tak dla potomnych chodzi o kolko wspomagania mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

tak dla potomnych chodzi o kolko wspomagania mk2

Post autor: guti » ndz cze 04, 2006 11:00

jakby sie komus zepsulo tak ze nie da sie juz z tego nic wyklepac, jakby sie przetarły scianki ( bo to kolko jest bardzo miekkie) a troszke kosztuje nawet na allegro to mozna je zastapic kolkiem od pompy wody od ...WARTBURGA. srednica jest to samo, material : zeliwo, i nie piszczy i nie sciara sie tak szybko:) mialem ogromny problem ze wspomaganiem, co tydzien naciagalem pasek az mi sie naciag skonczyl, krotszego paska nie dalo sie zalozyc bo byl rzeczywiscie za krotki a ostatnio bylo tak ze nawet nie krecilem kiera tylko odpalilem i juz piszczal , ze szczescia mozna zgłupiec, szukalem, szukalem i znalazlo sie, otwor trzeba wywiercic oczywiscie w srodku i na sruby tez ale jest o niebo lepiej.minus tego ze jak w cos przywale ( odpukac ) to kolko peknie a nie wygnie sie tak jak to poprzednie. Robil mi to kolega, bez tokarki tylko wiertarka , szlifierka :) stare kolko mozna obciac, bo musi byc jako podkladka do tego od watrburga zeby bylo kolko w osi z innymi, teraz sie kumple smieja ze mam skladaka auto , bo kolko od warrtburga ( dwusuw jeszcze ) klakson od Forda Couriera, szyby elektryczne od Peugeota 605. jakby ktos mial podobny problem to kolega sie zaoferowal ze moze takie kolko dorobic , patent juz ma :) potrzebne jest stare kolko , nowe o tej samej srednicy i zwrot kosztow zuzycia materialu ( kamien szlifierski, wiertla, tarcze do szlifierki) , jak dla mnie to on sie powinien nazywac MAK GAJWER :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz cze 04, 2006 23:44

pochwal sie jak zamontowales elektryczne szybki od peugota :D



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn cze 05, 2006 00:07

guti pisze:kolkiem od pompy wody od ...WARTBURGA.
Tylko skąd tu wziąć tyle :rotfl: wartburgów ;)



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt cze 06, 2006 13:06

Haha, nie jestem sam.
W 1.3 MH przewód "+" od aku do rozrusznika z... Poloneza, pasuje idealnie. "–" też. :) [poprzedni właściciel zainstalował aku z odwrotnie rozmieszczonymi biegunami, tak jak w FSO i tak naciągnął fabryczny przewód, że tamten pękł. A system mocowania tego aku mam z... gumy do zamocowania koła zapasowego z malucha. Nie będę zmieniał dobrego aku tylko dlatego, że ma taki feler. Jak padnie, to założę właściwy i przykręcę jak Bóg w Wolfsburgu przykazał]
Papierowa rura ciepłego powietrza między kolektorem wydechowym a chwytem ciepłego powietrza - typowa od żuka. :) Gumowe odboje tylnej klapy od... cinquecento :) Uchwyt do podpórki maski - uchwyt tylnej półki od poloneza.
Trzeba sobie radzić.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt cze 06, 2006 15:28

Mój kumpel kupił od rolnika trójkę z chlapaczamy od Zetora i też :satan: działało



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości