właśnie wróciłem z warsztatu , zapłaciłem 65 zł za pełną regulacje geometri .
Warsztat chyba dobry , bo juz ponad 30 lat istnieje , a nawet mają komputerowe ustawianie zbieżność .
:)
Niżej załąnczam skan wydruku , chyba wszystko jest w normie ?

Obrazek


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości