Czy wałek od G60 o symb. A 026 nada się do AAM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Czy wałek od G60 o symb. A 026 nada się do AAM?
Witam mam walek od g60. Wałek ma z jednej strony oznaczenie A 3b
z drugiej strony A 026 6e czy myslicie,ze bedzie dobry do podniesienia mocy w mk3 1.8 AAM? Bardzo mi zalezy na przyroscie mocy z poziomu tych 75 koni. Jesli ktos wie cos na ten temat prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam!
z drugiej strony A 026 6e czy myslicie,ze bedzie dobry do podniesienia mocy w mk3 1.8 AAM? Bardzo mi zalezy na przyroscie mocy z poziomu tych 75 koni. Jesli ktos wie cos na ten temat prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam!
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
nie wiem czy da to jakis efekt w postaci szmocy. cza by sprawdzic.Adrian1980 pisze:Borys pisze:bedzie pasowac, bo i czemu ma nie pasowac??? moze odpowiesz mi na to pytanie??Adrian1980 pisze:watpie zeby to wogole cos dalo jak oczywiscie bedzie pasowac
zapytaj najlepiej uzytkownika GTO
jesli tak to da to jakis efekt w postaci przyrostu mocy ??
ale ja pytałem sie Ciebie czemu ma nie pasowac do aam?
www.vrservice.pl
tak naprawde to szukaj w tej materi nie wiele wyjasnia, wiecej pytan niz odpowiedzi. pisze tam ze nalezy zalozyc walek i komputer z abs i jeszcze planowac glowice.
dlaczego mialby wiecej palic?? zmieni sie ilosc paliwa wtryskiwana przez wtryskiwacz?? jesli tak to dlaczego sie zmieni?? w tym silniku nie ma przeplywomierza wiec dawka jest sterowana niezaleznie...
znas kogos komu wzroslo spalanie w aam?? jesli tak to ile wynosi obecnie?? wynik w trasie, bo wartosci po miescie to nijak sie maja do realiow jazdy w warszawie... z gory dzieki...
dlaczego mialby wiecej palic?? zmieni sie ilosc paliwa wtryskiwana przez wtryskiwacz?? jesli tak to dlaczego sie zmieni?? w tym silniku nie ma przeplywomierza wiec dawka jest sterowana niezaleznie...
znas kogos komu wzroslo spalanie w aam?? jesli tak to ile wynosi obecnie?? wynik w trasie, bo wartosci po miescie to nijak sie maja do realiow jazdy w warszawie... z gory dzieki...
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
odpowiadam na pytanie Borysa: napisalem " jak oczywiscie bedzie pasować " nie napisalem ze nie bedzie pasować.Borys pisze:nie wiem czy da to jakis efekt w postaci szmocy. cza by sprawdzic.Adrian1980 pisze:Borys pisze: bedzie pasowac, bo i czemu ma nie pasowac??? moze odpowiesz mi na to pytanie??
jesli tak to da to jakis efekt w postaci przyrostu mocy ??
ale ja pytałem sie Ciebie czemu ma nie pasowac do aam?
Gdybym kiedys zakladal to bylbym pewny czy pasuje czy nie...
lepszy wałek jest z wolnossącego, ten g60 też ma 220st ale jest przefazowany.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
w AAM zmienilem kiedys koledze samo ECU chyba od ADZ nie pamietam teraaz bo dawno to bylo i dobieralem go po numerach fabrycznych z tego co sie orientowelem to sporo AAM sprowadzali ze szwajcarii a tam moce sa obnizane ze wzgledow na oplaty ubezpieczeniowe czy jakos tak i wydaje mi sie sie ze cala roznica mocy lezy w sterowniku moze sie myle nie jestem pewien ale zabieg zmiany sterownika pomogl z tego co pamietam.
Roznica jest w sterowniku,walku rozrzadu i tlokachpduren pisze:w AAM zmienilem kiedys koledze samo ECU chyba od ADZ nie pamietam teraaz bo dawno to bylo i dobieralem go po numerach fabrycznych z tego co sie orientowelem to sporo AAM sprowadzali ze szwajcarii a tam moce sa obnizane ze wzgledow na oplaty ubezpieczeniowe czy jakos tak i wydaje mi sie sie ze cala roznica mocy lezy w sterowniku moze sie myle nie jestem pewien ale zabieg zmiany sterownika pomogl z tego co pamietam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości